JOepieieieieiequote:Op donderdag 28 maart 2013 00:08 schreef Greys het volgende:
Elies, met een beetje mazzel ga ik je dan ergens dit weekend je birds broekje overhandigen
Dan kunnen we vast proefdragen
Nee, dat denk ik niet! Het goede is dat we dan van tevoren kunnen kijken of ze passen, of we er geen blaren van krijgen en of ze ondertussen niet irriteren (want dat zouden we niet willen). Ik denk dat Anouk trots op ons zou zijnquote:
Als je het niet meer uitdoet voor 14 mei wel ja.quote:
Ow, jakkie. Vieslelquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je het niet meer uitdoet voor 14 mei wel ja.
Kun je je het ongeluk voorstellen wat je je dan op de hals (of lager!) haalt?quote:
Ik heb er een klein beetje kijk op + een redelijke fantasie. Ik wil het gewoon niet wetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:12 schreef Cat22 het volgende:
Kun je je het ongeluk voorstellen wat je je dan op de hals (of lager!) haalt?![]()
Daar is het nu vast al te laat voor he?quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb er een klein beetje kijk op + een redelijke fantasie. Ik wil het gewoon niet weten
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
Dan komt er op de 14e allerhande levends uit onze broekjes vliegen.
Ja, gadver d'r over zegquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Owwwwwwwwwwwwwwwwwwww.....
You dirty woman
Ik moet even met La Biet naar buiten en daarna kom ik nog even ransbakkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, gadver d'r over zeg
Ga je van die zure ranzige dingen zeggen en dan moet ik ineens naar bed?? Nee, ja, nou. Lekker dan
Gelukkig dat je nog luistertquote:
Je realiseert je dat je droomt over het laatste waar je over ransbakt hè?!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:16 schreef Greys het volgende:
Ik moet even met La Biet naar buiten en daarna kom ik nog even ransbakken
Ik zal binnenkort met Greys wel ff een stevig bekkie Rotterdams over je uitstortenquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:22 schreef Takaiki het volgende:
Vieslel
Af en toe mis ik toch dat Randstadse vocabublèr
Doen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal binnenkort met Greys wel ff een stevig bekkie Rotterdams over je uitstortenOw, of met Joop
Gaan we dan erna nog kroelen, of zullen we dat voor de zekerheid ervoor doen? Wat denk jij?quote:
Mijn moeder was superfan van ESF en ik keek dus altijd met haar. Tot ze overleed in 2002. Daarna nooit meer gekeken en me achter alle cliches van tegenstanders verschuiltquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Mogen wij die ook weten of is dat te persoonlijk
Gewoon eerlijk zeggen hoor.
Ik slaap in het Airport iigquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, ja.
Laten we morgen, of overmorgen weer eens lekker gaan crisissen over welk hotel en zo.
Awwwquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn moeder was superfan van ESF en ik keek dus altijd met haar. Tot ze overleed in 2002. Daarna nooit meer gekeken en me achter alle cliches van tegenstanders verschuilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |