Dat moet ook wel als je al die sushi mee naar ons moet nemenquote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon zoveel zuipen dat je niet hoeft te eten.
Oh godquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:36 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] + wodka + limoncello + nog wat boswandeling = eten en zuipen tegelijk.
Nou, het leek mij sowieso dat je eerst de kosten afwacht. Er staat in de OP "kosten plaatsen we binnen een paar dagen" Als die kosten 70 euro p.p worden, dan eet je natuurlijk elders.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Er is tot nu toe bij geen enkele meet afgeweken van WAAR er gegeten zou worden, dat was altijd gewoon zoals het in de OP stond. Toch?
Dus dan misschien my bad... maar die veronderstelling had ik. Dat als je niet wilde eten dan zou je dat zeggen, zoals vorige keren, en dat er niet nog im frage was wáár we zouden gaan eten. Want dat is gewoon daar. Zoals altijd. Da's ook niet zo heel gek dat ik dan dáár van uit ga toch?
Had dat ff gevraagd dan hoe dat precies zatquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het leek mij sowieso dat je eerst de kosten afwacht. Er staat in de OP "kosten plaatsen we binnen een paar dagen" Als die kosten 70 euro p.p worden, dan eet je natuurlijk elders.
Misschien van beide kanten dan verkeerd begrepen / miscommunicatie
Degenen die naar Shabu gaan zijn inderdaad sowieso duurder uitquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:41 schreef Maanvis het volgende:
sowieso dat sushiding kost toch 30euro pp als je daar goed gaat tafelen dus dan ben je veel voordeliger uit met een frietkraam.
zonde dat dat ding van staal nooit van de grond is gekomen, dan kon zij daar mooi gaan staan en dan was het nog een mini fok meet ook
ja al helemaal als je voor 30 hongerige FOK!kers sushi mee terug MOET nemenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Degenen die naar Shabu gaan zijn inderdaad sowieso duurder uitMaar dan heb je wel sushi en geen patat
ja als oognip toch alles ineens regelt hequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben ze bij Shabu ook het songfestival wel aan staan, laten we gewoon alles afzeggen en daar gaan zitten
Grapje![]()
![]()
Ik denk niet dat ze het bij Shabu leuk gaan vinden als we die frietkar daarbinnen gaan zetten.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Misschien hebben ze bij Shabu ook het songfestival wel aan staan, laten we gewoon alles afzeggen en daar gaan zitten
Grapje![]()
![]()
you don't like fish sticks?quote:
quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:46 schreef Greys het volgende:
Grapje![]()
![]()
Ik kan hier echt niet tegenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja als oognip toch alles ineens regelt he.
sorry inkoppertje
nee!quote:
patatkar!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het bij Shabu leuk gaan vinden als we die frietkar daarbinnen gaan zetten.
Whateverquote:
Ik weet al wat ik aantrekquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
beetje flauw om hier ruzie om te gaan zitten maken terwijl niemand nog waat wat hij/zij aan gaat trekken
Wat waat niemand niet?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
beetje flauw om hier ruzie om te gaan zitten maken terwijl niemand nog waat wat hij/zij aan gaat trekken
Ach kom, er staat letterlijk bij dat het een grapje is.quote:
eet gewoon mee met de sushi joh, oognip neemt vast wel wat mee wat jij ook lustquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:52 schreef sp3c het volgende:
kan voor de lieve vrede niet iemand nuchter genoeg blijven om ff naar Bram in de stad te racen voor 30 patat en wat extra frutsels?
Ik weet het al hoorquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:53 schreef sp3c het volgende:
ow nu weet ineens iedereen het alquote:
ik ookquote:
Ik doe in elk geval iets aan met korte mouwen en dan een fake tattoo-sleeve, very Anouk-ishquote:
quote:
Jij hebt echt genoeg aan je eigen gezelschap hequote:Op woensdag 27 maart 2013 20:58 schreef sp3c het volgende:
ik zeg het nog een keer
jullie zijn no fun vandaag!
De financiële toekomst van het café hangt er niet vanaf, hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:57 schreef RenRen- het volgende:
Ik heb net nee gezegd tegen Shabu. Ik zei ja tegen Shabu omdat ik niet meer wist (Vergeten) dat Bram zou komen en dat ik, toen ik wel hoorde dat hij zou komen ik bedacht dat ik niet veel zin heb in patat, mijn buik doet eindelijk rustig. Ik wist ook niet dat ik, bij het opgeven van de meet verplicht zou worden eten te kopen van de Bram. Of dat de financiele toekomst van het café er zo van af zou hangen.
Ik voel me nu echt heel schuldig dat ik geen zin heb in patat
Nou ja, omdat je zegt dat Henk speciaal voor ons open gaat en 100% afhankelijk is van de drankjes enzoquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De financiële toekomst van het café hangt er niet vanaf, hoe kom je daar nou bij?
Ik vind het een beetje lullig dat dit nou zo wordt uitgelegd, ik dacht serieus dat ik het netjes had uitgelegd.
En je bent helemaal niet verplicht eten te kopen van Bram.
Nou laat maar, kennelijk ben ik echt rete onduidelijk geweest in de OP![]()
Ik dácht dat het net als vorige keren zo was dat als iemand NIET mee zou eten, dat diegene dat gewoon zou zeggen in het topic. Was dat echt zo raar geredeneerd?
Maar goed, my bad, kennelijk ben ik - nogmaals - ineens heel onduidelijk geweest in de OP.
Excuses daarvoor.
Ik ga de patatkraam iig afzeggen.
Wie er naar Shabu wil gaat lekker naar Shabu. Ik hoor wel dan heel graag op korte termijn wie er wel willen mee eten bij Henk (hij gaat proberen alsnog een buffet te doen met kunst en vliegwerk) en dan hoor ik het wel.
it is knownquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij hebt echt genoeg aan je eigen gezelschap he
kaasblokjes van muis? Hopelijk geen muizenhapjes....quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:01 schreef Muis006 het volgende:
Ik eet bij Henk en ik wil tevens wel meehelpen in de keuken
Staat dat er echt zo?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou ja, omdat je zegt dat Henk speciaal voor ons open gaat en 100% afhankelijk is van de drankjes enzo![]()
Altijd weer kritiek hequote:Op woensdag 27 maart 2013 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
kaasblokjes van muis? Hopelijk geen muizenhapjes....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |