OMG! Matching onderbirdybroeken met Eliesquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Takaiki het volgende:
Grees! Als je nog meer in het thema gekleed wil gaan: ik zag net bij de HEMA onderbroeken met vogeltjes erop!
Terechte klacht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb er zoeen zin inmisschien tussendoor nog een keer komen sjoelen want ik kan Monopoly niet zo lang missen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Takaiki het volgende:
Grees! Als je nog meer in het thema gekleed wil gaan: ik zag net bij de HEMA onderbroeken met vogeltjes erop!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG! Matching onderbirdybroeken met Elies
* sp3c is turned onquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:21 schreef Anne het volgende:
Zet mij en de SD maar bij OVB. Ik moet even kijken hoe de vakantieplanning (die ik vandaag als het goed is krijg) eruit ziet en of ik nog eventueel vrij kan krijgen.
Superquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
Oh ja hotelkamers![]()
Ik weet al wél welke onderbroek ik ga aantrekken, da's al heel wat
Oeh een roomiequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
SuperEn ook welke Elies aan doet
Ik heb misschien een roomie, misschien ook nietIk moet het nog maar zien
Wat een blijheid
codewoord "bird is the word"quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh een roomie
Is het die ene die ik al jaren probeer te hosselen om ook eens te komen?
Ik zal vrijdag als jullie willen wel eens bellen met het Airport of we het weer tegen dezelfde condities mogen hebben de kamers, dus incl. ontbijt enzo en met eencodewoord
Ik wilquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh een roomie
Ik zal vrijdag als jullie willen wel eens bellen met het Airport of we het weer tegen dezelfde condities mogen hebben de kamers, dus incl. ontbijt enzo en met eencodewoord
Jaaaaquote:
Dat zij dan vragen aan de foon 'WAT IS THE WORD???'quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh een roomie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |