Dat klinkt goedquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:58 schreef Marco001 het volgende:
[..]
inderdaad.. maar maakt niet uit, kom vandaag mooi op 4-5 uur gewerkt uit.
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:02 schreef Stuart het volgende:
Het enige leuke aan het scenario was het liedje. De rest was natuurlijk een nachtmerrie
Ik ben blij dat het hier vandaag niet regentquote:
Nou ja, als je het stikken toch overleefd zou ik dansen van vreugdequote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als je gestikt bent is dansen vrij lastig, maar het zou kunnen
Lekker nog welquote:Op dinsdag 19 maart 2013 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Zodat hij lekker kan stikken zeker?
Ik moest er om lachenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:16 schreef essnhills het volgende:
Ik moest gewoon aan Stu denken met die combi
quote:
Wat is dat?quote:
Gadver, aardappelpureequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Worstjes en aardappelpuree
[ afbeelding ]
Smaken verschillenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gadver, aardappelpureeDat vind ik echt zó goor..
Het is alleen eetbaar door de boerenkool ofzo
Jupquote:
Op zichzelf vind ik er ook niets aan hoor. Moet wel jus bij en niet alleen met melk gedaan. Liever boterquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup![]()
En de mijne is niet zo te spreken over aardappelpuree
Meh..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Op zichzelf vind ik er ook niets aan hoor. Moet wel jus bij en niet alleen met melk gedaan. Liever boter
Dan zou je ook geen cottage pie kunnen waarderenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh..Ik hou sowieso niet zoveel van aardappels, eigenlijk alleen lekker gebakken of gefrituurd vind ik ze wel lekker. Anders is er niks aan
En gepureerd echt alleen boerenkool oid. Ook bovenop een ovenschotel als krokant laagje vind ik het niks
Daar gebruik ik dan schijfjes voor
En wat is dat dan precies?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen cottage pie kunnen waarderen
Als ik dat zou maken, zou ik dus die aardappelpuree vervangen door aardappelschijfjesquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gehakt in jus met wortels en soms doppertjes en dan aardappelpuree erbovenop.
[ afbeelding ]
Dat zou natuurlijk kunnenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik dat zou maken, zou ik dus die aardappelpuree vervangen door aardappelschijfjes
Jup, als het er zo bovenop ligt is het meestal juist erg makkelijk om te vervangen..quote:
Ik heb geen ideequote:
Dat is waar maar dan ziet het er stom uitquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, als het er zo bovenop ligt is het meestal juist erg makkelijk om te vervangen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |