Maar wel veel lekkerderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan ziet het er stom uit
Het kan hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wel veel lekkerderEn als je het een beetje leuk neerlegt valt dat ook wel weer mee
OMG wat ben ik blij dat jij geen lapo hadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
Als ik de lapo had dan werd de nieuwe TT 'Met stukjes in ons drinken en lekker in de regen'
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan hoor
Maar ik heb liever mash want dan kunnen er baked beans (witte bonen in tomatensaus) bij
Hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG wat ben ik blij dat jij geen lapo had![]()
Hij is ook wel leuk eigenlijk jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaIk vond hem eigenlijk wel sterk
Hihi, zullen we een modje vragen of ie aangepast kan worden?quote:
Doe maar, ik moet er namelijk vandoor. Ik moet weer aan het werkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, zullen we een modje vragen of ie aangepast kan worden?
Werksequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe maar, ik moet er namelijk vandoor. Ik moet weer aan het werk
Tot vanavond misschien![]()
Lol wutquote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:
nee, helemaal nietquote:
neem groente meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:03 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ga even boodschappen doentot zo
Ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, helemaal niet
het was geen echt sauna, maar een fabriek waar heb 40 graden is met 100% luchtvochtigheid
al mn kleren zijn zeiknat
Jup, ik ga broccoli-zalm quiche maken voor een etentje met m'n huisgenootjesquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhOp die manier een sauna
[..]
Jup, ik ga broccoli-zalm quiche maken voor een etentje met m'n huisgenootjes![]()
En ik heb m'n onderzoeksvoorstel ingeleverd
Die is zo lekker joh die quichequote:
kom brengen dan !quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is zo lekker joh die quicheLekker met dille er doorheen
Neuj! Die eten we lekker zelf opquote:
mijn oven is vrij bagger dus weet niet of het mij lukt. zeker omdat ik nog nooit een quiche heb gemaakt, maar je mag het mij wel lerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj! Die eten we lekker zelf op![]()
ik wil het recept met je delen![]()
Hihi, ik woon in een studentenhuisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn oven is vrij bagger dus weet niet of het mij lukt. zeker omdat ik nog nooit een quiche heb gemaakt, maar je mag het mij wel leren
Hier!quote:
Mijn tetten zijn gereserveerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
aaah, kom anders hierheen.
Verveel me toch.
quote:
Ga daten dan!quote:
Zat leuke studentenmeisjes in Groningen..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga daten dan!![]()
Of heb je daar geen zin in?Geen leuke studentenmeisjes in Groningen?
De beste openingszin is nog altijd 'Hoi, hoe heet je' of, 'Hoi, wat zie je er leuk uit. Heb je zin om een praatje te maken?'quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zat leuke studentenmeisjes in Groningen..
Ben alleen niet echt goed in daten; en al helemaal slecht in openingszinnen.
tja, ik weet het.. maar dan nog..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
De beste openingszin is nog altijd 'Hoi, hoe heet je' of, 'Hoi, wat zie je er leuk uit. Heb je zin om een praatje te maken?'
Ik schiet altijd in de lach bij andere openingszinnen
Dan is mijne wel erg zacht..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
En niet iedereen wil iemand met een wasbordje hoorEen beetje vet is een lekker zacht kussentje
Hmm, lastig..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, ik weet het.. maar dan nog..
Ga ook maar weinig op stap, alleen af en toe met collega's.
Kussentjesquote:
Mwah, zit er niet om verlegen opzich..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, lastig..![]()
Maar zit je er erg om verlegen? Want dan zou je ook met online daten kunnen beginnen..
Hihi, kun je dan niet beter naar paiq gaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, zit er niet om verlegen opzich..
Ben ook niet echt op zoek, maar heb meer iets van ik zie wel..
Zit trouwens wel op Relatieplanet, maar daar kan ik alleen hartjes versturen, (30,- per maand vind ik wat te veel..)
Wil er wel verandering in aanbrengen, ben nu 115 kilo en 1.80 lang.. Volgens de BMI index zou ik nu serieuse gezondheidsproblemen moeten hebben..quote:
Dat was wel het plan ja..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, kun je dan niet beter naar paiq gaan?Ik weet dat vrienden van mij daar zitten, schijnt een leuke site te zijn
Ging jij niet daten met ceviche?
Nja als je er zelf last van hebt zou ik er wel wat aan doen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wil er wel verandering in aanbrengen, ben nu 115 kilo en 1.80 lang.. Volgens de BMI index zou ik nu serieuse gezondheidsproblemen moeten hebben..Heb opzich echter nergens last van, behalve een slechte conditie.
Ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat was wel het plan ja..
Zit ook bij Paiq, maar ik ontmoet daar allemaal muurbloemetjes, dus dat schiet ook niet op..
Ik doe aan mountainbiken.. Alleen is het me daar nu nog te koud voor...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja als je er zelf last van hebt zou ik er wel wat aan doen jaIk heb vanmorgen nog lekker allerlei oefeningen en cardio gedaan, in totaal anderhalf uur bijna, heerlijk dat, daarna lichamelijk moe en lekker geestelijk aan de slag aan de studie
Ja bij mij staat hardlopen nu ook even op een laag pitjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik doe aan mountainbiken.. Alleen is het me daar nu nog te koud voor...
Hardlopen heb ik nooit wat gevonden; wielrennen vind ik helemaal niks(die strakke broekjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij mij staat hardlopen nu ook even op een laag pitje
Dat leek mij ook; heb ik ook al eerder gedaan; toen ik nog kayakte me opgeven voor de 50km Veluwerally zodat ik wel MOET trainen van te voren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef essnhills het volgende:
Oh das wel goed ja, jezelf dwingen te gaan trainen door een vakantie te boeken![]()
Oh ik vind lopen wel leuk hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hardlopen heb ik nooit wat gevonden; wielrennen vind ik helemaal niks(die strakke broekjes.)
Kayakken!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook; heb ik ook al eerder gedaan; toen ik nog kayakte me opgeven voor de 50km Veluwerally zodat ik wel MOET trainen van te voren.
Ik ben trouwens ook even lid geweest van Edarling.. Daar staat wel veel van mijn "type" op.. (dus niet van die simpele zielen(hoewel daar opzich ook niets mis mee is..)
Ik kon eskimoteren.. Vond ik altijd leuk om te doen vlak voor een brug waar mensen op stonden te kijken of een druk strand ofzo..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kayakken!en Kanoën!
Dat vind ik zó vet
Ik heb een tijdje mee gekanoëd met een kanovereniging bij mijn ouders thuis, en toen heb ik ook in het zwembad lessen gehad in eskimoteren enzo. En een paar jaar terug heerlijk een toch met de kayak gemaakt over een rivier (stroomafwaarts natuurlijk
) Heerlijk vind ik dat, zo lekker dicht op het water
Tja, daarom zou ik ook het liefst op ten duur naar het 1000meren gebied in Finland verhuizen, gave natuur, je kan er eindeloos kanoën en mountainbiken..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
Mooi dingetje
Ik heb helaas nooit een eigen kano gehad. Maar ik mocht een lichte kano lenen van die kanovereniging (ik was niet eens lid, maar ze waren allang blij dat er ook jongeren waren die kanoën leuk vonden, en die kano's lagen er toch..)
Ik wil later aan een sloot wonen die aangesloten is op een mooi netwerk, net zoals mijn ouders, dan kun je heerlijk varen en kanoën
En 's winters lekker ver schaatsen natuurlijk
Het lijkt me ook vet om gewoon lekker op zo'n vakantie te gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, daarom zou ik ook het liefst op ten duur naar het 1000meren gebied in Finland verhuizen, gave natuur, je kan er eindeloos kanoën en mountainbiken..
Tof dat je daar gewoon een bootje kon lenen. Het was hie rook echt een oude mensen clubje helaas.
Heb er 10 weken stage gelopen, zat toen in een studentenflat:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vet om gewoon lekker op zo'n vakantie te gaan
Dat lenen was echt tof ja. Ik deed dat samen met een vriendin. Die club ging op zaterdagmiddag kanoën, en als we zin hadden moesten we gewoon daar om die tijd staan en dan pakten ze een kano voor ons
Ohja, zo krijg ik een goed beeld van je jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zeker,
Zat net even mijn foto's van daar door te kijken; jij vroeg je toch af hoe ik eruit zie?
[ afbeelding ]
Was wel 4 jaar terug. .:P
Haha, jazeker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, zo krijg ik een goed beeld van je ja![]()
Had ik die ook gezien?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, jazeker.
Had laatst wel een andere foto geplaatst..
Misschien wist je het nogquote:
Oh.. ok..quote:
mwah, kijk nog met 1 oog op het interwebz..quote:
Ik ben ondertussen ook tv aan het kijken..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, kijk nog met 1 oog op het interwebz..
Ken ik niet..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook tv aan het kijken..Elementary
Is wel ok,, die seriequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ken ik niet..
Net trouwens Ceviche maar weer een dm gestuurd.![]()
nope; eergister ook al gedm't nadat ze mij de dag ervoor dm-de of ik al wist wanneer ik kon..quote:
quote:
Haai Stu!quote:
Zit net ook even in de KSC te kijken, gaat wel snel daar zeg!quote:
Niet altijd hoor maar de laatste paar weken toevallig wel inderdaad. Post gerust mee daar hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zit net ook even in de KSC te kijken, gaat wel snel daar zeg!
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet altijd hoor maar de laatste paar weken toevallig wel inderdaad. Post gerust mee daar hoor![]()
Tegen jou heb ik dat al eerder gezegd meisjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
Zo blijft er helemaal niemand over hier
Kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tegen jou heb ik dat al eerder gezegd meisje
Tja, Ceviche post overal behalve hier, ik blijf hier nog wel, jij en Stewie..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
Zo blijft er helemaal niemand over hier
Dat komt omdat het groepje dat hier nog actief is erg klein is geworden. Ik ga hier niet weg hoor maar de KSC is gewoon een stuk drukker dus als je dat gezellig vindquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopten ik wou het juist hier levendig houden
Hihi, wel lekker bezig, eerst probeer je iedereen hier te krijgen, en vervolgens haal je hier iedereen weer weg![]()
Ceviche vindt ons niet lief meerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, Ceviche post overal behalve hier, ik blijf hier nog wel, jij en Stewie..
Dat is inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Marco001 het volgende:
Zit nu trouwens aan de Mountain Dew van de AH, best lekker.
Hihi, misschien een andere keer, ik ben nu ook tv aant kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat het groepje dat hier nog actief is erg klein is geworden. Ik ga hier niet weg hoor maar de KSC is gewoon een stuk drukker dus als je dat gezellig vind
Blijkbaar vindt ze datquote:
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Marco001 het volgende:
Zit nu trouwens aan de Mountain Dew van de AH, best lekker.
Je bent altijd welkom hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, misschien een andere keer, ik ben nu ook tv aant kijken
Dat idee krijg je dan wel inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt ze datals ze overal post behalve hier
quote:
Het is mij om het even overigens. Je kunt niet met iedereen een klik hebben. Misschien heeft ze andere interesses of wat dan ook. Ik maak me er in ieder geval totaal niet druk omquote:
Eensch... Alleen jammer dat ze dan ook niet meer op mij reageert via pm.. Had best wel met haar willen daten; op de foto's die ze me had gestuurd zag ze er best ok uit..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mij om het even overigens. Je kunt niet met iedereen een klik hebben. Misschien heeft ze andere interesses of wat dan ook. Ik maak me er in ieder geval totaal niet druk om![]()
Ik heb er geen verklaring voor. Ik zou er ook geen tijd meer insteken in dat geval en lekker doorgaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eensch... Alleen jammer dat ze dan ook niet meer op mij reageert via pm..
Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er geen verklaring voor. Ik zou er ook geen tijd meer insteken in dat geval en lekker doorgaan
Enjoy matequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies.![]()
Eerst weer tv kijken. Off Centre![]()
Die engelse kerel daarin..
Veel plezier Essquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ook weg trouwens![]()
Op naar vriend
Dankjequote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Good morning..:)quote:
Hihi, het is een boek voor vrouwen, dus denk niet dat je er heel veel aan,hebt..quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:12 schreef Marco001 het volgende:
Ess, welk boek gebruik je bij het thuis sporten?
En het was niet bijster druk hier gisteravondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
Goedenavond, dat is al weer paar dagen geleden.
is het bij jullie ook zo'n k u t weer?quote:
Nee valt wel mee, het is alleen grauw.. hier was het gister hutweerquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het bij jullie ook zo'n k u t weer?
hoe was de quiche?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, het is alleen grauw.. hier was het gister hutweer
Hier wasbhet gister vrij redelijk, net als vandaag.. alleen absurd koud.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, het is alleen grauw.. hier was het gister hutweer
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 09:23 schreef essnhills het volgende:
Het viel wel mer met,de kou hier. 's Middags was een jas voldoende, s avonds wel sjaal en handschoenen, maar het was niet zo snijdend koud meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier wasbhet gister vrij redelijk, net als vandaag.. alleen absurd koud.
Na, mijn boek is echt gericht op het vrouwen lichaam, moet met meerdere oefeningen ook mn bekken kantelen enzo en ik denk dat die houdingen niet geschikt.zijn voor mannenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef Marco001 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 maart 2013 09:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, het is een boek voor vrouwen, dus denk niet dat je er heel veel aan,hebt..
De,schrijver is frederic delaviermisschien kun je daar op zoeken voor de.mannelijke variant
[quote]
Nje weet maar nooit...![]()
Maag, zal vanmiddag wel even op bol.com kijke.
Hier was het net nog -1..quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het viel wel mer met,de kou hier. 's Middags was een jas voldoende, s avonds wel sjaal en handschoenen, maar het was niet zo snijdend koud meer
Ik gok dat het hier een graad of 5 wasquote:
Haai!quote:
Dat lijkt mij dan niet echt comfortabel inderdaad.:oquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Na, mijn boek is echt gericht op het vrouwen lichaam, moet met meerdere oefeningen ook mn bekken kantelen enzo en ik denk dat die houdingen niet geschikt.zijn voor mannen
Maar zoek maar.even idd
Hihi nee, jij hebt hier niks aan :quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan niet echt comfortabel inderdaad.:o
Hier gaf de auto vanmorgen 4 graden aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gok dat het hier een graad of 5 was
Ja hoor, not too bad thanks. Hoe is het met jou deze ochtend?quote:
Nog niet buiten geweest vandaagquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier gaf de auto vanmorgen 4 graden aan
Net in grunn: -1.5quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier gaf de auto vanmorgen 4 graden aan
Goed heur, lig lekker wakker te worden. We zouden gister op tijd,gaan slapen, maar de buren,dachten daar anders overquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja hoor, not too bad thanks. Hoe is het met jou deze ochtend?
Kk had net in het midden van een zin een foutje stasn, dus die wilde ik.eruit hebbebn.. ik,daar selecteren, en op backspace drukken,haalt ie ineens de laatste letter van die zin wegquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Net in grunn: -1.5
Ess, gewoon terug trollen.
Ooo, dT had ik gisteren ook.. doe van mij loopt nu steeds het aanvulbalkje dwars over mijn toetsenbord te plaatsen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kk had net in het midden van een zin een foutje stasn, dus die wilde ik.eruit hebbebn.. ik,daar selecteren, en op backspace drukken,haalt ie ineens de laatste letter van die zin weg. Uiteindelijk gelukt om die in hey midden te fixen, wil ik die laatste letter van de zin weer terugzetten, komt die in het.midden van de zin te staan
En nu doet ie het weer..
Zo irritant dit soort dingenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ooo, dT had ik gisteren ook.. doe van mij loopt nu steeds het aanvulbalkje dwars over mijn toetsenbord te plaatsen.
Lekker zulke burenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed heur, lig lekker wakker te worden. We zouden gister op tijd,gaan slapen, maar de buren,dachten daar anders overuiteindelijk is mn vriend tegen 1 uur er heen gegaan om te vragen of de bass wat zachter kon..
quote:
Voorheen nooit last van zulke dingen.. mijn vriend en huisgenoten waren de eerste studenten in deze flat.. maar iedere keer als er een gezin uit gaat komen daar studenten voor in de plaats. 4 jaar lang nauwelijks last gehad van iemand hier, maar het gaat de laatste paar maanden echt hard met de toeloop van studenten en het wordt.er niet beter op zo..quote:
denk dat de buren het gisteren ook wel even gevoeld hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen nooit last van zulke dingen.. mijn vriend en huisgenoten waren de eerste studenten in deze flat.. maar iedere keer als er een gezin uit gaat komen daar studenten voor in de plaats. 4 jaar lang nauwelijks last gehad van iemand hier, maar het gaat de laatste paar maanden echt hard met de toeloop van studenten en het wordt.er niet beter op zo..
Gelukkig luisterden ze wel en ging de muziek idd een stuk zachter
Mja, even of letterlijk de hele.avond en ook snachts doorgaan op een doordeweekse dag op een asociaal hard volume.. zit wel een klein verschil in natuurlijk..quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat de buren het gisteren ook wel even gevoeld hebben.
heb sinds kort een platenspeler. aangesloten op de surround set
en gister een paar hardcore lp's binnen gekregen
nee, even maar. tijdens het afwassenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, even of letterlijk de hele.avond en ook snachts doorgaan op een doordeweekse dag op een asociaal hard volume.. zit wel een klein verschil in natuurlijk..en jij woont niet in een flat denk ik?
Gelukkig waren ze wel voor reden vatbaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen nooit last van zulke dingen.. mijn vriend en huisgenoten waren de eerste studenten in deze flat.. maar iedere keer als er een gezin uit gaat komen daar studenten voor in de plaats. 4 jaar lang nauwelijks last gehad van iemand hier, maar het gaat de laatste paar maanden echt hard met de toeloop van studenten en het wordt.er niet beter op zo..
Gelukkig luisterden ze wel en ging de muziek idd een stuk zachter
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, even maar. tijdens het afwassen
en nee, niet in een flat. maar in een mergelhuis met muren van een meter dik
maar tussenmuur naar de buren zal dunner zijn.
maar die zijn toch nooit thuis of doof
Jup maar alsnog, je kan toch zelf ook wel bedenken dat zoiets asociaal is?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze wel voor reden vatbaar
Die mensen denken daar niet over na volgens mijquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup maar alsnog, je kan toch zelf ook wel bedenken dat zoiets asociaal is?
daarom zou ik nooit in een flat willen wonenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ikis toch wat anders
Hihi, laatst bij mijn kamer, belde de onderbuurman aan, maar niet die van direct onder ons, nee nog een verdieping lager. Die kwam klagen dat ik niet zoveel moest stampen, hij had er al de.hele avond last van
Ik was pas 10 minuten thuis, loop heel licht én op sokken, én mijn directe onderburen hebben nergens last van, maar dat gebonk zal idd van mij komen ja
We zijn ook een keer om 3 uur snachts wakket geworden van ze, toen waren ze met deuren aan het slaan en beukten ze meerdere keren op.een bed die hier tegen de muur staat.. de glazen stonden te trillen hier.. 'oh sorry, we hadden niet door dat het al zo laat was en dat we zo'n herrie maakten..'quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die mensen denken daar niet over na volgens mij
Nja hij is gelukkig weggegaan toen en heb hem niet meer gezien daarna.. maar denken zulke mensen überhaupt wel eens?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom zou ik nooit in een flat willen wonen
quote:
neuh. sommige mensen moeten gewoon wat te zeiken hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja hij is gelukkig weggegaan toen en heb hem niet meer gezien daarna.. maar denken zulke mensen überhaupt wel eens?
Wat een idioten zegquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zijn ook een keer om 3 uur snachts wakket geworden van ze, toen waren ze met deuren aan het slaan en beukten ze meerdere keren op.een bed die hier tegen de muur staat.. de glazen stonden te trillen hier.. 'oh sorry, we hadden niet door dat het al zo laat was en dat we zo'n herrie maakten..'
Die buren zullen ook blij met hem zijn danquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. sommige mensen moeten gewoon wat te zeiken hebben.
bij mn ouders in de buurt zijn ook een paar flatjes. daar woont ook een mafketel in.
heeft een weblog met allemaal avonturen die hij nooit heeft beleefd.
heeft op zn eigen deur geschoten en zn eigen auto in de fik gezet
Wat we al zeiden, sommige mensen kunnen gewoon überhaupt niet nadenkenquote:
Dat is helaas een feitquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat we al zeiden, sommige mensen kunnen gewoon überhaupt niet nadenken
laaiend enthousiast jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die buren zullen ook blij met hem zijn dan
Tijd voor wat te eten en drinkenquote:
geef me je nummer dan bel ik je wel evenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:56 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ook heel intelligent bezig weer hier trouwens.. ik ben m'n telefoon kwijt
Dombo...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:56 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ook heel intelligent bezig weer hier trouwens.. ik ben m'n telefoon kwijt
Found it!quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geef me je nummer dan bel ik je wel even
Wat balen zeg dat je daar moest staan wachtenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dombo...![]()
Stewie, inderdaad. Had hier alleen ook al een uur geleden kunnen zijn; maar moest toen standby staan bij het UMCG.
Die ben ik echt gewoon altijd kwijtquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dombo...![]()
Stewie, inderdaad. Had hier alleen ook al een uur geleden kunnen zijn; maar moest toen standby staan bij het UMCG.
Ja, jij wilt haar nummer wel he...quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geef me je nummer dan bel ik je wel even
quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Found it!
Ik was al alle plekken waar ik geweest was vandaag afgegaan.. ik had hem in het voorbij gaan in de gang op een tafeltje gelegd..![]()
ik probeerde alleen te helpenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, jij wilt haar nummer wel he...
krijgt ie lekker nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, jij wilt haar nummer wel he...
Uhuh..quote:
geloof je me niet?quote:
Meh..quote:
Ik heb altijd geleerd dat ik nooit m'n gegevens mag geven aan iemand op het internetquote:
Heel goedquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd dat ik nooit m'n gegevens mag geven aan iemand op het internet
Hihi. dat m'n broer een jaar of 8 was bleef ie een keer alleen thuis, m'n ouders moesten heel even iets halen.. Toen hadden ze tegen hem gezegd dat ie de deur voor níemand open mocht doen, ook niet voor de postbode ofzo..quote:
en terecht, die ooms van tegenwoordig kun je niet meer vertrouwenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi. dat m'n broer een jaar of 8 was bleef ie een keer alleen thuis, m'n ouders moesten heel even iets halen.. Toen hadden ze tegen hem gezegd dat ie de deur voor níemand open mocht doen, ook niet voor de postbode ofzo..
En toen kwam net m'n oom even langs om even te buurten, meldt m'n broer doodleuk door de brievenbus dat ie de deur niet open mocht doenDus m'n oom kwam er niet in..
In jouw familie misschienquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en terecht, die ooms van tegenwoordig kun je niet meer vertrouwen
Hij had groot gelijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi. dat m'n broer een jaar of 8 was bleef ie een keer alleen thuis, m'n ouders moesten heel even iets halen.. Toen hadden ze tegen hem gezegd dat ie de deur voor níemand open mocht doen, ook niet voor de postbode ofzo..
En toen kwam net m'n oom even langs om even te buurten, meldt m'n broer doodleuk door de brievenbus dat ie de deur niet open mocht doenDus m'n oom kwam er niet in..
die zie ik bijna nooitquote:
Oh..quote:
Ik alleen mijn ouders en zus. De rest heb ik al zeker 15 jaar niet meer gezienquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh..Ik zie mijn familie best wel vaak
Echt? Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik alleen mijn ouders en zus. De rest heb ik al zeker 15 jaar niet meer gezien
Dat ken ik niet. Ik zou niet weten hoe mijn ooms/tantes/neefjes/nichtjes eruit zienquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Dat kan ik me haast niet voorstellenIn februari nog de hele familie van m'n moeder en vader bij elkaar gehad op hun 25 jarig huwelijksfeest. Kerst gevierd met oom en tante, nichtje, opa en oma, broers en m;n ouders, iedere 2 jaar familieweekend met m'n moeders familie..
Dat vind ik eigenlijk best wel naar klinkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik zou niet weten hoe mijn ooms/tantes/neefjes/nichtjes eruit zien![]()
Ik heb er niets mee. We zijn vreemden voor elkaar. Ik vind het wel prima zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best wel naar klinken
Nja jij bent ook niet anders gewent natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. We zijn vreemden voor elkaar. Ik vind het wel prima zo
Dat begrijp ik wel als je er nu zo goed mee omgaatquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja jij bent ook niet anders gewent natuurlijkik zou mijn familie echt enorm missen..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel als je er nu zo goed mee omgaat
Klinkt wel gezelligquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]Net zoals laatst dat ik uit eten ging met m'n nichtjes en broer
![]()
En tweede paasdag weer met een groot deel van de familie paasbrunchen en daarna borrelen (het is dan kermis hier en m'n vader is vlak daarvoor jarig)
Hihi, ik ben altijd gewent om met zulke dagen (kerst, pasen enzo) met familie door te brengen..quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig
Mijn zus is met Pasen in NL, mijn ouders in Spanje en ik in UK
Dat lukt mij alleen met de kerstquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, ik ben altijd gewent om met zulke dagen (kerst, pasen enzo) met familie door te brengen..
Je ouders wonen in Nederland?quote:
Werkse!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot later![]()
Ik ben ook weer aan het werk, net een mevrouw gehad die niet uit de taxi wou, nu weer kb favo schoolkinderen..quote:
gelukkig moet ik nog naar buiten straksquote:
Ik moet vandaag en als het even tegenzit of mee zit.. hoe je het bekijkt t/m zaterdag naar buitenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig moet ik nog naar buiten straks
arbeit macht frei enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet vandaag en als het even tegenzit of mee zit.. hoe je het bekijkt t/m zaterdag naar buiten
Ja nou..quote:
nog gesolliciteerd?quote:
Ik wel, voor een functie waar officieel zelfs nog geen vacature voor is bij dat bedrijf.quote:
Ja, op een plek 80 km verderop, tenzij ik weer thuis ga wonen.quote:
of niet thuis gaan wonen en gewoon verhuizenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op een plek 80 km verderop, tenzij ik weer thuis ga wonen.
Dan is het maar 38 km.
Succesquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik wel, voor een functie waar officieel zelfs nog geen vacature voor is bij dat bedrijf.
Natte sneeuwquote:
das altijd fijn. inside informationquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik wel, voor een functie waar officieel zelfs nog geen vacature voor is bij dat bedrijf.
Idd, koude voetenquote:
pompoepitbrood met roasted porkquote:
Succes!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een heerlijk warm bedquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, koude voeten
maar dan opwarmen bij m'n vriend in bed is dan weer heerlijk![]()
quote:
Met een warme kruik of een warme pittenzakquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon een heerlijk warm bed
Heb ik niet..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een warme kruik of een warme pittenzak
nu met leerdammerquote:
Niet eens een pittenzak of kruik!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet..
Dus dan de kachel iets warmer
heb ik ook niet, heb het altijd warm. maar ik ben dan ook geen vrouwquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet eens een pittenzak of kruik!!
Dat is zo lekker, 10 minuten van te voren zo'n warm ding al in bed leggen zodat je in een warm bed kunt kruipen
Als ik werk heb ik het echt heel snel heel warm. Loop altijd in een tshirt binnen bij de postquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook niet, heb het altijd warm. maar ik ben dan ook geen vrouw
Dat zal het verschil zijn iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook niet, heb het altijd warm. maar ik ben dan ook geen vrouw
Ik kruip altijd met sokken aan in bed, maar dan na een kwartier gaan ze uit, omdat ik het te warm heb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet eens een pittenzak of kruik!!
Dat is zo lekker, 10 minuten van te voren zo'n warm ding al in bed leggen zodat je in een warm bed kunt kruipen
Als ik ga bewegen heb ik het wel snel warm, maar mijn lichaam zelf is het niet..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kruip altijd met sokken aan in bed, maar dan na een kwartier gaan ze uit, omdat ik het te warm heb.
Klinkt wel logisch op zichquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik ga bewegen heb ik het wel snel warm, maar mijn lichaam zelf is het niet..![]()
En als ik dan stil lig, straalt mijn lichaam dus geen warmte uit, en omdat ik gestopt ben met bewegen heb ik het ook niet meer warm, dus ik krijg het koud![]()
Ohja ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch op zich![]()
Tijdens het schoonmaken heb ik het ook heel snel heel warm.
Vrouwenkwaaltjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja ik ookEn tijdens het koken (al kan dat ook van het fornuis/oven komen
)
Maar mijn lichaam wordt gewoon niet warm
quote:
Knuffelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan vinden die mannen het vreemd dat vrouwen altijd zo fijn willen knuffelen enzo
Knuffelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knuffelen
Mannen die het vreemd vinden .._
Ja nou... dat lepeltje lepeltje liggen is soms niet zo praktisch met lang haarquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knuffelen
Lepeltje lepeltje liggen
Gelukkig vind mijnes dat ook fijn![]()
Daar heb ik ervaring mee ja, ik gooi het altijd gewoon omhoog, dat het op m'n kussen boven m'n hoofd ligt zeg maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou... dat lepeltje lepeltje liggen is soms niet zo praktisch met lang haar
Ja dat doet zeerquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ervaring mee ja, ik gooi het altijd gewoon omhoog, dat het op m'n kussen boven m'n hoofd ligt zeg maarDan hebben we er beide geen last van, hij heeft geen gekriebel in z'n gezicht, en ik kan me nog normaal bewegen zonder dat hij me blokkeert omdat ie op m'n haar ligt
Jaquote:
Hehe, ik zag het even voor me..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaAl valt dat wel mee als hij op echt heel veel haar ligt, maar dan krijgt m'n nek weer zo'n opdonder waar je ook niet vrolijk van wordt
Is jouw haar erg lang?
Vorige week of 2 weken terug ofzo heb ik het opgemeten, 50cm is het nuquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, ik zag het even voor me..
Ja best wel.. ooit de opmerking: belachelijk lang haar gekregen![]()
Het reikt tot ongeveer mijn navel![]()
Het jouwe?
Ik wil het wel in de herfst afknippen tot een wat meer acceptabele lengte, omdat het nu met werken wel wat vervelend wordt.
Goed idee zeg... wellicht kan ik dat ook wel doen..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week of 2 weken terug ofzo heb ik het opgemeten, 50cm is het nu![]()
Als ik iets actiefs moet doen doe ik het nu in een staart of knotje, omdat het anders idd gigantisch in de weg zit..Maar ik ga van de zomer m'n haar doneren aan stichting haarwensen
Dus dan gaat er minimaal 25cm van af
Gewoon doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee zeg... wellicht kan ik dat ook wel doen..
Twee vliegen in een klapquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon doen
Er zijn ook kappers die je haar daarna gratis in model knippen als je het via hen laat doneren![]()
kijk hier maarhttp://www.haarwensen.nl/kappers.php
Ik dacht nog niet eens zover door eigenlijk..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
ik kan geen 25cm missen.
25mm wordt al vrij lastig.
en ja het gaat over haar, voordat de flauwe opmerkingen komen
Preciesquote:
Hihi, ik dacht daar eigenlijk totaal niet aan, maarja, wij zijn dan ook geen mannenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
ik kan geen 25cm missen.
25mm wordt al vrij lastig.
en ja het gaat over haar, voordat de flauwe opmerkingen komen
Gespleten punten zijn vies.. hoe vaak ga jij naar de kapper?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PreciesKindjes blij met een mooie pruik, jij blij met een gratis knipbeurt
Ik verzorg het ook goed zodat m'n punten ook mooi blijven
ja, maar je weet nooit wie er zit te lurken hequote:Op woensdag 20 maart 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht daar eigenlijk totaal niet aan, maarja, wij zijn dan ook geen mannen
Eigenlijk praktisch nooitquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gespleten punten zijn vies.. hoe vaak ga jij naar de kapper?
Lekker een vroegertje dus vandaagquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, nog anderhalf uur op mijn reet zitten en dan zit deze werkdag er ook weer op
ik dacht dat vrouwen daar zo graag heen gingen..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk praktisch nooitIk ben in september geweest, en daarvoor anderhalf jaar niet
Maar ik heb wel heel mooi zacht haar![]()
Ik doe 1 x per maand een nacht kokosolie in m'n haarIs heel goed voor je haar
![]()
Dat wassen enzo is wel heerlijk iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen daar zo graag heen gingen..
Ik behandel het met zo'n haarmasker uit een potje, echt heeeel fijn spul en doe er nu al bijna een half jaar mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk praktisch nooitIk ben in september geweest, en daarvoor anderhalf jaar niet
Maar ik heb wel heel mooi zacht haar![]()
Ik doe 1 x per maand een nacht kokosolie in m'n haarIs heel goed voor je haar
![]()
Ik ga om de twee maanden, maar ik hoorde van iedereen dat dat erg vaak isquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen daar zo graag heen gingen..
ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga om de twee maanden, maar ik hoorde van iedereen dat dat erg vaak is![]()
Maar wil geen onverzorgd haar met gespleten punten.
Ik heb ook zo'n haarmasker geprobeerd, ik vond het niksquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik behandel het met zo'n haarmasker uit een potje, echt heeeel fijn spul en doe er nu al bijna een half jaar mee.
ik vind dat inderdaad heel vaakquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga om de twee maanden, maar ik hoorde van iedereen dat dat erg vaak is![]()
Maar wil geen onverzorgd haar met gespleten punten.
Ik ben nog nooit bij een chiropractor geweest.quote:
Het resultaat niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n haarmasker geprobeerd, ik vond het niksdus ik ben maar weer terug gegaan naar mijn kokosolie methode
[..]
ik vind dat inderdaad heel vaakMaar ik ga dan ook weer heel weinig
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een chiropractor geweest.
Misschien zou ik wel eens een keer moetenquote:
Nee het spul in m'n haar zelf voelde echt heel viesquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het resultaat niet?
Ik smeer het in mijn haar als ik ga douchen en dan heb ik echt heerlijk zacht haar.
Heb ook nog een soort glansgel van Guhl dat is echt heel lekker spul.
ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een chiropractor geweest.
Ohja?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien zou ik wel eens een keer moeten
Ja, mag ook wel op zo'n die voorbereid om morgen, weer een dag voor paal staan...quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker een vroegertje dus vandaag
Ik was het ook om de dag, anders heb ik echt heel snel baggervet haar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het spul in m'n haar zelf voelde echt heel viesMaar ik gebruik ook heel weinig producten hoor
Ik was om de dag m'n haar met shampoo, ik heb geen conditioner en doe echt héél zelden (3x in een half jaar ofzo) mousse in m'n haar.
En dan dus 1x per maand smeer ik 's avonds kokosolie in m'n haar, goed kammen zodat het echt overal zit, en dan met een haarhanddoekje gaan slapen en 's ochtends eruit wassen.
Mijn haar is altijd zacht
Ik snap je nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, mag ook wel op zo'n die voorbereid om morgen, weer een dag voor paal staan...
Ja dan wordt mijn haar ook vettig jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was het ook om de dag, anders heb ik echt heel snel baggervet haar.
Geeft niet, ben ook wat verstrooid aan het typen, maar morgen heb ik een hele dag meeting waarbij ik 1 van de keyplayers ben, maar ik zie dat het doel dat gesteld is niet bereikt gaat worden...quote:
Nope.. vind het ook vervelend als mijn haar wordt geföhnd bij de kapper.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan wordt mijn haar ook vettig ja![]()
Föhn jij je haar? Ik heb niet eens een föhn..
Constructief.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geeft niet, ben ook wat verstrooid aan het typen, maar morgen heb ik een hele dag meeting waarbij ik 1 van de keyplayers ben, maar ik zie dat het doel dat gesteld is niet bereikt gaat worden...
Oh, leuk vooruitzicht danquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geeft niet, ben ook wat verstrooid aan het typen, maar morgen heb ik een hele dag meeting waarbij ik 1 van de keyplayers ben, maar ik zie dat het doel dat gesteld is niet bereikt gaat worden...
ik vond dat best een fijn gevoel toen ik nog haar hadquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope.. vind het ook vervelend als mijn haar wordt geföhnd bij de kapper.
Ik denk dan alleen aan de beschadigingen die het veroorzaakt![]()
Heb jij last van statisch haar btw?
Te heet, te veel lawaai..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond dat best een fijn gevoel toen ik nog haar had
Ja idd, ik doe als ik uit de douche kom m'n haar in een haarhanddoek, zodat ik niet het hele huis doordruip, en daarna gewoon laten drogenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope.. vind het ook vervelend als mijn haar wordt geföhnd bij de kapper.
Ik denk dan alleen aan de beschadigingen die het veroorzaakt![]()
Heb jij last van statisch haar btw?
quote:
Jep, maar ga me er niet druk om makenquote:
Er zijn wel vaker vreemde situaties op je werk hè?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Jep, maar ga me er niet druk om maken
maar het droogt wel lekker..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te heet, te veel lawaai..
/ autist.
Gewoon op laten drogen joh, en als het bíjna droog is, lekker borstelenquote:
Wat is een haarhanddoek eigenlijk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd, ik doe als ik uit de douche kom m'n haar in een haarhanddoek, zodat ik niet het hele huis doordruip, en daarna gewoon laten drogen
En ik heb heel snel statisch haar in de winter
Maar ik ben sowieso ernstig statisch, ik geef 's winters echt de hele dag door iedereen die ik tegenkomen schokken, en ik krijg ook schokken van het aanrecht en uit de muur enzo
Nah... duurt bij mij echt minimaal tien minuten voordat het een beetje droog is.. geen geduld voor.quote:
Zo'n dingquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een haarhanddoek eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |