Oh, ik had je hond ook wel willen meeten.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heeft dan gewoon gezelschap thuis, da's al geregeld, want ik blijf ook in het hotel slapen (al woon ik tien minuten verderop).
zeker wel dat we irl smiley's kunnen gebruiken... Laat je gezicht spreken, pak er wat pompoentjes bij en als iemand dan ook nog een zweep meeneemt komen we een heel eindquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Irl kun je geen smileys gebruiken.! Ik denk dat ik gewoon praat, maar af en toe een smiley door whatsapp.
Ik doe deze als Belgie optreedt:quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
zeker wel dat we irl smiley's kunnen gebruiken... Laat je gezicht spreken, pak er wat pompoentjes bij en als iemand dan ook nog een zweep meeneemt komen we een heel eind
quote:
Maar niet te veel.quote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:32 schreef moemoe het volgende:
Oh lieve lente... Wees goed voor ons dit jaar en breng veel zonneschijn mee.
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 23 maart 2013 23:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik doe deze als Belgie optreedt: [ afbeelding ]
Ik doe ook, plus dezequote:
Hihihi allemachtig wat was het bloedheet toen tijdens onze Indiana Joan meetquote:
Ik had toen college. was niet te harden in dat lokaalquote:Op zondag 24 maart 2013 11:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi allemachtig wat was het bloedheet toen tijdens onze Indiana Joan meet![]()
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh een roomie
Is het die ene die ik al jaren probeer te hosselen om ook eens te komen?
Ik zal vrijdag als jullie willen wel eens bellen met het Airport of we het weer tegen dezelfde condities mogen hebben de kamers, dus incl. ontbijt enzo en met eencodewoord
Gewoon doenquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit topic vol gepost moet worden, want in het nieuwe deel komt iemand zich melden die ook wil komen maar twijfelt omdat ie niemand kent dus die moeten we even met zijn alleen overhalen
Welke betrouwebare bronquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:00 schreef Oognip het volgende:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat dit topic vol gepost moet worden, want in het nieuwe deel komt iemand zich melden die ook wil komen maar twijfelt omdat ie niemand kent dus die moeten we even met zijn alleen overhalen
Ooh ja, dat moest ik nog doen. 16de ben ik soberso vrij, dus hoef enkel de 15de nog maar ff te fixen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:02 schreef Puala het volgende:
Ik heb onder voorbehoud de 15e vrij, dus ik ga er vanuit dat ik ook gewoon in het hotel kom overnachten
Jaaaaquote:Op dinsdag 26 maart 2013 11:02 schreef Puala het volgende:
Ik heb onder voorbehoud de 15e vrij, dus ik ga er vanuit dat ik ook gewoon in het hotel kom overnachten
De FOK!ker waar het om gaatquote:
Ik las dit...en toen moest ik een beetje huilen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh een roomie
Is het die ene die ik al jaren probeer te hosselen om ook eens te komen?
Ik zal vrijdag als jullie willen wel eens bellen met het Airport of we het weer tegen dezelfde condities mogen hebben de kamers, dus incl. ontbijt enzo en met eencodewoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |