SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:26 schreef Greys het volgende:
Zo in het klein lijkt het wel mee te vallen.
Maar van dichtbij...Dit was vanavond:
Volgende keer een betere pic maken, je ziet hier nog niet eens de opening in de naald zitten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Het was wel een toffe vergelijking though
Past preciesquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Yeah Right
Nu douchen en naar het werk
Hopelijk is het wel een waterzuiger, anders ist zund van het apparaat.quote:
Had je onze gelederen een jaar of zes (?) geleden moeten komen versterken. Toen moest je hb na jarenlang vingerprikken opeens via een ader in je elleboog worden bepaald.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:48 schreef Greys het volgende:
Ik voel me al zo lekgeprikt (mijn linkermiddelvinger hebben ze ook geprikt om HB te bepalen, die doet meer zeer dan mijn arm) en nu ook nog dihikkkkkkkkkkkkkk. *kras*
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had je onze gelederen een jaar of zes (?) geleden moeten komen versterken. Toen moest je hb na jarenlang vingerprikken opeens via een ader in je elleboog worden bepaald.Liep je met twee armen vol pleisters. En dan ook nog van die superhechtende en niet meebewegende plastic gevallen. Als ik die een uurtje later eraf haalde stonden de vouwen in mijn ellebogen.
![]()
Gelukkig bedachten ze na een half jaar dat devingerprikken
net zo goed waren.
Hoge HB zegquote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mijn HB was 10.3 trouwens en bloeddruk 152/89. Waarna ze riep 'Oh je bent ècht bang!'
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:52 schreef Greys het volgende:
Voor degenen die nog twijfelen of die donatie naald echt dik is...
Jezus fuck, als je dit zo ziet durf je nooit meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Wat zij zegt. Mijn hb wil na een aantal goede jaren niet echt royaal meer op peil komen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 21:54 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hoge HB zeg
Die van mij zit standaard al op de grens van wel/niet mogen geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |