Tuurlijk vind ik dat goedquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:05 schreef tombolafan het volgende:
Yessss
Wil je mijn ene sleeve aan Muis meegeven (als zij dat goed vindt)? Dan krijg ik m half maart ofzo wel
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat met een beetje mazzel ik geen honger meer heb tot donderdag of zo.
Dan moet je haar maandag maar extra aflebberenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
Oh en Greys vergat mij, ik zit huilend in de trein nu
Jonguhhhh ik heb het uitgebreid goed gemaaktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:36 schreef DeZwabber het volgende:
Oh en Greys vergat mij, ik zit huilend in de trein nu
Het is voornamelijk grappig omdat je het zo erg vindtquote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Jonguhhhh ik heb het uitgebreid goed gemaakt![]()
Maar ik had geroepen 'zal ik anders de eerste ronde voor iedereen wat bestellen' en ik hoorde geen protest, dus ik ging er geloof ik standaard vanuit dat je het ook goed vond
Voor mij is iedereen even stil.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is voornamelijk grappig omdat je het zo erg vindt
Ik ben het inmiddels gewend, ik word vaak vergeten omdat ik zo stil ben
Met explosies in de achtergrond en alles?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:02 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb wel een goede actieshot van kano.
Nee maar jij mag hem wel shoppenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Met explosies in de achtergrond en alles?
Ik kwam erachter dat je vergeten was.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 20:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is voornamelijk grappig omdat je het zo erg vindt
Ik ben het inmiddels gewend, ik word vaak vergeten omdat ik zo stil ben
quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
In het begin riep Greys (vanaf de andere kant van de tafel) nog iets van 'oh, dan roep ik wel naar Muis'
Ja, zinvol.![]()
Eckte gentleman. Enige vent die de deur open hield.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:23 schreef Muis006 het volgende:
Kano is lief
Ben er maar zuinig op Puala
Uiteindelijk kwam het goed, m'n dagelijkse portie tentakels weer binnen gekregen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kwam erachter dat je vergeten was.Maar ik zat nota bene naast je dus dat maakt het op een zeker level nog erger.
![]()
![]()
Je weet inmiddels toch dat je in dit gezelschap je bek mot opentrekken?
Mijn tip: doe maar appen.quote:
Lekkere tentakels waren dat.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uiteindelijk kwam het goed, m'n dagelijkse portie tentakels weer binnen gekregen.
Hij moest pinkeln okee!?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:26 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eckte gentleman. Enige vent die de deur open hield.
Die van jou liet ons op hem wachten muizel!
Gelukkig hoeven meisjes dat niet.quote:
Exactquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
Meisjes pinkeln niet, die moeten af en toe wat regenbogen en madeliefjes lozen.
Daar kwam achteraan 'En dan moet meneer Muis het even uitbeelden'quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
In het begin riep Greys (vanaf de andere kant van de tafel) nog iets van 'oh, dan roep ik wel naar Muis'
Ja, zinvol.![]()
In experimentele dans, voor bonuspunten.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kwam achteraan 'En dan moet meneer Muis het even uitbeelden'
Zien! Maandag!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In experimentele dans, voor bonuspunten.
Dat heb ik niet verstaan, Zwabber zat er telkens doorheen te kletsen.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar kwam achteraan 'En dan moet meneer Muis het even uitbeelden'
*stil*quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verstaan, Zwabber zat er telkens doorheen te kletsen.
Ja man man man ik hoop dat ie maandag wat stiller is hoor!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat heb ik niet verstaan, Zwabber zat er telkens doorheen te kletsen.
We zaten ooit ergens vorig jaar bij Tombo en hoe het kwam weet ik niet, maar we hadden een verhaal over een potloodventer bij een groen tuinhek oid. En toen keek ik naar Meneer Muis en zei 'succes met het uitbeelden hiervan' en ik moest toen heel hard lachen om mijn eigen garpquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Meneer mMuis moet mij maar eens het woord mietje in gebarentaal uitleggen... weet je hoe mooi?
*stil is*
Als Muis maandag nu doet alsof ze dit niet gelezen heeft kan meneer het nog een keer uitbeelden!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten ooit ergens vorig jaar bij Tombo en hoe het kwam weet ik niet, maar we hadden een verhaal over een potloodventer bij een groen tuinhek oid. En toen keek ik naar Meneer Muis en zei 'succes met het uitbeelden hiervan' en ik moest toen heel hard lachen om mijn eigen garp![]()
Nee voor maandag bedenk ik een nieuwe anekkedooootuh om uit te beeldenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als Muis maandag nu doet alsof ze dit niet gelezen heeft kan meneer het nog een keer uitbeelden!
Ik zou gaan voor iets met een mietje erin, da's echt een mooi woordquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee voor maandag bedenk ik een nieuwe anekkedooootuh om uit te beelden
Dan vraag ik het wel onderweg in de auto. Ook een uitdaging.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee voor maandag bedenk ik een nieuwe anekkedooootuh om uit te beelden
Ja dat weet ik nogquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
We zaten ooit ergens vorig jaar bij Tombo en hoe het kwam weet ik niet, maar we hadden een verhaal over een potloodventer bij een groen tuinhek oid. En toen keek ik naar Meneer Muis en zei 'succes met het uitbeelden hiervan' en ik moest toen heel hard lachen om mijn eigen garp![]()
Wie ik?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:28 schreef Greys het volgende:
Ik pieste ook haast in mijn broek vanavond toen we naar huis gingen, over je Kano grap buiten
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
JaOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ja
![]()
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
JaJa!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Zou het nodig zijn?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:32 schreef DeZwabber het volgende:
Kan Puala al eskimoteren? Essentiele kennis dit.
Als je omkiept in een kanoquote:
Ohhh zoquote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Als je omkiept in een kanojezelf weer recht rollen.
Waarom weet ik dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |