ze noemde me dikquote:Op woensdag 27 maart 2013 18:37 schreef Muis006 het volgende:
Tevens sp3cje, als je zo doorgaat met bunkeren heb je niet eens een ander nodig om tieten te laten zien
dat heb je zeker van horen zeggen!!!!!!!!!!!111!!1!!!11!!!!!quote:
quote:
Hij riep ergens dat ie dan soberso zou komen, dus eiiiiiiiiiiiiigenlijk kunnen we het nu gewoon eisenquote:
Ja, als ik weet voor hoeveel personenquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:31 schreef Greys het volgende:
Ik overleg nog wel een keer met Peter en Henk.
Kom er zsm weer op terug.
Wáár zeg ik dat jullie het verpesten voor de rest? Wijs me eens aan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef Oognip het volgende:
Greys, misschien kun je dan hier ipv via dm uitleggen waarom die hele kar niet door kan gaan als 2 of 3 mensen ergens anders gaan eten. Nu lijkt het net of wij het voor iedereen verpesten en dat vind ik niet nodig.
zou ik ook doen, als toch iedereen schijt heeft aan wat jij regelt en gewoon de sushibar plundertquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga mss maar wat anders bedenken, pizza's bestellen ofzo.
Dit wordt me te onzeker zo financieel.
Ga wel even zeuren of ik nog 1x een paar dagen uitstel kan krijgen qua beslissen voor de patatkar
Zegquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou ik ook doen, als toch iedereen schijt heeft aan wat jij regelt en gewoon de sushibar plundert.
Nee welnee, echt niet nodig en het valt best mee, serieus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef Toekito het volgende:
Een hele dikke pluim voor al de tijd en werk dat Greys doet voor die meet
Trust me, honger lijden ga je nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Maanvis het volgende:
ja ik begrijp je volkomen! ik hoop alleen niet dat we honger moeten lijden tijdens het songfestival! anders moeten qwea en oognip maar rond gaan met sushi.
Die kar is toch een vaste prijs (volgens mij heeft Greys dat al gezegd), maar per persoon wordt dat natuurlijk duurder als er minder mensen gebruik van gaan maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar misschien is het een idee om te delen hoeveel die kar gaat kosten (ik geloof dat Cat het ook al opperde)? Is het een vaste prijs voor een kar of afhankelijk van het aantal deelnemers?
Dat is al een keer of twee gepostquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar misschien is het een idee om te delen hoeveel die kar gaat kosten (ik geloof dat Cat het ook al opperde)? Is het een vaste prijs voor een kar of afhankelijk van het aantal deelnemers?
Ik heb dat niet meegekregen, sorryquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is al een keer of twee gepostHet is een vast bedrag (150 euro) om die kar te laten komen. En dan nog een prijsje per snack die gebruikt gaat worden.
Ik snap alleen serieus gewoon niet dat dat nu - nadat het er al weken staat - ineens een 'ding' wordt of we dat nou wel of niet doen
Ga dan eerst eens etenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Maar ik ben al met Henk in gesprek om alsnog het buffetje te doen.
Hij gaat wel kunst en vliegwerken.
Ik heb nog steeds niet gegeten![]()
Krijg honger van al dat geleuter over eten!
Geeft niks, ik mis ook zoveel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet meegekregen, sorry
ESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #2 hier riep ik dat ik ook op de lijst moest. Ik WAS en BEN in de veronderstelling (los van het shabu feit) dat je net zoals de voorgaande keren moest laten weten of je mee zou eten of niet. Dat de kosten eerst berekend zouden worden (netzoals de vorige keer) en er dan + eten achter zou staan.quote:dat ik liever had gehad dat degenen die zich opgegeven hebben gewoon ook daar eten. Zoals in feite al weken afgesproken is.
En dat laatste is weer afhankelijk van hoeveel er met jou mee willen naar de Shabu...quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga dan eerst eens eten![]()
Met Henk overleggen was toch ook nog niet nodig?We weten nog niet eens of je die hele kar af gaat blazen...
Ik kom met de aaaaautoooooquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon zoveel zuipen dat je niet hoeft te eten.
Er is tot nu toe bij geen enkele meet afgeweken van WAAR er gegeten zou worden, dat was altijd gewoon zoals het in de OP stond. Toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #2 hier riep ik dat ik ook op de lijst moest. Ik WAS en BEN in de veronderstelling (los van het shabu feit) dat je net zoals de voorgaande keren moest laten weten of je mee zou eten of niet. Dat de kosten eerst berekend zouden worden (netzoals de vorige keer) en er dan + eten achter zou staan.
Misschien my bad.. maar die veronderstelling had ik.
Dat moet ook wel als je al die sushi mee naar ons moet nemenquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon zoveel zuipen dat je niet hoeft te eten.
Oh godquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] + wodka + limoncello + nog wat boswandeling = eten en zuipen tegelijk.
Nou, het leek mij sowieso dat je eerst de kosten afwacht. Er staat in de OP "kosten plaatsen we binnen een paar dagen" Als die kosten 70 euro p.p worden, dan eet je natuurlijk elders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is tot nu toe bij geen enkele meet afgeweken van WAAR er gegeten zou worden, dat was altijd gewoon zoals het in de OP stond. Toch?
Dus dan misschien my bad... maar die veronderstelling had ik. Dat als je niet wilde eten dan zou je dat zeggen, zoals vorige keren, en dat er niet nog im frage was wáár we zouden gaan eten. Want dat is gewoon daar. Zoals altijd. Da's ook niet zo heel gek dat ik dan dáár van uit ga toch?
Had dat ff gevraagd dan hoe dat precies zatquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het leek mij sowieso dat je eerst de kosten afwacht. Er staat in de OP "kosten plaatsen we binnen een paar dagen" Als die kosten 70 euro p.p worden, dan eet je natuurlijk elders.
Misschien van beide kanten dan verkeerd begrepen / miscommunicatie
Degenen die naar Shabu gaan zijn inderdaad sowieso duurder uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:41 schreef Maanvis het volgende:
sowieso dat sushiding kost toch 30euro pp als je daar goed gaat tafelen dus dan ben je veel voordeliger uit met een frietkraam.
zonde dat dat ding van staal nooit van de grond is gekomen, dan kon zij daar mooi gaan staan en dan was het nog een mini fok meet ook
ja al helemaal als je voor 30 hongerige FOK!kers sushi mee terug MOET nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Degenen die naar Shabu gaan zijn inderdaad sowieso duurder uitMaar dan heb je wel sushi en geen patat
ja als oognip toch alles ineens regelt hequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben ze bij Shabu ook het songfestival wel aan staan, laten we gewoon alles afzeggen en daar gaan zitten
Grapje![]()
![]()
Ik denk niet dat ze het bij Shabu leuk gaan vinden als we die frietkar daarbinnen gaan zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben ze bij Shabu ook het songfestival wel aan staan, laten we gewoon alles afzeggen en daar gaan zitten
Grapje![]()
![]()
you don't like fish sticks?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Grapje![]()
![]()
Ik kan hier echt niet tegenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja als oognip toch alles ineens regelt he.
sorry inkoppertje
nee!quote:
patatkar!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het bij Shabu leuk gaan vinden als we die frietkar daarbinnen gaan zetten.
Whateverquote:
Ik weet al wat ik aantrekquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
beetje flauw om hier ruzie om te gaan zitten maken terwijl niemand nog waat wat hij/zij aan gaat trekken
Wat waat niemand niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
beetje flauw om hier ruzie om te gaan zitten maken terwijl niemand nog waat wat hij/zij aan gaat trekken
Ach kom, er staat letterlijk bij dat het een grapje is.quote:
eet gewoon mee met de sushi joh, oognip neemt vast wel wat mee wat jij ook lustquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef sp3c het volgende:
kan voor de lieve vrede niet iemand nuchter genoeg blijven om ff naar Bram in de stad te racen voor 30 patat en wat extra frutsels?
Ik weet het al hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
ow nu weet ineens iedereen het alquote:
ik ookquote:
Ik doe in elk geval iets aan met korte mouwen en dan een fake tattoo-sleeve, very Anouk-ishquote:
quote:
Jij hebt echt genoeg aan je eigen gezelschap hequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
ik zeg het nog een keer
jullie zijn no fun vandaag!
De financiële toekomst van het café hangt er niet vanaf, hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb net nee gezegd tegen Shabu. Ik zei ja tegen Shabu omdat ik niet meer wist (Vergeten) dat Bram zou komen en dat ik, toen ik wel hoorde dat hij zou komen ik bedacht dat ik niet veel zin heb in patat, mijn buik doet eindelijk rustig. Ik wist ook niet dat ik, bij het opgeven van de meet verplicht zou worden eten te kopen van de Bram. Of dat de financiele toekomst van het café er zo van af zou hangen.
Ik voel me nu echt heel schuldig dat ik geen zin heb in patat
Nou ja, omdat je zegt dat Henk speciaal voor ons open gaat en 100% afhankelijk is van de drankjes enzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De financiële toekomst van het café hangt er niet vanaf, hoe kom je daar nou bij?
Ik vind het een beetje lullig dat dit nou zo wordt uitgelegd, ik dacht serieus dat ik het netjes had uitgelegd.
En je bent helemaal niet verplicht eten te kopen van Bram.
Nou laat maar, kennelijk ben ik echt rete onduidelijk geweest in de OP![]()
Ik dácht dat het net als vorige keren zo was dat als iemand NIET mee zou eten, dat diegene dat gewoon zou zeggen in het topic. Was dat echt zo raar geredeneerd?
Maar goed, my bad, kennelijk ben ik - nogmaals - ineens heel onduidelijk geweest in de OP.
Excuses daarvoor.
Ik ga de patatkraam iig afzeggen.
Wie er naar Shabu wil gaat lekker naar Shabu. Ik hoor wel dan heel graag op korte termijn wie er wel willen mee eten bij Henk (hij gaat proberen alsnog een buffet te doen met kunst en vliegwerk) en dan hoor ik het wel.
it is knownquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij hebt echt genoeg aan je eigen gezelschap he
kaasblokjes van muis? Hopelijk geen muizenhapjes....quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet bij Henk en ik wil tevens wel meehelpen in de keuken
Staat dat er echt zo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, omdat je zegt dat Henk speciaal voor ons open gaat en 100% afhankelijk is van de drankjes enzo![]()
Altijd weer kritiek hequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kaasblokjes van muis? Hopelijk geen muizenhapjes....
Oeh, ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
net als dat er op een gegeven moment hotelkamers geboekt moeten worden.
Liefquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:03 schreef Puala het volgende:
Greys, ik vind het eigenlijk toch ook wel heel jammer en verdrietig voor je. Je doet heel erg je best, maar dan pakt het zo uit. Mag ik je even een hele dikke vette knuffel geven? En ook als je nu nee zegt:
* Puala geeft dikke vette knuffel aan Greys
flikker op met je kutgrapjes. Niet gepastquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:05 schreef Maanvis het volgende:
oke dat wordt dus honger lijden, thanks guys
Ik vond het wel lollig, beetje luchtigheid in het geheel enzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
flikker op met je kutgrapjes. Niet gepast
ik ben niet sober want drank.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik verheug mij op een toffe meet, knuffels van Greys en anderen en gezellig kletsen met soberso kano en Puala
Ik vond die opmerking over die pizzas bestellen anders ook geen slecht idee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
De enigen die ik dan in mijn nek krijg zijn degenen die zich heel erg op Ladage hadden verheugd![]()
Ik hoor over een paar uur of er alsnog een kok voor het buffet kan komen de 14e.
Henk is aan het proberen.
Mocht dat lukken is alles opgelost.
maanvisquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel lollig, beetje luchtigheid in het geheel enzo
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking over die pizzas bestellen anders ook geen slecht idee.
Laten we ze gewoon allemaal bezorgen op naam van die ene buurvrouw.
ik wil wel maar het lijkt me zo'n gedoe om met een ladder die kant op te gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
De enigen die ik dan in mijn nek krijg zijn degenen die zich heel erg op Ladage hadden verheugd![]()
neuh man ik kom alleen de friet op eten en daarna ben ik weer weg.quote:
Ja. En we gaan niet over hem praten alsof ie er niet bij is hoorquote:
dus je komt niet maar bent er wel?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neuh man ik kom alleen de friet op eten en daarna ben ik weer weg.
Scheelt weer poetswerk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus je komt niet maar bent er wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er gewoon of er moet iets raars tussen komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus je komt niet maar bent er wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
Bedenk me net dat ik er op sommige esf meets niet meer ben maar wel komjij moet hem in je broek houden komende meet man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
keibeter dan patat. Zet mij maar op de lijst voor het buffet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Buffet bij Henk met soep, gehaktballen, patat, salade, brood, pindasaus, saté, spareribs.
En chocotaart toe. Ca. 13,50.
Alleen moet Henk (om de prijs te bepalen) óók weten of het er ongeveer 20 of ongeveer 40 worden
Dus tis nog niet klaar zo, zeg maar![]()
Driequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
keibeter dan patat. Zet mij maar op de lijst voor het buffet.dus we zijn al met twee!
Tis idd beter, maar ik wist dus niet beter of dit kon niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
keibeter dan patat. Zet mij maar op de lijst voor het buffet.dus we zijn al met twee!
jdjdjdjd wilde er wel komen werken zei hij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis idd beter, maar ik wist dus niet beter of dit kon niet.
Maar met wat kunst en vliegwerk van hun kant (dan huren ze iemand die het komt helpen maken) kan het evt alsnog.
patatje doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb vierkante ogen en ik moet nog steeds eten (![]()
![]()
) dus ik ga morgenochtend even dit topic opnieuw lezen en de OP bijwerken voor degenen die het al weten van het eten. En degenen die het nog niet weten, geen probleem, de laatweters kan ik ook nog een week voor de 14e dan opgeven
Als dat dan maar niet iedereen is, is het geen probleem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een pareltje van een topic is het geworden zeg!![]()
Mij boeit het niet wat er wordt gegeten, maar het lijkt mij wel zo gezellig om bij Henk te eten.
Ergo: zet mij maar op het lijstje Muis!
Zal mijn +1 ook even vragen of deze mee wil eten bij Henk.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
IIk zou een moord doen voor een puntzak met mayo nu jaquote:
Muis, als het kan, wil je me dan morgen ajb ff appen ofzo als ik op het werk zit dat ik niet moet vergeten Ladage af te zeggen?Ik zie het gebeuren dat ik dat dan vergeet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Uur of 18.30 uur gok ik, mogen we zelf bepalen nogquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe laat is het eten ongeveer?
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
I
[..]
Ik zou een moord doen voor een puntzak met mayo nu ja
Muis, als het kan, wil je me dan morgen ajb ff appen ofzo als ik op het werk zit dat ik niet moet vergeten Ladage af te zeggen?Ik zie het gebeuren dat ik dat dan vergeet.
hoe laat ongeveer?
![]()
Maakt niet uit, ergens in de middag!quote:Of vrijdag mag ook
Als ik het maar voor het weekend doe. En vanavond hek geen zin meer![]()
Ik kom, ik eet mee wat dan ook en ik biedt mijn hulp in de keuken aan mocht het nodig zijn.Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Je kunt wel merken dat JJ wel verstand van zaken heeft..![]()
Thanks Muis!Da's supertof van jequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik kom, ik eet mee wat dan ook en ik biedt mijn hulp in de keuken aan mocht het nodig zijn.
Mocht het nodig zijn dan geef ik een gil!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
aaaaaaawww
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
als iedereen toch weer vriendjes is quote ik mezelf nog snel ff voor ik ga slapenquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
De enigen die ik dan in mijn nek krijg zijn degenen die zich heel erg op Ladage hadden verheugdget it?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil wel maar het lijkt me zo'n gedoe om met een ladder die kant op te gaan
want ik had me erop verheugd, die Bram in Den Haag is matig en Greys is 4 meter lang dus ik heb een ladder nodig om in dr nek te klimmen
haha!
doei
ff voor de duidelijkheid
greys moet nuzeggen want anders kan ik niet slapen
dat was hem dus niet hequote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
thnx babe
slapen dus, morgen weer vroeg dag
Oh en Anouk gaat natuurlijk door. Daar kan geen patatfrietfrikandelkroket tegenopOp vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
als jij gaat sjoelen dan zal ik ook wel moeten want als ik eenmaal in je nek zit dan durf ik niet meer naar beneden vanwege de hoogtevreesquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Trusten pipo
Doen we ook een rondje sjoelen de 14e?
Ik moet het nog zien
Maar mijn oerkreet áls het zo is, gaan ze tot in een straal van 20 km horen dan
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij gaat sjoelen dan zal ik ook wel moeten want als ik eenmaal in je nek zit dan durf ik niet meer naar beneden vanwege de hoogtevrees
ik heb niet echt hoogtevrees maar dan zou het niet zo'n geslaagd grapje zijnOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Heeequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik moet het nog zien
Maar mijn oerkreet áls het zo is, gaan ze tot in een straal van 20 km horen daneen paar weken terug was je een stuk positiever. Is met dat bloed dat je hebt weggegeven ook al je positiviteit verdwenen
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Ja ik denk hetquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Heeeeen paar weken terug was je een stuk positiever. Is met dat bloed dat je hebt weggegeven ook al je positiviteit verdwenen
Nee ik heb sindsdien nog een paar nummers gehoord uit 'onze' halve finale en het zit bomvol allemaal goede balladsDus uit zelfbescherming durf ik er nog niet 100% in te geloven.
Tering Toek.... Jij en positief over het songfestival ik moet er even aan wennenquote:
Op vrijdag 28 september 2012 20:00 schreef roos85 het volgende:
Anouk is ongeveer de enige die het kan doen voor NL.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Tering Toek.... Jij en positief over het songfestival ik moet er even aan wennen
En je kent de reden waarom ik niet meer keekPS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Mogen wij die ook weten of is dat te persoonlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Anouk is ongeveer de enige die het kan doen voor NL.
En je kent de reden waarom ik niet meer keek
Gewoon eerlijk zeggen hoor.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
de drama!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Anouk is ongeveer de enige die het kan doen voor NL.
En je kent de reden waarom ik niet meer keekTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
+1 voor eten bijHenk
, wat het ook wordt + aanbod om mee te helpen in de keuken
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug![]()
Wat zij zegtquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:33 schreef Takaiki het volgende:
+1 voor eten bijHenk
, wat het ook wordt + aanbod om mee te helpen in de keuken
![]()
Behalve deafwas
. Die doe ik niet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
En Takke en mijn eten meteen in de OP gezet.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit![]()
Daar kwam ik achter toen ik het deed
Je had mijn 'mweuh? kandanou?' blik moeten zien, hij was niet slim.die blik
Volgend keer moet je het plakbandje van de noteboekje halen en een foto maken!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:45 schreef Greys het volgende:
Daar kwam ik achter toen ik het deed
Je had mijn 'mweuh? kandanou?' blik moeten zien, hij was niet slim.die blik
Dez OP mobiel editen is trouwens de hel.Je moet een uur scrollen voordat je voorbij de eerdere versies bent.
[leermoment]
Vrouwen en techniek...I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.![]()
Met tablet durf ik het wel, zolang er niet teveel knip- en plakwerk in zit.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
OhIk vind mobiel editten sowieso een drama, ik durf het meestal niet an
Yesch?quote:
Oh ja ik heb een witte auto besteld!quote:I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Wit? Waarom? Dat ziet er zo snel smerig uitquote:
Dat zei ik ook tegen de verkoper, maar ik mocht hem gratis iedere week door de wasstraat bij de dealer halenquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:52 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Wit? Waarom? Dat ziet er zo snel smerig uit.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Hoe lang geldt dat aanbod? Maandje?quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Dat zei ik ook tegen de verkoper, maar ik mocht hem gratis iedere week door de wasstraat bij de dealer halen.
Jaar.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hoe lang geldt dat aanbod? Maandje?I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Maar het is metallic parelwit, vet mooie kleur. Niet van dat gare standaard bestelbusjeswit.
Leuk! Hoeveel wielen heeft hij? En zit er een motor in?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wil je er verder nog iets over kwijt?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:00 schreef ElisaB het volgende:
Godallejezuskolerekutmaria zeg
Verder alles goed
Je was serieus!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:03 schreef Bart het volgende:
Maar het is metallic parelwit, vet mooie kleur. Niet van dat gare standaard bestelbusjeswit.
![]()
4 5, reservewiel in de kofferbakquote:2 zelfs!quote:En zit er een motor in?SPOILER: plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
quote:
Nee hoor, dit dekt het helemaal en preciesquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je er verder nog iets over kwijt?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Elies, met een beetje mazzel ga ik je dan ergens dit weekend je birds broekje overhandigen
Dan kunnen we vast proefdragen
JOepieieieieiequote:Op donderdag 28 maart 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Elies, met een beetje mazzel ga ik je dan ergens dit weekend je birds broekje overhandigen
Dan kunnen we vast proefdragenNee, dat denk ik niet! Het goede is dat we dan van tevoren kunnen kijken of ze passen, of we er geen blaren van krijgen en of ze ondertussen niet irriteren (want dat zouden we niet willen). Ik denk dat Anouk trots op ons zou zijnquote:
Als je het niet meer uitdoet voor 14 mei wel ja.quote:
Ow, jakkie. Vieslelquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het niet meer uitdoet voor 14 mei wel ja.![]()
Kun je je het ongeluk voorstellen wat je je dan op de hals (of lager!) haalt?quote:![]()
Ik heb er een klein beetje kijk op + een redelijke fantasie. Ik wil het gewoon niet wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef Cat22 het volgende:
Kun je je het ongeluk voorstellen wat je je dan op de hals (of lager!) haalt?![]()
Daar is het nu vast al te laat voor he?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er een klein beetje kijk op + een redelijke fantasie. Ik wil het gewoon niet weten
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
Dan komt er op de 14e allerhande levends uit onze broekjes vliegen.
You dirty woman
Ja, gadver d'r over zegquote:
Ga je van die zure ranzige dingen zeggen en dan moet ik ineens naar bed?? Nee, ja, nou. Lekker dan
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....
You dirty woman![]()
![]()
IEUW.
I here ya.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ik moet even met La Biet naar buiten en daarna kom ik nog even ransbakkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, gadver d'r over zeg
Ga je van die zure ranzige dingen zeggen en dan moet ik ineens naar bed?? Nee, ja, nou. Lekker dan
picsIk denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!![]()
Dan kruip ik er toch alvast in. Net een uurtje terug van het werk en over 8 uur zit ik er weer.![]()
Trust!
Gelukkig dat je nog luistertquote:Je realiseert je dat je droomt over het laatste waar je over ransbakt hè?!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
Ik moet even met La Biet naar buiten en daarna kom ik nog even ransbakken
Ik waarschuw maar even
Vieslel
Af en toe mis ik toch dat Randstadse vocabublèr
Ik zal binnenkort met Greys wel ff een stevig bekkie Rotterdams over je uitstortenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:22 schreef Takaiki het volgende:
Vieslel
Af en toe mis ik toch dat Randstadse vocabublèrOw, of met Joop
Doen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort met Greys wel ff een stevig bekkie Rotterdams over je uitstortenOw, of met Joop
Gaan we dan erna nog kroelen, of zullen we dat voor de zekerheid ervoor doen? Wat denk jij?quote:Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!![]()
Mijn moeder was superfan van ESF en ik keek dus altijd met haar. Tot ze overleed in 2002. Daarna nooit meer gekeken en me achter alle cliches van tegenstanders verschuiltquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogen wij die ook weten of is dat te persoonlijk
Gewoon eerlijk zeggen hoor.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Ik slaap in het Airport iigquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, ja.
Laten we morgen, of overmorgen weer eens lekker gaan crisissen over welk hotel en zo.
Jij?
Awwwquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn moeder was superfan van ESF en ik keek dus altijd met haar. Tot ze overleed in 2002. Daarna nooit meer gekeken en me achter alle cliches van tegenstanders verschuilt
Extra knap dan dat je het dit keer gaat doen
Awwquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn moeder was superfan van ESF en ik keek dus altijd met haar. Tot ze overleed in 2002. Daarna nooit meer gekeken en me achter alle cliches van tegenstanders verschuilt
Zijn wij dit jaar je surrogaatfamilie
Voor EN na natuurlijk!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaan we dan erna nog kroelen, of zullen we dat voor de zekerheid ervoor doen? Wat denk jij?![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Aww
Zijn wij dit jaar je surrogaatfamilielief!
Thnx, durf het mede door jullie hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww
Extra knap dan dat je het dit keer gaat doen
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia![]()
Geen idee, vond het maar een armoeiige tent eigenlijk.quote:![]()
Niet eens een sleutel voor je kamerdeur.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Moet je oognip vragen, die regelt allesquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:19 schreef Peter het volgende:
Komt er nu een viskar met viswijf voor de sushi?.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Laten we er maar gewoon over ophouden.
De kar zeg ik vandaag af, daar voel ik me wat bezwaard bij na een hele maand optie maar soit daar moet ik ff overheen stappen, Henk heeft alsnog geregeld met iemand dat er een buffetje komt met chocotaart, zo ben ik het financiële risico kwijt en zien we wel of er 2 of 3 of 10 bij de Shabu gaan eten.
Ik hoop niet dat het er al teveel worden, maar da's puur omdat ik het een beetje lullig vind als die opgeroepen kok straks voor maar heel weinig een buffetje gaat makenEn omdat ik het gewoon leuk vind om met een hele groep daar te eten en te 'zijn', net als de andere keren. Maar da's puur persoonlijk, omdat ik dat gezelliger vind.
Uiteindelijk komt het vast allemaal wel weer goed.
En zo niet, dan toch.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Henk moet de volgende keer zn vakantie gewoon wat beter plannen.
En verder een hele grote![]()
![]()
voor de organisatie.
Doe wat je niet durft.
Henk kan hier echt niks aan doen, die heeft vanaf het begin tegen ons gezegd dat het buffet lastig zou worden, vandaar de Ladage karOm het voor iedereen makkelijk te maken (
).
En deis niet nodig maar wel lief, ik hoop gewoon dat het nu hiermee klaar is en dat we verder kunnen met voorpretten
ik reserveer vast een plekje AAN het buffet.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Maar Henk had zn vakantie wel bijzonder onhandig gepland, daar was ie zelf ook al achter gekomen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Henk kan hier echt niks aan doen, die heeft vanaf het begin tegen ons gezegd dat het buffet lastig zou worden, vandaar de Ladage karOm het voor iedereen makkelijk te maken (
).
En deis niet nodig maar wel lief, ik hoop gewoon dat het nu hiermee klaar is en dat we verder kunnen met voorpretten
En ik doe lekker nog een![]()
![]()
![]()
voor de organisatie.
Doe wat je niet durft.
Livin' on the edgequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar Henk had zn vakantie wel bijzonder onhandig gepland, daar was ie zelf ook al achter gekomen.
En ik doe lekker nog een![]()
![]()
![]()
voor de organisatie.
![]()
dus definitief geen patatkraam?
mag ik op ovb?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
het is de schuld van niemandmaar ik keek er zo naar uit en nu weet ik het niet meer en het de schuld van jullie allemaal
zeker van muis006 want die noemde me dikOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
wahaaaaaaaaaaaa
in mijn hoofd was het grappiger
rare miss
ow well, hoeveel dagen nog
ik strooi met positiviteit muis!
nu moet jij zeggen 'nog maar 47 dagen![]()
*
w0000h00000ikbenMuis
![]()
duurt nog lang man
'
en nee nu hoeft het al niet meer neeOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Goed.
Greys, ik wil je hierbij mijn excuus aanbieden. Zoals we al per PM het erover eens waren, was het niet echt handig om in 1x in het topic te gooien dat we elders gingen eten.
Ik snap prima dat dat voor jou onzekerheid meebrengt (al ben je nu wel iig van je financiele risico af. Graag gedaan![]()
)
We hebben dan ook besloten dat het niet handig is om uit te wijken naar Shabu of elders. Dus dat gaat niet door
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Aw. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Superlief
En tis dus echt niet dat ik mensen kan of wil verbieden om te gaan, begrijp dat alsjeblieft niet verkeerd, in die positie ben ik helemaal niet. Maar mochten er dan te weinig overblijven voor het buffet wordt ook dat weer te duur en moet ik dat dus wel weten want dan moet ik weer iets anders bedenken.
Anyway, van mij ook excuses omdat ik er wat fel op reageerde
Maar dat was mede doordat het dit keer iets anders is en ik hier en daar wat heb moeten gokken (qua personeelshuur o.a. en tijden) omdat de kroeg deze keer niet 'gewoon' al open was zoals anders.
Ook qua eten moest er gegokt worden, Ladage was achteraf geen goede gok, da's voor een deel niet handig geweest van mij in dit geval wegens vaste kosten. Maar buffet leek geen optie en gelukkig is dat alsnog opgelost en kan het alsnog.
Laten we er maar lekker een limoncello (of twee) op nemen de 14e
Zo zie ik dat ook helemaal niet hoor. Zoals ik per PM al aangaf snap ik best dat het niet grappig is / zou zijn als 1/3 oid hem zou smeren naar elders en men 18 euro of 19 euro p.p voor het buffet oid zou moeten dokken. Plus dat je dan ook moet weten wie wel en wie niet. Zoals ik al zei, achteraf gezien niet heel handig geweest. Maar goed, dat soort dingen bedenk ik altijd pas achterafquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
Aw. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Superlief
[Quote]En tis dus echt niet dat ik mensen kan of wil verbieden om te gaan, begrijp dat alsjeblieft niet verkeerd, in die positie ben ik helemaal niet. Maar mochten er dan te weinig overblijven voor het buffet wordt ook dat weer te duur en moet ik dat dus wel weten want dan moet ik weer iets anders bedenken.No need, vond het wel verfrissendquote:Anyway, van mij ook excuses omdat ik er wat fel op reageerdeAl heb ik wel de "sterf toch" dit keer gemist hoor
Misschien moet je eerst even boodschappen gaan doen als je in de rij staat voor de boot naar texel
![]()
![]()
(Ik vergeet hem nooit meer
)
Kan niet, moet rijdenquote:Laten we er maar lekker een limoncello (of twee) op nemen de 14e
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:24 schreef Qwea het volgende:
Zo zie ik dat ook helemaal niet hoor. Zoals ik per PM al aangaf snap ik best dat het niet grappig is / zou zijn als 1/3 oid hem zou smeren naar elders en men 18 euro of 19 euro p.p voor het buffet oid zou moeten dokken. Plus dat je dan ook moet weten wie wel en wie niet. Zoals ik al zei, achteraf gezien niet heel handig geweest. Maar goed, dat soort dingen bedenk ik altijd pas achteraf
quote:No need, vond het wel verfrissendAl heb ik wel de "sterf toch" dit keer gemist hoor
Misschien moet je eerst even boodschappen gaan doen als je in de rij staat voor de boot naar texel
![]()
![]()
(Ik vergeet hem nooit meer
)
![]()
Misschien moet JIJ die boodschappen even gaan doen voor de boot naar Texel, dan ga ik er goede adviezen over geven![]()
(ik vergeet het ook nooit meer haha).
Een vorklepelkoffie dan met een Q d'r op in caramelquote:Kan niet, moet rijden
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet je oognip vragen, die regelt alles.
echt....
![]()
Ik neem gewoon een broodje pindakaas en een appel van huis mee.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Vergeet je bowlingbal niet!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neem gewoon een broodje pindakaas en een appel van huis mee.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Wat heb ik daar nou aan? Gehaktballen, dat wil ik!quote:Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ballen in je broekje!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan? Gehaktballen, dat wil ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ballen in je broekje!Zeg jongedame, hou je eens in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
Ik heb ook nu al trek in de ballen
Oh de startvolgorde voor de landen is net bekend geworden:
First Semi-Final
Austria
Estonia
Slovenia
Croatia
Denmark
Russia
Ukraine
The Netherlands
Montenegro
Lithuania
Belarus
Moldova
Ireland
Cyprus
Belgium
Serbia
Anouk dus als achtste.
Na twee hele goede ballads, jottem
Ik doe gewoon even alsof het mensen uberhaupt interesseert, dat songfestival ().
Austria tanken
Estonia zuipen
Slovenia likken
Croatia slikken
Denmark hips
Russia grmzn
Ukraine lalalaaaalaaa
The Netherlands joeghe :w
Montenegro hoehisk
Lithuania hik
Belarus burp
Moldova kots
Ireland
Cyprus
Belgium
Serbia ambulance bellen want ik ben in coma gezopen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
ja vorige keer moest ik al die huilende fokkers troostenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
![]()
Vorige keer wist je uitstekend te verbergen dan dat je in coma lag
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik wilde ze in het klein maken voor zaterdag, weet jij wat erin gaat? Nee zeker?quote:
Gehakt (quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde ze in het klein maken voor zaterdag, weet jij wat erin gaat? Nee zeker?![]()
), ui, ei, broodkruim/paneermeel, peper en knoflook.
Dat zijn de enige ingrediënten die ik zeker weetWeet alleen niet of ik nog iets mis.
het is leuk om te zien dat jij het zo leuk vindtquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik doe gewoon even alsof het mensen uberhaupt interesseert, dat songfestival ().
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Jaja. Kun jij ooit normaal doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef Maanvis het volgende:
Austria tanken
Estonia zuipen
Slovenia likken
Croatia slikken
Denmark hips
Russia grmzn
Ukraine lalalaaaalaaa
The Netherlands joeghe :w
Montenegro hoehisk
Lithuania hik
Belarus burp
Moldova kots
Ireland
Cyprus
Belgium
Serbia ambulance bellen want ik ben in coma gezopen.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Da's mijn schuld hoor, ik had mijn post aangepast, er stond eerst 'hoe dronken zullen we zijn tegen de tijd dat Anouk moet als achtste'quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaja. Kun jij ooit normaal doen?![]()
Paneermeel?? Ja, beschuit zeker? En hoeveel knoflook? Teentje?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gehakt (![]()
), ui, ei, broodkruim/paneermeel, peper en knoflook.
Dat zijn de enige ingrediënten die ik zeker weetWeet alleen niet of ik nog iets mis.
Ik ga het es ff proberen zaterdag
Waarom haat iedereen zo op Maanvis. Haske leuke gast, als ie niet in de vroege ochtend, praktisch voor mijn deur, (waar het toilet dus naast zat) onwijs loopt te stinken tijdens het schijten.
Greys? Ik ga alsnog bij Shabu eten hoor!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij noemde je ook een dame
Weet hij veel-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef Qwea het volgende:
Waarom haat iedereen zo op Maanvis. Haske leuke gast, als ie niet in de vroege ochtend, praktisch voor mijn deur, (waar het toilet dus naast zat) onwijs loopt te stinken tijdens het schijten.
En dát is opgelost door een ander hotel met allemaal een eigen twalletteketet
oeh ik ook, muis zit me al de hele tijd te pesten!Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Tof. Zal ik maar reserveren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef sp3c het volgende:
oeh ik ook, muis zit me al de hele tijd te pesten!-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys? Ik ga alsnog bij Shabu eten hoor!![]()
YOU'RE A LAAAAAAAAAADY!
done dealquote:
ik wil dus geen visOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, daar heb ik nog steeds de soa als herinnering van.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
komde gij ook?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nog steeds de soa als herinnering van.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Ja, dat zei ik toch laatst. Je luistert ook nooit naar me.quote:Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
Ooh trouwens, als het toch over sushi gaat he.. wilde ik al een poosje zeggenWe hebben hier een sushi tent... Ik weet niet wat AFHALEN bij shabu kost, maar hier 1.30 per ding! En die dingen met een zeewier randje 1,50 en handrollen 2,50 en komkommer fucking ook 2,50
![]()
Maar ze hebben wel zwarte sesam ijs
Tis een chinees in een japans jasje geloof ik
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nog steeds de soa als herinnering van.Touché
ja weet ik veel. Ik moet al onthouden waar ik woon en zo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik toch laatst. Je luistert ook nooit naar me.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Je eigen reet afvegen gaat nog wel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja weet ik veel. Ik moet al onthouden waar ik woon en zo.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
ik hoopte eigenlijk dat ik jouw hulp daar bij kon krijgen.quote:
Ik help graag de minder validen. Immer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk dat ik jouw hulp daar bij kon krijgen.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Wie loopt er nu te sletten he hequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk dat ik jouw hulp daar bij kon krijgen.![]()
![]()
je bent een engelquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik help graag de minder validen. Immer.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Ik moet nog steeds lachen om tonpiemelman.quote:-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
jaloers krengquote:Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: