Maar wel veel lekkerderquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is waar maar dan ziet het er stom uit
Het kan hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wel veel lekkerderEn als je het een beetje leuk neerlegt valt dat ook wel weer mee
OMG wat ben ik blij dat jij geen lapo hadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
Als ik de lapo had dan werd de nieuwe TT 'Met stukjes in ons drinken en lekker in de regen'
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het kan hoor
Maar ik heb liever mash want dan kunnen er baked beans (witte bonen in tomatensaus) bij
Hahaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
OMG wat ben ik blij dat jij geen lapo had![]()
Hij is ook wel leuk eigenlijk jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
HahaIk vond hem eigenlijk wel sterk
Hihi, zullen we een modje vragen of ie aangepast kan worden?quote:
Doe maar, ik moet er namelijk vandoor. Ik moet weer aan het werkquote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, zullen we een modje vragen of ie aangepast kan worden?
Werksequote:Op dinsdag 19 maart 2013 15:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Doe maar, ik moet er namelijk vandoor. Ik moet weer aan het werk
Tot vanavond misschien![]()
Lol wutquote:
Gefeliciteerd!quote:
quote:
nee, helemaal nietquote:
neem groente meequote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:03 schreef essnhills het volgende:
Maar ik ga even boodschappen doentot zo
Ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, helemaal niet
het was geen echt sauna, maar een fabriek waar heb 40 graden is met 100% luchtvochtigheid
al mn kleren zijn zeiknat
Jup, ik ga broccoli-zalm quiche maken voor een etentje met m'n huisgenootjesquote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
OhOp die manier een sauna
[..]
Jup, ik ga broccoli-zalm quiche maken voor een etentje met m'n huisgenootjes![]()
En ik heb m'n onderzoeksvoorstel ingeleverd
Die is zo lekker joh die quichequote:
kom brengen dan !quote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die is zo lekker joh die quicheLekker met dille er doorheen
Neuj! Die eten we lekker zelf opquote:
mijn oven is vrij bagger dus weet niet of het mij lukt. zeker omdat ik nog nooit een quiche heb gemaakt, maar je mag het mij wel lerenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj! Die eten we lekker zelf op![]()
ik wil het recept met je delen![]()
Hihi, ik woon in een studentenhuisquote:Op dinsdag 19 maart 2013 16:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn oven is vrij bagger dus weet niet of het mij lukt. zeker omdat ik nog nooit een quiche heb gemaakt, maar je mag het mij wel leren
Hier!quote:
Mijn tetten zijn gereserveerdquote:Op dinsdag 19 maart 2013 19:59 schreef Marco001 het volgende:
[..]
aaah, kom anders hierheen.
Verveel me toch.
quote:
Ga daten dan!quote:
Zat leuke studentenmeisjes in Groningen..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga daten dan!![]()
Of heb je daar geen zin in?Geen leuke studentenmeisjes in Groningen?
De beste openingszin is nog altijd 'Hoi, hoe heet je' of, 'Hoi, wat zie je er leuk uit. Heb je zin om een praatje te maken?'quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:10 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zat leuke studentenmeisjes in Groningen..
Ben alleen niet echt goed in daten; en al helemaal slecht in openingszinnen.
tja, ik weet het.. maar dan nog..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
De beste openingszin is nog altijd 'Hoi, hoe heet je' of, 'Hoi, wat zie je er leuk uit. Heb je zin om een praatje te maken?'
Ik schiet altijd in de lach bij andere openingszinnen
Dan is mijne wel erg zacht..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:13 schreef essnhills het volgende:
En niet iedereen wil iemand met een wasbordje hoorEen beetje vet is een lekker zacht kussentje
Hmm, lastig..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:13 schreef Marco001 het volgende:
[..]
tja, ik weet het.. maar dan nog..
Ga ook maar weinig op stap, alleen af en toe met collega's.
Kussentjesquote:
Mwah, zit er niet om verlegen opzich..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, lastig..![]()
Maar zit je er erg om verlegen? Want dan zou je ook met online daten kunnen beginnen..
Hihi, kun je dan niet beter naar paiq gaan?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:19 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mwah, zit er niet om verlegen opzich..
Ben ook niet echt op zoek, maar heb meer iets van ik zie wel..
Zit trouwens wel op Relatieplanet, maar daar kan ik alleen hartjes versturen, (30,- per maand vind ik wat te veel..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |