Dan is mijn uitleg veel logischer ja.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ohhh zoik dacht roteren rond een eskimo ofzo
Kano wie? Kanovinnie?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct, met een soepele zwaai je Kano omdraaien als je er onder ligt.
Is wel een soppige bedoening, als ik goed geïnformeerd ben.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Correct, met een soepele zwaai je Kano omdraaien als je er onder ligt.
wildwaterkanovaren.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:00 schreef Takaiki het volgende:
Deze conversatie gaat weer een bepaalde richting op
*proest*quote:Op zondag 3 maart 2013 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
Faal van de avond, aan muis willen laten horen dat ik ook metmijn vingers kan klikken, dus ik hou mijn hand naast haar oor. Krijg ik van meneermuis te horen "ze is doof he." Toen had ik zo'n Homer Simpson geluidje in mijn hoofd
ik voelde schaamde me wel een beetje voor mijn ongeplande vrij lompe actiequote:
Het is je vergeven want handkusje.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik voelde schaamde me wel een beetje voor mijn ongeplande vrij lompe actie
ja, ik weet wel hoe ik de dames om mijn vinger kan winden.quote:
Mocht ie willen, is van mijn ouders.quote:Op zondag 3 maart 2013 10:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, ik weet wel hoe ik de dames om mijn vinger kan winden.
Mooi auto trouwens van meneermuis!
Hihihihiquote:Op zondag 3 maart 2013 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
Faal van de avond, aan muis willen laten horen dat ik ook metmijn vingers kan klikken, dus ik hou mijn hand naast haar oor. Krijg ik van meneermuis te horen "ze is doof he." Toen had ik zo'n Homer Simpson geluidje in mijn hoofd
Joh!quote:
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:17 schreef Greys het volgende:
Bijna net zo epic als Elies en d'r 'Kijk Muis eens stoïcijns d'r ballen snijden, die doet net of ze niks hoort'. Bwoehahahaha
quote:
True truequote:Op zondag 3 maart 2013 11:24 schreef Greys het volgende:
... of dat ik je ophaalde van het station en in de auto dacht 'Shit, als ik haar aan moet kijken als ik iets tegen haar zeg onder het auto rijden dan rijd ik ergens tegenaan straks' dus elke keer als ik iets tegen je wilde zeggen eerst naast me voor je gezicht flapperde met mijn hand, zodat jij me aankeek en ik dan snel iets kon zeggen. Inventief, wij waren het
Ja en ik durfde niet steeds opzij te kijkenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
True truenormaal als ik bijrijder ben zorg ik dat de bestuurder altijd in mijn blikveld is want met handen wapperen vind ik heel irritant (toen in de auto niet want toen kon het niet anders,) maar ik was bang dat je me dan zoeen rare staarder zou vinden
Oh je hoeft ook niet opzij te kijken, ik kan ook zijlings liplezenquote:Op zondag 3 maart 2013 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja en ik durfde niet steeds opzij te kijken
Het was nogal druk verkeer in R'dam Centrum
Maar we losten het goed op zo.
ja, greys heeft wel een grote muil jaquote:Op zondag 3 maart 2013 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yepen jouw mondbeeld is heel duidelijk van nature dus dat maakt het sowieso makkelijker.
Nee dat mag inderdaad niet!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:23 schreef kanovinnie het volgende:
Ik krijg een schop in mijn kruis. Blijkbaar mag ik niet zeggen dat greys een grote muil heeft
Serieus?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh je hoeft ook niet opzij te kijken, ik kan ook zijlings liplezen
Hard niet, dat is juist slechter verstaanbaar. Duidelijk articuleren juist welquote:Op zondag 3 maart 2013 14:55 schreef Cee het volgende:
Dus het heeft ook geen zin om HEULLL. HARD. EN. DUI-DE-LIJK. ARTICULEREND. TE. PRATEN. zoals ik steeds deed?![]()
quote:
Hmm en als je van nature een zachte prater bent...?quote:Op zondag 3 maart 2013 15:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hard niet, dat is juist slechter verstaanbaar. Duidelijk articuleren juist wel
[..]
Zulke dingen doe ik gelukkig nooitquote:Op zondag 3 maart 2013 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
quote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Hoe kijk je als slechthorende eigenlijk naar het ESF? Ik kan me niet voorstellen dat je vorig jaar alleen van Albanië maar wat hebt meegekregen...
quote:Op zondag 3 maart 2013 11:17 schreef Greys het volgende:
Bijna net zo epic als Elies en d'r 'Kijk Muis eens stoïcijns d'r ballen snijden, die doet net of ze niks hoort'. Bwoehahahaha
Ik kijk vooral naar kostuums enzoquote:Op zondag 3 maart 2013 15:12 schreef Fred_B het volgende:
Hoe kijk je als slechthorende eigenlijk naar het ESF? Ik kan me niet voorstellen dat je vorig jaar alleen van Albanië maar wat hebt meegekregen...
Harder praten haalt echt 0 uit, het gaat echt om je mondbeeldquote:Op zondag 3 maart 2013 15:13 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm en als je van nature een zachte prater bent...?
Ik ben er zoeen en als ik mn volume wat op moet schroeven, klinkt het voor mij alsof ik keihard sta te blerenMaar ja, dan is het voor anderen misschien juist een goed volume...ik weet het niet
Noem je Greys nou DIK?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Yepen jouw mondbeeld is heel duidelijk van nature dus dat maakt het sowieso makkelijker.
Ow, dat ga ik checkenquote:Op zondag 3 maart 2013 15:15 schreef Muis006 het volgende:
Harder praten haalt echt 0 uit, het gaat echt om je mondbeeldik kan ook prima aflezen zonder geluid.
Als je maar duidelijk articuleertquote:Op zondag 3 maart 2013 15:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat ga ik checken
Ga ik allemaal vunzige dingen fluisteren van een afstand
Ow, als ik je naar het ESF chauffeur dan ga ik de hele weg meebleren met muziekquote:Op zondag 3 maart 2013 15:15 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kijk vooral naar kostuums enzoen niet alle liedjes blijven even goed hangen inderdaad. Dingen zoals I love Belarus helaas dan weer wel
[..]
Harder praten haalt echt 0 uit, het gaat echt om je mondbeeldik kan ook prima aflezen zonder geluid.
Wat is een duidelijk mondbeeld?quote:Op zondag 3 maart 2013 11:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja dat je goed articuleertquote:Op zondag 3 maart 2013 15:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat is een duidelijk mondbeeld?
Dat je duidelijk articuleert? En hoor/lees je er dan ook een Rotterdams accent bij?
Ik ook van jou!quote:Op zondag 3 maart 2013 13:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, greys heeft wel een grote muil ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |