oh ik was ook al bezigquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:34 schreef Takaiki het volgende:
Ik faal in een nieuw topic maken, heb het nog nooit gedaan
Whelp
jeejjjjjquote:
Zet me maar op de Misschien lijst.quote:
yesssssquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Zet me maar op de Misschien lijst.
nu ook gewoonquote:
Ik ga ff rommelenquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nu ook gewoon
Netsplitter mag op misschien en ik sta er ook nog niet op
Als je in het oude topic op OPEN NIEUW DEEL klikt dan neemt ie de complete OP mee naar de volgende. Voor een volgende keerquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:34 schreef Takaiki het volgende:
Ik faal in een nieuw topic maken, heb het nog nooit gedaan
Whelp
Kom je ook?quote:
Ik ga vanavond bestellenquote:Op woensdag 27 februari 2013 10:22 schreef Takaiki het volgende:
Okee, ik wil gaan bestellen!
Wie doet mee?
Hier
Oh, nou ik bestel denk ik sowieso een paar extra, je zult zien dat er toch nog een paar komen en zeggen dat ze er ook 1 willenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:07 schreef Maes het volgende:
![]()
Takkieik doe maar 1 sleeve aan, als er niemand is die wil delen dan bestel maar een compleet setje voor me hoor
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef RenRen- het volgende:
waarom sta ik nog niet in het lijstje?En Fiets wil ook wel. Denk ik. Hij was niet erg overtuigend.
En Clairequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:01 schreef Takaiki het volgende:
Ow en Peter moet er natuurlijk ook 1!![]()
Ik wist niet dat die kwam, maar die dan natuurlijk ookquote:
Gokje van mij hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die kwam, maar die dan natuurlijk ook
Maar jij haalt hem wel overquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef RenRen- het volgende:
waarom sta ik nog niet in het lijstje?En Fiets wil ook wel. Denk ik. Hij was niet erg overtuigend.
Hij is er maandag nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar jij haalt hem wel over
En anders help ik je daar maandag wel bij.
Vanavond is er bingo trouwens, ik ben er om acht uur, mocht je je vervelen
Ik haal acht uur ook, gezelligggquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa zin in
Ik ben er uiterlijk acht uur, denk iets eerder nog
quote:
Ik verreken het op een andere manier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hoe doen we het met centjes? Krijgt een ieder een PMetje met je reknr?
Die paar euro?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hoe doen we het met centjes? Krijgt een ieder een PMetje met je reknr?
Ja nou je hebt het toch voor een aantal voorgeschotenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die paar euro?Misschien is contant handiger
Ja, ik wil het wel graag terug, maar voor een paar euro mn rekeningnummer rond te pee-emmenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou je hebt het toch voor een aantal voorgeschoten
Kijk maar wat je wilt, ik geef het je maandag wel anders
Ik stop het maandag in je decolletaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, ik wil het wel graag terug, maar voor een paar euro mn rekeningnummer rond te pee-emmen
Dan vind ik het nooit meer terug!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stop het maandag in je decolletaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage
Het is alweer een tijd geleden, dus kan best dat ze overal terecht komenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon flink wild sjoelen, dan vliegt het er wel ergens weer uit!
Tuurlijk vind ik dat goedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef tombolafan het volgende:
Yessss
Wil je mijn ene sleeve aan Muis meegeven (als zij dat goed vindt)? Dan krijg ik m half maart ofzo wel
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat met een beetje mazzel ik geen honger meer heb tot donderdag of zo.
Dan moet je haar maandag maar extra aflebberenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
Oh en Greys vergat mij, ik zit huilend in de trein nu
Jonguhhhh ik heb het uitgebreid goed gemaaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
Oh en Greys vergat mij, ik zit huilend in de trein nu
Het is voornamelijk grappig omdat je het zo erg vindtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jonguhhhh ik heb het uitgebreid goed gemaakt![]()
Maar ik had geroepen 'zal ik anders de eerste ronde voor iedereen wat bestellen' en ik hoorde geen protest, dus ik ging er geloof ik standaard vanuit dat je het ook goed vond
Voor mij is iedereen even stil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is voornamelijk grappig omdat je het zo erg vindt
Ik ben het inmiddels gewend, ik word vaak vergeten omdat ik zo stil ben
Met explosies in de achtergrond en alles?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb wel een goede actieshot van kano.
Nee maar jij mag hem wel shoppenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met explosies in de achtergrond en alles?
Ik kwam erachter dat je vergeten was.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is voornamelijk grappig omdat je het zo erg vindt
Ik ben het inmiddels gewend, ik word vaak vergeten omdat ik zo stil ben
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
In het begin riep Greys (vanaf de andere kant van de tafel) nog iets van 'oh, dan roep ik wel naar Muis'
Ja, zinvol.![]()
Eckte gentleman. Enige vent die de deur open hield.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:23 schreef Muis006 het volgende:
Kano is lief
Ben er maar zuinig op Puala
Uiteindelijk kwam het goed, m'n dagelijkse portie tentakels weer binnen gekregen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat je vergeten was.Maar ik zat nota bene naast je dus dat maakt het op een zeker level nog erger.
![]()
![]()
Je weet inmiddels toch dat je in dit gezelschap je bek mot opentrekken?
Mijn tip: doe maar appen.quote:
Lekkere tentakels waren dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwam het goed, m'n dagelijkse portie tentakels weer binnen gekregen.
Hij moest pinkeln okee!?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eckte gentleman. Enige vent die de deur open hield.
Die van jou liet ons op hem wachten muizel!
Gelukkig hoeven meisjes dat niet.quote:
Exactquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
Meisjes pinkeln niet, die moeten af en toe wat regenbogen en madeliefjes lozen.
Daar kwam achteraan 'En dan moet meneer Muis het even uitbeelden'quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
In het begin riep Greys (vanaf de andere kant van de tafel) nog iets van 'oh, dan roep ik wel naar Muis'
Ja, zinvol.![]()
In experimentele dans, voor bonuspunten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kwam achteraan 'En dan moet meneer Muis het even uitbeelden'
Zien! Maandag!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In experimentele dans, voor bonuspunten.
Dat heb ik niet verstaan, Zwabber zat er telkens doorheen te kletsen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kwam achteraan 'En dan moet meneer Muis het even uitbeelden'
*stil*quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verstaan, Zwabber zat er telkens doorheen te kletsen.
Ja man man man ik hoop dat ie maandag wat stiller is hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verstaan, Zwabber zat er telkens doorheen te kletsen.
We zaten ooit ergens vorig jaar bij Tombo en hoe het kwam weet ik niet, maar we hadden een verhaal over een potloodventer bij een groen tuinhek oid. En toen keek ik naar Meneer Muis en zei 'succes met het uitbeelden hiervan' en ik moest toen heel hard lachen om mijn eigen garpquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Meneer mMuis moet mij maar eens het woord mietje in gebarentaal uitleggen... weet je hoe mooi?
*stil is*
Als Muis maandag nu doet alsof ze dit niet gelezen heeft kan meneer het nog een keer uitbeelden!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten ooit ergens vorig jaar bij Tombo en hoe het kwam weet ik niet, maar we hadden een verhaal over een potloodventer bij een groen tuinhek oid. En toen keek ik naar Meneer Muis en zei 'succes met het uitbeelden hiervan' en ik moest toen heel hard lachen om mijn eigen garp![]()
Nee voor maandag bedenk ik een nieuwe anekkedooootuh om uit te beeldenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Muis maandag nu doet alsof ze dit niet gelezen heeft kan meneer het nog een keer uitbeelden!
Ik zou gaan voor iets met een mietje erin, da's echt een mooi woordquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee voor maandag bedenk ik een nieuwe anekkedooootuh om uit te beelden
Dan vraag ik het wel onderweg in de auto. Ook een uitdaging.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee voor maandag bedenk ik een nieuwe anekkedooootuh om uit te beelden
Ja dat weet ik nogquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten ooit ergens vorig jaar bij Tombo en hoe het kwam weet ik niet, maar we hadden een verhaal over een potloodventer bij een groen tuinhek oid. En toen keek ik naar Meneer Muis en zei 'succes met het uitbeelden hiervan' en ik moest toen heel hard lachen om mijn eigen garp![]()
Wie ik?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik pieste ook haast in mijn broek vanavond toen we naar huis gingen, over je Kano grap buiten
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
JaOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
JaJa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zou het nodig zijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
Kan Puala al eskimoteren? Essentiele kennis dit.
Als je omkiept in een kanoquote:
Ohhh zoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je omkiept in een kanojezelf weer recht rollen.
Waarom weet ik dit?
Dan is mijn uitleg veel logischer ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh zoik dacht roteren rond een eskimo ofzo
Kano wie? Kanovinnie?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct, met een soepele zwaai je Kano omdraaien als je er onder ligt.
Is wel een soppige bedoening, als ik goed geïnformeerd ben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct, met een soepele zwaai je Kano omdraaien als je er onder ligt.
wildwaterkanovaren.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:00 schreef Takaiki het volgende:
Deze conversatie gaat weer een bepaalde richting op
*proest*quote:Op zondag 3 maart 2013 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
Faal van de avond, aan muis willen laten horen dat ik ook metmijn vingers kan klikken, dus ik hou mijn hand naast haar oor. Krijg ik van meneermuis te horen "ze is doof he." Toen had ik zo'n Homer Simpson geluidje in mijn hoofd
ik voelde schaamde me wel een beetje voor mijn ongeplande vrij lompe actiequote:
Het is je vergeven want handkusje.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik voelde schaamde me wel een beetje voor mijn ongeplande vrij lompe actie
ja, ik weet wel hoe ik de dames om mijn vinger kan winden.quote:
Mocht ie willen, is van mijn ouders.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, ik weet wel hoe ik de dames om mijn vinger kan winden.
Mooi auto trouwens van meneermuis!
Hihihihiquote:Op zondag 3 maart 2013 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
Faal van de avond, aan muis willen laten horen dat ik ook metmijn vingers kan klikken, dus ik hou mijn hand naast haar oor. Krijg ik van meneermuis te horen "ze is doof he." Toen had ik zo'n Homer Simpson geluidje in mijn hoofd
Joh!quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:17 schreef Greys het volgende:
Bijna net zo epic als Elies en d'r 'Kijk Muis eens stoïcijns d'r ballen snijden, die doet net of ze niks hoort'. Bwoehahahaha
quote:
True truequote:Op zondag 3 maart 2013 11:24 schreef Greys het volgende:
... of dat ik je ophaalde van het station en in de auto dacht 'Shit, als ik haar aan moet kijken als ik iets tegen haar zeg onder het auto rijden dan rijd ik ergens tegenaan straks' dus elke keer als ik iets tegen je wilde zeggen eerst naast me voor je gezicht flapperde met mijn hand, zodat jij me aankeek en ik dan snel iets kon zeggen. Inventief, wij waren het
Ja en ik durfde niet steeds opzij te kijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
True truenormaal als ik bijrijder ben zorg ik dat de bestuurder altijd in mijn blikveld is want met handen wapperen vind ik heel irritant (toen in de auto niet want toen kon het niet anders,) maar ik was bang dat je me dan zoeen rare staarder zou vinden
Oh je hoeft ook niet opzij te kijken, ik kan ook zijlings liplezenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik durfde niet steeds opzij te kijken
Het was nogal druk verkeer in R'dam Centrum
Maar we losten het goed op zo.
ja, greys heeft wel een grote muil jaquote:Op zondag 3 maart 2013 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yepen jouw mondbeeld is heel duidelijk van nature dus dat maakt het sowieso makkelijker.
Nee dat mag inderdaad niet!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik krijg een schop in mijn kruis. Blijkbaar mag ik niet zeggen dat greys een grote muil heeft
Serieus?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh je hoeft ook niet opzij te kijken, ik kan ook zijlings liplezen
Hard niet, dat is juist slechter verstaanbaar. Duidelijk articuleren juist welquote:Op zondag 3 maart 2013 14:55 schreef Cee het volgende:
Dus het heeft ook geen zin om HEULLL. HARD. EN. DUI-DE-LIJK. ARTICULEREND. TE. PRATEN. zoals ik steeds deed?![]()
quote:
Hmm en als je van nature een zachte prater bent...?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hard niet, dat is juist slechter verstaanbaar. Duidelijk articuleren juist wel
[..]
Zulke dingen doe ik gelukkig nooitquote:Op zondag 3 maart 2013 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Hoe kijk je als slechthorende eigenlijk naar het ESF? Ik kan me niet voorstellen dat je vorig jaar alleen van Albanië maar wat hebt meegekregen...
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:17 schreef Greys het volgende:
Bijna net zo epic als Elies en d'r 'Kijk Muis eens stoïcijns d'r ballen snijden, die doet net of ze niks hoort'. Bwoehahahaha
Ik kijk vooral naar kostuums enzoquote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Hoe kijk je als slechthorende eigenlijk naar het ESF? Ik kan me niet voorstellen dat je vorig jaar alleen van Albanië maar wat hebt meegekregen...
Harder praten haalt echt 0 uit, het gaat echt om je mondbeeldquote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm en als je van nature een zachte prater bent...?
Ik ben er zoeen en als ik mn volume wat op moet schroeven, klinkt het voor mij alsof ik keihard sta te blerenMaar ja, dan is het voor anderen misschien juist een goed volume...ik weet het niet
Noem je Greys nou DIK?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yepen jouw mondbeeld is heel duidelijk van nature dus dat maakt het sowieso makkelijker.
Ow, dat ga ik checkenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Harder praten haalt echt 0 uit, het gaat echt om je mondbeeldik kan ook prima aflezen zonder geluid.
Als je maar duidelijk articuleertquote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik checken
Ga ik allemaal vunzige dingen fluisteren van een afstand
Ow, als ik je naar het ESF chauffeur dan ga ik de hele weg meebleren met muziekquote:Op zondag 3 maart 2013 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kijk vooral naar kostuums enzoen niet alle liedjes blijven even goed hangen inderdaad. Dingen zoals I love Belarus helaas dan weer wel
[..]
Harder praten haalt echt 0 uit, het gaat echt om je mondbeeldik kan ook prima aflezen zonder geluid.
Wat is een duidelijk mondbeeld?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat je goed articuleertquote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is een duidelijk mondbeeld?
Dat je duidelijk articuleert? En hoor/lees je er dan ook een Rotterdams accent bij?
Ik ook van jou!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, greys heeft wel een grote muil ja
En anders leren spellen met de handenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat mijn muil niet groot genoeg is voor muis.![]()
Morgen weer oefenen!
Huiswerk: mietje, potloodventer en groen hekje.quote:
Moet het allemaal met rechts?quote:
Er zijn ook gebaren voor woorden. Alfabet is geloof ik alleen als je een woord wilt zeggen waar geen los gebaar voor isquote:Op zondag 3 maart 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Maar dan gebaar je je toch echt een ongeluk als je ELKE LETTER moet uitbeelden?
Hoe kunnen gebarentolken dat in godsnaam bijhouden?
Oh ja natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook gebaren voor woorden. Alfabet is geloof ik alleen als je een woord wilt zeggen waar geen los gebaar voor is
Of we appen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:28 schreef Takaiki het volgende:
Maar dat ken Muis dan weer niet volgen![]()
Dusch, allemaal goed articulerend fluisteren morgen, komt het allemaal goed
Greesquote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Ik zie wel eens op tv zo'n tolk (of Sia die haar eigen liedje gebaart tijdens het zingen) en dat gaat idd niet per letter
Met gebarentaal is het zo dat je als je begint met leren een hand kiest en je aan die hand houdt ja. Dus of alles links of alles rechts.quote:
Nee, alfabet is oa ook voor eigennamen waar je het naamgebaar niet voor kent, en om het verschil tussen bijvoorbeeld de p en de b of de m en de n aan te geven.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook gebaren voor woorden. Alfabet is geloof ik alleen als je een woord wilt zeggen waar geen los gebaar voor is
Nee niet bewust fluisterenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:28 schreef Takaiki het volgende:
Maar dat ken Muis dan weer niet volgen![]()
Dusch, allemaal goed articulerend fluisteren morgen, komt het allemaal goed
Jawel, maar ik ging twijfelen door dat letterkaartjequote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees
Nooit van Nederlandse Gebarentaal gehoord?
Oh zoquote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ging twijfelen door dat letterkaartje![]()
![]()
Dat is dan wel weer fijn flexibel. Ik zou het dan op links doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees
Nooit van Nederlandse Gebarentaal gehoord?
Overigens kan per letter gebaren best hoorik ben lang niet zo snel, maar veel doven kunnen dat echt loeisnel
[..]
Met gebarentaal is het zo dat je als je begint met leren een hand kiest en je aan die hand houdt ja. Dus of alles links of alles rechts.
Tweehandengebaren doe je uiteraard met twee handen, maar 1handgebaren met je gekozen hand.
Oh tofquote:Op zondag 3 maart 2013 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer fijn flexibel. Ik zou het dan op links doen.
Ik kan een beetje gebarentalen. Bob Chilcott heeft ooit een nummer geschreven wat met gebaren ondersteund wordt. De gebaren zijn zo beperkt dat het vast heel basic is. En misschien zelfs niet klopt maar is uitgezocht op choreografie. Effe kijken of ik een linkje kan vinden.
Bij voorbeeld Henken.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, alfabet is oa ook voor eigennamen waar je het naamgebaar niet voor kent, en om het verschil tussen bijvoorbeeld de p en de b of de m en de n aan te geven.
Iets met I see en I think. Maar gebarentaal is niet universeelquote:
Vind het geen fijne video trouwensquote:
ASL is Amerikaans? Of hoe moet ik het zien?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iets met I see en I think. Maar gebarentaal is niet universeeldenk dat dit ASL is.
Zij heeft het kunstje vast ook als zangeres ingestudeerd en niet als tolk.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind het geen fijne video trouwensvrijwel geen mimiek.
Ouiquote:Op zondag 3 maart 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ASL is Amerikaans? Of hoe moet ik het zien?
Je zit wel op de goeie weg.
http://www.lyricsmania.co(...)cs_bob_chilcott.html
Zoveel topics! Het is verwarrend!quote:
Doet er niet toequote:Op zondag 3 maart 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zij heeft het kunstje vast ook als zangeres ingestudeerd en net als tolk.
Kan ik me voorstellen, gesproken taal is ook niet alleen mondbeweging.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doet er niet toemimiek is een essentieel onderdeel als je gebarentaal wil gebruiken.
En anders doe je weer je bodylanguage.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de meest voorkomende gebarentaal dan? En ik zal morgen proberen om niet te schreeuwen maar om duidelijk te praten. Dat verschil vergeet ik nog wel eens
Iets met knippen met je vingersquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de meest voorkomende gebarentaal dan? En ik zal morgen proberen om niet te schreeuwen maar om duidelijk te praten. Dat verschil vergeet ik nog wel eens
Geen idee eigenlijk!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn grap wat doe je.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want er is ook een voetenvariant?
Het is nu 17:27quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ik kan niet in de OP vinden hoe laat het is
Gewoon vanaf wanneer je wilt, uur of vier?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ik kan niet in de OP vinden hoe laat het is
Ooh nice, dan hoef ik niet de hele dag te skippenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon vanaf wanneer je wilt, uur of vier?
quote:
Get a darkroom, you twoquote:
Hee,psst....sleeve kopuh? Voor jou spesjaal preisje: 3 eurie twintughquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:19 schreef Qwea het volgende:
Ooh. Jezus fuck ik mis echt dingen. Doe mij maar op de lijst
Als je gewoon je OVB weg laat gummen is het een feit!quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:36 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou het er dan toch een keer van een meet komen Sjeeke?
Linkquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hee,psst....sleeve kopuh? Voor jou spesjaal preisje: 3 eurie twintugh
Dibs op de carpe diemquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:01 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hiero heb ik ze besteld
Ik heb nog een Carpe Diem, 2 Ride en 3 Beloved
Nou niet de carpe diem want die heeft muis gekaaptquote:
Goed jij krijgt de Carpe Diem, want Muis hoeft hem niet meerquote:Op donderdag 7 maart 2013 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou niet de carpe diem want die heeft muis gekaapt![]()
Die met de meeste kleurtjes
volle maan?quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:59 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaja, kusje op mijn maan kun je doen
als je bij me op visite komt haal ok ze zo voor je in huisquote:Op vrijdag 8 maart 2013 02:56 schreef Steve het volgende:
Maar die zijn natuurlijk nergens hier in de buurt te krijgen...
Ik kan dit beamenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 05:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je bij me op visite komt haal ok ze zo voor je in huis
Leuk én lekker.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 05:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
als je bij me op visite komt haal ok ze zo voor je in huis
quote:
Ezelsorenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik neem de 14e mee, kom je dan?
En als je bij muis in de buurt woont kan ik er volgende week een paar meegeven?
Leuk!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik sprak vrijdag nog een fokster die ook wilde komen!
Zal haar nog even de link van dit topic sturen, kan ze zelf reageren.
Overigens ben ik ook hoopvol dat we de finale gaan halen.
Maar dat ben ik eigenlijk altijd.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Je staat zelf nog helemaal niet in de OP
Mag je er bij?
Hoop doet levenquote:Op woensdag 13 maart 2013 10:45 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik sprak vrijdag nog een fokster die ook wilde komen!
Zal haar nog even de link van dit topic sturen, kan ze zelf reageren.
Overigens ben ik ook hoopvol dat we de finale gaan halen.
Maar dat ben ik eigenlijk altijd.
Tuurlijk!quote:Op donderdag 14 maart 2013 00:45 schreef Greys het volgende:
Je staat zelf nog helemaal niet in de OP
Mag je er bij?
Oeh la laquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En doe eens gek, doe maar een +1 ook achter mijn naam.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:19 schreef sp3c het volgende:
Oh the weather outside is frightful
Onze Muis een beetje spitefull
But Muis has no place to go
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!![]()
![]()
![]()
Ja leuk!quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:50 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
En doe eens gek, doe maar een +1 ook achter mijn naam.
En ik sta ook nog onder OVBquote:
Ik ben het zowaar met je eensquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:19 schreef sp3c het volgende:
Oh the weather outside is frightful
Onze Muis een beetje spitefull
But Muis has no place to go
Let It Snow! Let It Snow! Let It Snow!![]()
![]()
![]()
Beterschap.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eenszit toch ziek op de bank dus laat maar sneeuwen.
jaquote:
Ja ja ja ja REGELLLLLL!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef Noek het volgende:
Lief![]()
Op een dinsdag.ik moet wat regelen.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:52 schreef Maanvis het volgende:
hoi ik MOET mee van Greys, dus ik ben er.
zo'n tattoo sleeve voor op je arm!quote:Op donderdag 14 maart 2013 20:23 schreef Noek het volgende:
Lief![]()
Op een dinsdag.ik moet wat regelen.
Van vanavond? Nee?quote:
Van eerderquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Van vanavond? Nee?
Of van eerder? Ik kan er best wat gemist hebben wat voor/tijdens/na Oz premiere had ik een hoos aan dm's en mobiel ging dat niet helemaal goed
OMG! Matching onderbirdybroeken met Eliesquote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Takaiki het volgende:
Grees! Als je nog meer in het thema gekleed wil gaan: ik zag net bij de HEMA onderbroeken met vogeltjes erop!
Terechte klacht.quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:12 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb er zoeen zin inmisschien tussendoor nog een keer komen sjoelen want ik kan Monopoly niet zo lang missen
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:55 schreef Takaiki het volgende:
Grees! Als je nog meer in het thema gekleed wil gaan: ik zag net bij de HEMA onderbroeken met vogeltjes erop!
quote:Op donderdag 14 maart 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG! Matching onderbirdybroeken met Elies
* sp3c is turned onquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 08:21 schreef Anne het volgende:
Zet mij en de SD maar bij OVB. Ik moet even kijken hoe de vakantieplanning (die ik vandaag als het goed is krijg) eruit ziet en of ik nog eventueel vrij kan krijgen.
Superquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
Oh ja hotelkamers![]()
Ik weet al wél welke onderbroek ik ga aantrekken, da's al heel wat
Oeh een roomiequote:Op woensdag 20 maart 2013 21:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
SuperEn ook welke Elies aan doet
Ik heb misschien een roomie, misschien ook nietIk moet het nog maar zien
Wat een blijheid
codewoord "bird is the word"quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh een roomie
Is het die ene die ik al jaren probeer te hosselen om ook eens te komen?
Ik zal vrijdag als jullie willen wel eens bellen met het Airport of we het weer tegen dezelfde condities mogen hebben de kamers, dus incl. ontbijt enzo en met eencodewoord
Ik wilquote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh een roomie
Ik zal vrijdag als jullie willen wel eens bellen met het Airport of we het weer tegen dezelfde condities mogen hebben de kamers, dus incl. ontbijt enzo en met eencodewoord
Jaaaaquote:
Dat zij dan vragen aan de foon 'WAT IS THE WORD???'quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2013 21:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh een roomie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |