Awwquote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn moeder was superfan van ESF en ik keek dus altijd met haar. Tot ze overleed in 2002. Daarna nooit meer gekeken en me achter alle cliches van tegenstanders verschuilt
Voor EN na natuurlijk!quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaan we dan erna nog kroelen, of zullen we dat voor de zekerheid ervoor doen? Wat denk jij?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 01:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Aww
Zijn wij dit jaar je surrogaatfamilie
Thnx, durf het mede door jullie hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Awww
Extra knap dan dat je het dit keer gaat doen
Geen idee, vond het maar een armoeiige tent eigenlijk.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 00:31 schreef Toekito het volgende:
[..]
Mijn moeder was superfan van ESF en ik keek dus altijd met haar. Tot ze overleed in 2002. Daarna nooit meer gekeken en me achter alle cliches van tegenstanders verschuilt
Moet je oognip vragen, die regelt allesquote:Op donderdag 28 maart 2013 01:19 schreef Peter het volgende:
Komt er nu een viskar met viswijf voor de sushi?
Maar Henk had zn vakantie wel bijzonder onhandig gepland, daar was ie zelf ook al achter gekomen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 09:42 schreef Greys het volgende:
Henk kan hier echt niks aan doen, die heeft vanaf het begin tegen ons gezegd dat het buffet lastig zou worden, vandaar de Ladage karOm het voor iedereen makkelijk te maken (
).
En deis niet nodig maar wel lief, ik hoop gewoon dat het nu hiermee klaar is en dat we verder kunnen met voorpretten
Livin' on the edgequote:Op donderdag 28 maart 2013 10:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Maar Henk had zn vakantie wel bijzonder onhandig gepland, daar was ie zelf ook al achter gekomen.
En ik doe lekker nog een![]()
![]()
![]()
voor de organisatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |