Oeh, ja.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:04 schreef Greys het volgende:
[..]
net als dat er op een gegeven moment hotelkamers geboekt moeten worden.
Liefquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:03 schreef Puala het volgende:
Greys, ik vind het eigenlijk toch ook wel heel jammer en verdrietig voor je. Je doet heel erg je best, maar dan pakt het zo uit. Mag ik je even een hele dikke vette knuffel geven? En ook als je nu nee zegt:
* Puala geeft dikke vette knuffel aan Greys
flikker op met je kutgrapjes. Niet gepastquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:05 schreef Maanvis het volgende:
oke dat wordt dus honger lijden, thanks guys
Ik vond het wel lollig, beetje luchtigheid in het geheel enzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
flikker op met je kutgrapjes. Niet gepast
ik ben niet sober want drank.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef Muis006 het volgende:
Ik verheug mij op een toffe meet, knuffels van Greys en anderen en gezellig kletsen met soberso kano en Puala
Ik vond die opmerking over die pizzas bestellen anders ook geen slecht idee.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
De enigen die ik dan in mijn nek krijg zijn degenen die zich heel erg op Ladage hadden verheugd![]()
Ik hoor over een paar uur of er alsnog een kok voor het buffet kan komen de 14e.
Henk is aan het proberen.
Mocht dat lukken is alles opgelost.
maanvisquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond het wel lollig, beetje luchtigheid in het geheel enzo
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond die opmerking over die pizzas bestellen anders ook geen slecht idee.
Laten we ze gewoon allemaal bezorgen op naam van die ene buurvrouw.
ik wil wel maar het lijkt me zo'n gedoe om met een ladder die kant op te gaanquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
De enigen die ik dan in mijn nek krijg zijn degenen die zich heel erg op Ladage hadden verheugd![]()
neuh man ik kom alleen de friet op eten en daarna ben ik weer weg.quote:
Ja. En we gaan niet over hem praten alsof ie er niet bij is hoorquote:
dus je komt niet maar bent er wel?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neuh man ik kom alleen de friet op eten en daarna ben ik weer weg.
Scheelt weer poetswerk.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus je komt niet maar bent er wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben er gewoon of er moet iets raars tussen komen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
dus je komt niet maar bent er wel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:19 schreef kanovinnie het volgende:
Bedenk me net dat ik er op sommige esf meets niet meer ben maar wel komjij moet hem in je broek houden komende meet man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
keibeter dan patat. Zet mij maar op de lijst voor het buffet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Greys het volgende:
Buffet bij Henk met soep, gehaktballen, patat, salade, brood, pindasaus, saté, spareribs.
En chocotaart toe. Ca. 13,50.
Alleen moet Henk (om de prijs te bepalen) óók weten of het er ongeveer 20 of ongeveer 40 worden
Dus tis nog niet klaar zo, zeg maar![]()
Driequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
keibeter dan patat. Zet mij maar op de lijst voor het buffet.dus we zijn al met twee!
Tis idd beter, maar ik wist dus niet beter of dit kon niet.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
keibeter dan patat. Zet mij maar op de lijst voor het buffet.dus we zijn al met twee!
jdjdjdjd wilde er wel komen werken zei hij.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis idd beter, maar ik wist dus niet beter of dit kon niet.
Maar met wat kunst en vliegwerk van hun kant (dan huren ze iemand die het komt helpen maken) kan het evt alsnog.
patatje doen?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:42 schreef Greys het volgende:
Ik heb vierkante ogen en ik moet nog steeds eten (![]()
![]()
) dus ik ga morgenochtend even dit topic opnieuw lezen en de OP bijwerken voor degenen die het al weten van het eten. En degenen die het nog niet weten, geen probleem, de laatweters kan ik ook nog een week voor de 14e dan opgeven
Als dat dan maar niet iedereen is, is het geen probleem
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:44 schreef sp3c het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat een pareltje van een topic is het geworden zeg!![]()
Mij boeit het niet wat er wordt gegeten, maar het lijkt mij wel zo gezellig om bij Henk te eten.
Ergo: zet mij maar op het lijstje Muis!
Zal mijn +1 ook even vragen of deze mee wil eten bij Henk.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL![]()
IIk zou een moord doen voor een puntzak met mayo nu jaquote:
Muis, als het kan, wil je me dan morgen ajb ff appen ofzo als ik op het werk zit dat ik niet moet vergeten Ladage af te zeggen?Ik zie het gebeuren dat ik dat dan vergeet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Uur of 18.30 uur gok ik, mogen we zelf bepalen nogquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
Ik durf het bijna niet te vragen maar hoe laat is het eten ongeveer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Ja tuurlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 22:18 schreef Greys het volgende:
I
[..]
Ik zou een moord doen voor een puntzak met mayo nu ja
Muis, als het kan, wil je me dan morgen ajb ff appen ofzo als ik op het werk zit dat ik niet moet vergeten Ladage af te zeggen?Ik zie het gebeuren dat ik dat dan vergeet.
hoe laat ongeveer?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: