goddelijk lekker.quote:
Puik Planquote:
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit topic vol gepost moet worden, want in het nieuwe deel komt iemand zich melden die ook wil komen maar twijfelt omdat ie niemand kent dus die moeten we even met zijn allen overhalen
Ik ken er echt pas 6 ofzoquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
nou, bij deze dan!
ik twijfel al iets minder nu![]()
maar komen er nog meer voor jullie onbekende mensen of kent iedereen elkaar al
Ik ken Toekito nog niet en ben stiekem heel erg zenuwachtig.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:01 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
nou, bij deze dan!
ik twijfel al iets minder nu![]()
maar komen er nog meer voor jullie onbekende mensen of kent iedereen elkaar al
je mist er niks aan.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken Toekito nog niet en ben stiekem heel erg zenuwachtig.
Dat zeiden ze over jou ook maar dat bleek best mee te vallen.quote:
Maar dat komt omdat jij alles en iedereen vergeet.quote:
Ik ken jou van de wordfeudcompetitie. :$quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
En van de overige aanwezigen ken ik ook niet iedereen, maar dat is onderdeel van de lol. Gewoon bij een groepje gaan staan met je naamstickert (ja echt!) en voor je het weet ben je aan de klets over van alles en nog wat.
Ik kan niet goed met emoties omgaan.quote:
Hatsee!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ken jou van de wordfeudcompetitie. :$
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ken Toekito nog niet en ben stiekem heel erg zenuwachtig.
oh. dan ken ik jullie ook allebeiquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
En ik zag je net op bezoek bij Emma de eend.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh. dan ken ik jullie ook allebei
Nee, ik speel deze maand niet mee.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
oh. dan ken ik jullie ook allebei
ja! emma is elk jaar mijn teken dat de lente is begonnenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:19 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik zag je net op bezoek bij Emma de eend.
We hebben Emma nodig dit jaar.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:22 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ja! emma is elk jaar mijn teken dat de lente is begonnen
Jaquote:
Jij was het prototype ofzo?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:17 schreef Toekito het volgende:
[..]![]()
MPG geef nou gewoon toe dat jij heel erg op me lijkt alleen dat jij uit 077 komt ipv 010.:P
Nee jij bent naar mijn evenbeeld geschapenquote:
Waat zaesse?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee jij bent naar mijn evenbeeld geschapenHelaas is het niet helemaal gelukt, met je spraakgebrek
Ik lust aardappels ja.quote:
Jij gaat met mij mee rijden he?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga jij op 8 april sjoelen?quote:
Oh enquote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:11 schreef Schunckelstar het volgende:
ok, de twijfel is nu al redelijk weg
Hoaj dien moel!quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee jij bent naar mijn evenbeeld geschapenHelaas is het niet helemaal gelukt, met je spraakgebrek
En het is niet wederzijds? Wie reserveerde er een eettafelplekje aan mijn zijde?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:43 schreef Toekito het volgende:
Maar ben wel benieuwd waarom Cat zo benieuwd is naar me......ben gewoon straatjoch van 28
Als ik t in de agenda geschoven krijg welquote:
Ik zou zoiets nooit durvenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En het is niet wederzijds? Wie reserveerde er een eettafelplekje aan mijn zijde?
Als t goed is wel, ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |