quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef RenRen- het volgende:
waarom sta ik nog niet in het lijstje?En Fiets wil ook wel. Denk ik. Hij was niet erg overtuigend.
En Clairequote:Op donderdag 28 februari 2013 14:01 schreef Takaiki het volgende:
Ow en Peter moet er natuurlijk ook 1!![]()
Ik wist niet dat die kwam, maar die dan natuurlijk ookquote:
Gokje van mij hoorquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:54 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die kwam, maar die dan natuurlijk ook
Maar jij haalt hem wel overquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef RenRen- het volgende:
waarom sta ik nog niet in het lijstje?En Fiets wil ook wel. Denk ik. Hij was niet erg overtuigend.
Hij is er maandag nietquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar jij haalt hem wel over
En anders help ik je daar maandag wel bij.
Vanavond is er bingo trouwens, ik ben er om acht uur, mocht je je vervelen
Ik haal acht uur ook, gezelligggquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaa zin in
Ik ben er uiterlijk acht uur, denk iets eerder nog
quote:
Ik verreken het op een andere manier.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hoe doen we het met centjes? Krijgt een ieder een PMetje met je reknr?
Die paar euro?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 00:42 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Hoe doen we het met centjes? Krijgt een ieder een PMetje met je reknr?
Ja nou je hebt het toch voor een aantal voorgeschotenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:09 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Die paar euro?Misschien is contant handiger
Ja, ik wil het wel graag terug, maar voor een paar euro mn rekeningnummer rond te pee-emmenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja nou je hebt het toch voor een aantal voorgeschoten
Kijk maar wat je wilt, ik geef het je maandag wel anders
Ik stop het maandag in je decolletaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagequote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:49 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ja, ik wil het wel graag terug, maar voor een paar euro mn rekeningnummer rond te pee-emmen
Dan vind ik het nooit meer terug!!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 10:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik stop het maandag in je decolletaaaaaaaaaaaaaaaaaaaage
Het is alweer een tijd geleden, dus kan best dat ze overal terecht komenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:00 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon flink wild sjoelen, dan vliegt het er wel ergens weer uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |