Wáár zeg ik dat jullie het verpesten voor de rest? Wijs me eens aan?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:47 schreef Oognip het volgende:
Greys, misschien kun je dan hier ipv via dm uitleggen waarom die hele kar niet door kan gaan als 2 of 3 mensen ergens anders gaan eten. Nu lijkt het net of wij het voor iedereen verpesten en dat vind ik niet nodig.
zou ik ook doen, als toch iedereen schijt heeft aan wat jij regelt en gewoon de sushibar plundertquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Ik ga mss maar wat anders bedenken, pizza's bestellen ofzo.
Dit wordt me te onzeker zo financieel.
Ga wel even zeuren of ik nog 1x een paar dagen uitstel kan krijgen qua beslissen voor de patatkar
Zegquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
zou ik ook doen, als toch iedereen schijt heeft aan wat jij regelt en gewoon de sushibar plundert.
Nee welnee, echt niet nodig en het valt best mee, serieus.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:15 schreef Toekito het volgende:
Een hele dikke pluim voor al de tijd en werk dat Greys doet voor die meet
Trust me, honger lijden ga je nietquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:18 schreef Maanvis het volgende:
ja ik begrijp je volkomen! ik hoop alleen niet dat we honger moeten lijden tijdens het songfestival! anders moeten qwea en oognip maar rond gaan met sushi.
Die kar is toch een vaste prijs (volgens mij heeft Greys dat al gezegd), maar per persoon wordt dat natuurlijk duurder als er minder mensen gebruik van gaan maken.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar misschien is het een idee om te delen hoeveel die kar gaat kosten (ik geloof dat Cat het ook al opperde)? Is het een vaste prijs voor een kar of afhankelijk van het aantal deelnemers?
Dat is al een keer of twee gepostquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Maar misschien is het een idee om te delen hoeveel die kar gaat kosten (ik geloof dat Cat het ook al opperde)? Is het een vaste prijs voor een kar of afhankelijk van het aantal deelnemers?
Ik heb dat niet meegekregen, sorryquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is al een keer of twee gepostHet is een vast bedrag (150 euro) om die kar te laten komen. En dan nog een prijsje per snack die gebruikt gaat worden.
Ik snap alleen serieus gewoon niet dat dat nu - nadat het er al weken staat - ineens een 'ding' wordt of we dat nou wel of niet doen
Ga dan eerst eens etenquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:29 schreef Greys het volgende:
Maar ik ben al met Henk in gesprek om alsnog het buffetje te doen.
Hij gaat wel kunst en vliegwerken.
Ik heb nog steeds niet gegeten![]()
Krijg honger van al dat geleuter over eten!
Geeft niks, ik mis ook zoveel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb dat niet meegekregen, sorry
ESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #2 hier riep ik dat ik ook op de lijst moest. Ik WAS en BEN in de veronderstelling (los van het shabu feit) dat je net zoals de voorgaande keren moest laten weten of je mee zou eten of niet. Dat de kosten eerst berekend zouden worden (netzoals de vorige keer) en er dan + eten achter zou staan.quote:dat ik liever had gehad dat degenen die zich opgegeven hebben gewoon ook daar eten. Zoals in feite al weken afgesproken is.
En dat laatste is weer afhankelijk van hoeveel er met jou mee willen naar de Shabu...quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ga dan eerst eens eten![]()
Met Henk overleggen was toch ook nog niet nodig?We weten nog niet eens of je die hele kar af gaat blazen...
Ik kom met de aaaaautoooooquote:Op woensdag 27 maart 2013 20:34 schreef Muis006 het volgende:
Gewoon zoveel zuipen dat je niet hoeft te eten.
Er is tot nu toe bij geen enkele meet afgeweken van WAAR er gegeten zou worden, dat was altijd gewoon zoals het in de OP stond. Toch?quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ESF / [MEET] Birds is the word! 14/5 #2 hier riep ik dat ik ook op de lijst moest. Ik WAS en BEN in de veronderstelling (los van het shabu feit) dat je net zoals de voorgaande keren moest laten weten of je mee zou eten of niet. Dat de kosten eerst berekend zouden worden (netzoals de vorige keer) en er dan + eten achter zou staan.
Misschien my bad.. maar die veronderstelling had ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |