Da's mijn schuld hoor, ik had mijn post aangepast, er stond eerst 'hoe dronken zullen we zijn tegen de tijd dat Anouk moet als achtste'quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jaja. Kun jij ooit normaal doen?
Paneermeel?? Ja, beschuit zeker? En hoeveel knoflook? Teentje?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Gehakt (![]()
), ui, ei, broodkruim/paneermeel, peper en knoflook.
Dat zijn de enige ingrediënten die ik zeker weetWeet alleen niet of ik nog iets mis.
Greys? Ik ga alsnog bij Shabu eten hoor!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hij noemde je ook een dame
Weet hij veel
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef Qwea het volgende:
Waarom haat iedereen zo op Maanvis. Haske leuke gast, als ie niet in de vroege ochtend, praktisch voor mijn deur, (waar het toilet dus naast zat) onwijs loopt te stinken tijdens het schijten.
Tof. Zal ik maar reserveren?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:47 schreef sp3c het volgende:
oeh ik ook, muis zit me al de hele tijd te pesten!
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Greys? Ik ga alsnog bij Shabu eten hoor!
done dealquote:
Ja, daar heb ik nog steeds de soa als herinnering van.quote:
komde gij ook?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nog steeds de soa als herinnering van.
Ja, dat zei ik toch laatst. Je luistert ook nooit naar me.quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik nog steeds de soa als herinnering van.
ja weet ik veel. Ik moet al onthouden waar ik woon en zo.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik toch laatst. Je luistert ook nooit naar me.
Je eigen reet afvegen gaat nog wel?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja weet ik veel. Ik moet al onthouden waar ik woon en zo.
ik hoopte eigenlijk dat ik jouw hulp daar bij kon krijgen.quote:
Ik help graag de minder validen. Immer.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk dat ik jouw hulp daar bij kon krijgen.
Wie loopt er nu te sletten he hequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk dat ik jouw hulp daar bij kon krijgen.
je bent een engelquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik help graag de minder validen. Immer.
Ik moet nog steeds lachen om tonpiemelman.quote:
jaloers krengquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |