Zo zie ik dat ook helemaal niet hoor. Zoals ik per PM al aangaf snap ik best dat het niet grappig is / zou zijn als 1/3 oid hem zou smeren naar elders en men 18 euro of 19 euro p.p voor het buffet oid zou moeten dokken. Plus dat je dan ook moet weten wie wel en wie niet. Zoals ik al zei, achteraf gezien niet heel handig geweest. Maar goed, dat soort dingen bedenk ik altijd pas achterafquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Greys het volgende:
Aw. Ik weet niet wat ik moet zeggen. Superlief
[Quote]En tis dus echt niet dat ik mensen kan of wil verbieden om te gaan, begrijp dat alsjeblieft niet verkeerd, in die positie ben ik helemaal niet. Maar mochten er dan te weinig overblijven voor het buffet wordt ook dat weer te duur en moet ik dat dus wel weten want dan moet ik weer iets anders bedenken.
No need, vond het wel verfrissendquote:Anyway, van mij ook excuses omdat ik er wat fel op reageerde
Kan niet, moet rijdenquote:Laten we er maar lekker een limoncello (of twee) op nemen de 14e
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:24 schreef Qwea het volgende:
Zo zie ik dat ook helemaal niet hoor. Zoals ik per PM al aangaf snap ik best dat het niet grappig is / zou zijn als 1/3 oid hem zou smeren naar elders en men 18 euro of 19 euro p.p voor het buffet oid zou moeten dokken. Plus dat je dan ook moet weten wie wel en wie niet. Zoals ik al zei, achteraf gezien niet heel handig geweest. Maar goed, dat soort dingen bedenk ik altijd pas achteraf
quote:No need, vond het wel verfrissendAl heb ik wel de "sterf toch" dit keer gemist hoor
Misschien moet je eerst even boodschappen gaan doen als je in de rij staat voor de boot naar texel
![]()
![]()
(Ik vergeet hem nooit meer
)
Een vorklepelkoffie dan met een Q d'r op in caramelquote:Kan niet, moet rijden
quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Moet je oognip vragen, die regelt alles.
Vergeet je bowlingbal niet!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:02 schreef kanovinnie het volgende:
Ik neem gewoon een broodje pindakaas en een appel van huis mee.
Wat heb ik daar nou aan? Gehaktballen, dat wil ik!quote:
Ballen in je broekje!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:04 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat heb ik daar nou aan? Gehaktballen, dat wil ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ballen in je broekje!Zeg jongedame, hou je eens in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
ja vorige keer moest ik al die huilende fokkers troostenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:16 schreef Greys het volgende:
![]()
Vorige keer wist je uitstekend te verbergen dan dat je in coma lag
Ik wilde ze in het klein maken voor zaterdag, weet jij wat erin gaat? Nee zeker?quote:
Gehakt (quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wilde ze in het klein maken voor zaterdag, weet jij wat erin gaat? Nee zeker?
het is leuk om te zien dat jij het zo leuk vindtquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:12 schreef Greys het volgende:
Ik doe gewoon even alsof het mensen uberhaupt interesseert, dat songfestival ().
Jaja. Kun jij ooit normaal doen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef Maanvis het volgende:
Austria tanken
Estonia zuipen
Slovenia likken
Croatia slikken
Denmark hips
Russia grmzn
Ukraine lalalaaaalaaa
The Netherlands joeghe :w
Montenegro hoehisk
Lithuania hik
Belarus burp
Moldova kots
Ireland
Cyprus
Belgium
Serbia ambulance bellen want ik ben in coma gezopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |