En anders leren spellen met de handenquote:Op zondag 3 maart 2013 16:20 schreef Cat22 het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat mijn muil niet groot genoeg is voor muis.![]()
Morgen weer oefenen!
Huiswerk: mietje, potloodventer en groen hekje.quote:
Moet het allemaal met rechts?quote:
Er zijn ook gebaren voor woorden. Alfabet is geloof ik alleen als je een woord wilt zeggen waar geen los gebaar voor isquote:Op zondag 3 maart 2013 17:54 schreef Greys het volgende:
Maar dan gebaar je je toch echt een ongeluk als je ELKE LETTER moet uitbeelden?
Hoe kunnen gebarentolken dat in godsnaam bijhouden?
Oh ja natuurlijkquote:Op zondag 3 maart 2013 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook gebaren voor woorden. Alfabet is geloof ik alleen als je een woord wilt zeggen waar geen los gebaar voor is
Of we appen.quote:Op zondag 3 maart 2013 18:28 schreef Takaiki het volgende:
Maar dat ken Muis dan weer niet volgen![]()
Dusch, allemaal goed articulerend fluisteren morgen, komt het allemaal goed
Greesquote:Op zondag 3 maart 2013 17:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ja natuurlijk
Ik zie wel eens op tv zo'n tolk (of Sia die haar eigen liedje gebaart tijdens het zingen) en dat gaat idd niet per letter
Met gebarentaal is het zo dat je als je begint met leren een hand kiest en je aan die hand houdt ja. Dus of alles links of alles rechts.quote:
Nee, alfabet is oa ook voor eigennamen waar je het naamgebaar niet voor kent, en om het verschil tussen bijvoorbeeld de p en de b of de m en de n aan te geven.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er zijn ook gebaren voor woorden. Alfabet is geloof ik alleen als je een woord wilt zeggen waar geen los gebaar voor is
Nee niet bewust fluisterenquote:Op zondag 3 maart 2013 18:28 schreef Takaiki het volgende:
Maar dat ken Muis dan weer niet volgen![]()
Dusch, allemaal goed articulerend fluisteren morgen, komt het allemaal goed
Jawel, maar ik ging twijfelen door dat letterkaartjequote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees
Nooit van Nederlandse Gebarentaal gehoord?
Oh zoquote:Op zondag 3 maart 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel, maar ik ging twijfelen door dat letterkaartje![]()
![]()
Dat is dan wel weer fijn flexibel. Ik zou het dan op links doen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Grees
Nooit van Nederlandse Gebarentaal gehoord?
Overigens kan per letter gebaren best hoorik ben lang niet zo snel, maar veel doven kunnen dat echt loeisnel
[..]
Met gebarentaal is het zo dat je als je begint met leren een hand kiest en je aan die hand houdt ja. Dus of alles links of alles rechts.
Tweehandengebaren doe je uiteraard met twee handen, maar 1handgebaren met je gekozen hand.
Oh tofquote:Op zondag 3 maart 2013 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer fijn flexibel. Ik zou het dan op links doen.
Ik kan een beetje gebarentalen. Bob Chilcott heeft ooit een nummer geschreven wat met gebaren ondersteund wordt. De gebaren zijn zo beperkt dat het vast heel basic is. En misschien zelfs niet klopt maar is uitgezocht op choreografie. Effe kijken of ik een linkje kan vinden.
Bij voorbeeld Henken.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, alfabet is oa ook voor eigennamen waar je het naamgebaar niet voor kent, en om het verschil tussen bijvoorbeeld de p en de b of de m en de n aan te geven.
Iets met I see en I think. Maar gebarentaal is niet universeelquote:
Vind het geen fijne video trouwensquote:
ASL is Amerikaans? Of hoe moet ik het zien?quote:Op zondag 3 maart 2013 20:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Iets met I see en I think. Maar gebarentaal is niet universeeldenk dat dit ASL is.
Zij heeft het kunstje vast ook als zangeres ingestudeerd en niet als tolk.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Vind het geen fijne video trouwensvrijwel geen mimiek.
Ouiquote:Op zondag 3 maart 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
ASL is Amerikaans? Of hoe moet ik het zien?
Je zit wel op de goeie weg.
http://www.lyricsmania.co(...)cs_bob_chilcott.html
Zoveel topics! Het is verwarrend!quote:
Doet er niet toequote:Op zondag 3 maart 2013 20:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zij heeft het kunstje vast ook als zangeres ingestudeerd en net als tolk.
Kan ik me voorstellen, gesproken taal is ook niet alleen mondbeweging.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Doet er niet toemimiek is een essentieel onderdeel als je gebarentaal wil gebruiken.
En anders doe je weer je bodylanguage.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de meest voorkomende gebarentaal dan? En ik zal morgen proberen om niet te schreeuwen maar om duidelijk te praten. Dat verschil vergeet ik nog wel eens
Iets met knippen met je vingersquote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Wat is de meest voorkomende gebarentaal dan? En ik zal morgen proberen om niet te schreeuwen maar om duidelijk te praten. Dat verschil vergeet ik nog wel eens
Geen idee eigenlijk!quote:Op zondag 3 maart 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Mijn grap wat doe je.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Want er is ook een voetenvariant?
Het is nu 17:27quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ik kan niet in de OP vinden hoe laat het is
Gewoon vanaf wanneer je wilt, uur of vier?quote:Op woensdag 6 maart 2013 17:22 schreef Qwea het volgende:
Ik kan niet in de OP vinden hoe laat het is
Ooh nice, dan hoef ik niet de hele dag te skippenquote:Op woensdag 6 maart 2013 17:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon vanaf wanneer je wilt, uur of vier?
quote:
Get a darkroom, you twoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |