Maakt niet uit, ergens in de middag!quote:
Da's supertof van jequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:03 schreef JJdJ1984 het volgende:
Ik kom, ik eet mee wat dan ook en ik biedt mijn hulp in de keuken aan mocht het nodig zijn.
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:09 schreef Greys het volgende:
De enigen die ik dan in mijn nek krijg zijn degenen die zich heel erg op Ladage hadden verheugd
get it?quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik wil wel maar het lijkt me zo'n gedoe om met een ladder die kant op te gaan
dat was hem dus niet hequote:
als jij gaat sjoelen dan zal ik ook wel moeten want als ik eenmaal in je nek zit dan durf ik niet meer naar beneden vanwege de hoogtevreesquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
Trusten pipo
Doen we ook een rondje sjoelen de 14e?
quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
als jij gaat sjoelen dan zal ik ook wel moeten want als ik eenmaal in je nek zit dan durf ik niet meer naar beneden vanwege de hoogtevrees
Heeequote:Op woensdag 27 maart 2013 23:14 schreef Greys het volgende:
Ik moet het nog zien
Maar mijn oerkreet áls het zo is, gaan ze tot in een straal van 20 km horen dan
Ja ik denk hetquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:15 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Heeeeen paar weken terug was je een stuk positiever. Is met dat bloed dat je hebt weggegeven ook al je positiviteit verdwenen
Tering Toek.... Jij en positief over het songfestival ik moet er even aan wennenquote:
Anouk is ongeveer de enige die het kan doen voor NL.quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:18 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Tering Toek.... Jij en positief over het songfestival ik moet er even aan wennen
Mogen wij die ook weten of is dat te persoonlijkquote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Anouk is ongeveer de enige die het kan doen voor NL.
En je kent de reden waarom ik niet meer keek
de drama!quote:Op woensdag 27 maart 2013 23:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Anouk is ongeveer de enige die het kan doen voor NL.
En je kent de reden waarom ik niet meer keek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |