Maar wel veel lekkerderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan ziet het er stom uit
Het kan hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wel veel lekkerderEn als je het een beetje leuk neerlegt valt dat ook wel weer mee
OMG wat ben ik blij dat jij geen lapo hadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
Als ik de lapo had dan werd de nieuwe TT 'Met stukjes in ons drinken en lekker in de regen'
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan hoor
Maar ik heb liever mash want dan kunnen er baked beans (witte bonen in tomatensaus) bij
Hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG wat ben ik blij dat jij geen lapo had![]()
Hij is ook wel leuk eigenlijk jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaIk vond hem eigenlijk wel sterk
Hihi, zullen we een modje vragen of ie aangepast kan worden?quote:
Doe maar, ik moet er namelijk vandoor. Ik moet weer aan het werkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, zullen we een modje vragen of ie aangepast kan worden?
Werksequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe maar, ik moet er namelijk vandoor. Ik moet weer aan het werk
Tot vanavond misschien![]()
Lol wutquote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:
nee, helemaal nietquote:
neem groente meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:03 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ga even boodschappen doentot zo
Ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, helemaal niet
het was geen echt sauna, maar een fabriek waar heb 40 graden is met 100% luchtvochtigheid
al mn kleren zijn zeiknat
Jup, ik ga broccoli-zalm quiche maken voor een etentje met m'n huisgenootjesquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhOp die manier een sauna
[..]
Jup, ik ga broccoli-zalm quiche maken voor een etentje met m'n huisgenootjes![]()
En ik heb m'n onderzoeksvoorstel ingeleverd
Die is zo lekker joh die quichequote:
kom brengen dan !quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is zo lekker joh die quicheLekker met dille er doorheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |