Zou leuk zijn! En praktisch, aangezien ik waarschijnlijk ga treinen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Als ik t in de agenda geschoven krijg wel.
Weet ik pas begin volgende week, denk ik...
Volgens mij zit er nog wel meer niet goed aangesloten bij jou.quote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog wel meer niet goed aangesloten bij jou.
Nee, helaas.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je zelf geen auto trouwens? Kunnen we wedstrijdje doen
Morgen hoop ik te horen dat alles juist WEL goed zit aangeslotenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit er nog wel meer niet goed aangesloten bij jou.
Gaat heen jij.....schuif nou maar in je agendaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan wel kijken of ik wat draadjes andersom kan solderen ofzo...
Ja ik schrok me ook wild toen ik die doneer-naald voor het eerst zag.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 18:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh gatver, ik heb geen fobie maar dit vind ik wel naar
Mij ken je al van de asielactiesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh. dan ken ik jullie ook allebei
Missionaris Greys laat weer van zich horen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ken je al van de asielacties
Nee serieus, als je naar één meet kunt zonder iemand te kennen is het een ESF meet
Echt. Binnen 2 minuten voel je je thuis, beloofd!
Wil je nog bij de OVB op de lijst of kom je gewoon voor het eggie?
Ja Schunckel, je mot op de lijstquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Mij ken je al van de asielacties
Nee serieus, als je naar één meet kunt zonder iemand te kennen is het een ESF meet
Echt. Binnen 2 minuten voel je je thuis, beloofd!
Wil je nog bij de OVB op de lijst of kom je gewoon voor het eggie?
oeh. ik ben heel bang. nu alquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja Schunckel, je mot op de lijstEn als je heel bang bent dan houd ik je hand vast
ALS JE NIET KOMT KRIJG JE SPIJT!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:14 schreef Schunckelstar het volgende:
haha ok![]()
doe maar eerst onder voorbehoud, want eerst vrij vragen.
maar dat is eigenlijk nooit een probleem als ik redelijk op tijd ben, dus dat komt wel goed
Echt deteringquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik schrok me ook wild toen ik die doneer-naald voor het eerst zag.
En vanavond weer
Hatsee, that's the spirit!quote:
Nou het idee dat DIE naald door je vel en in je vat gaat prikken is echt een idioot rotideequote:
Schunckel komt natuurlijk alleen voor het ESF als een eckte homowquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Hatsee, that's the spirit!
En ik zweer je, achteraf geef je me gelijk
Tis knus en tof en grappig en spannend (songfestival hyperen als Nederland moet lijkt ineens op penalties tijdens een WK) en leukkkkkkkkkkk!
Ja, heel erg prettig is het zeker niet. Ik kijk ook nooit naar de naald waar ze me mee gaan prikken. Geloof dat ik dan zo weg zou lopenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou het idee dat DIE naald door je vel en in je vat gaat prikken is echt een idioot rotidee
Ik dacht ook eerst - zonder gein - dat dat alleen het 'opzetstuk' was en dat daar nog een dunnere naald in gezet zou worden oid![]()
Maar nee, dit gevaarte was het.
Ik wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:19 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, heel erg prettig is het zeker niet. Ik kijk ook nooit naar de naald waar ze me mee gaan prikken. Geloof dat ik dan zo weg zou lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Zo in het klein lijkt het wel mee te vallen.
Maar van dichtbij...Dit was vanavond:
Volgende keer een betere pic maken, je ziet hier nog niet eens de opening in de naald zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was wel een toffe vergelijking though
Past preciesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Yeah Right
Nu douchen en naar het werk
Hopelijk is het wel een waterzuiger, anders ist zund van het apparaat.quote:
Had je onze gelederen een jaar of zes (?) geleden moeten komen versterken. Toen moest je hb na jarenlang vingerprikken opeens via een ader in je elleboog worden bepaald.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik voel me al zo lekgeprikt (mijn linkermiddelvinger hebben ze ook geprikt om HB te bepalen, die doet meer zeer dan mijn arm) en nu ook nog dihikkkkkkkkkkkkkk. *kras*
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je onze gelederen een jaar of zes (?) geleden moeten komen versterken. Toen moest je hb na jarenlang vingerprikken opeens via een ader in je elleboog worden bepaald.Liep je met twee armen vol pleisters. En dan ook nog van die superhechtende en niet meebewegende plastic gevallen. Als ik die een uurtje later eraf haalde stonden de vouwen in mijn ellebogen.
![]()
Gelukkig bedachten ze na een half jaar dat devingerprikken
net zo goed waren.
Hoge HB zegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mijn HB was 10.3 trouwens en bloeddruk 152/89. Waarna ze riep 'Oh je bent ècht bang!'
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die nog twijfelen of die donatie naald echt dik is...
Jezus fuck, als je dit zo ziet durf je nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat zij zegt. Mijn hb wil na een aantal goede jaren niet echt royaal meer op peil komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoge HB zeg
Die van mij zit standaard al op de grens van wel/niet mogen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |