Wil er wel verandering in aanbrengen, ben nu 115 kilo en 1.80 lang.. Volgens de BMI index zou ik nu serieuse gezondheidsproblemen moeten hebben..quote:
Dat was wel het plan ja..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, kun je dan niet beter naar paiq gaan?Ik weet dat vrienden van mij daar zitten, schijnt een leuke site te zijn
Ging jij niet daten met ceviche?
Nja als je er zelf last van hebt zou ik er wel wat aan doen jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:20 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Wil er wel verandering in aanbrengen, ben nu 115 kilo en 1.80 lang.. Volgens de BMI index zou ik nu serieuse gezondheidsproblemen moeten hebben..Heb opzich echter nergens last van, behalve een slechte conditie.
Ohquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:21 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat was wel het plan ja..
Zit ook bij Paiq, maar ik ontmoet daar allemaal muurbloemetjes, dus dat schiet ook niet op..
Ik doe aan mountainbiken.. Alleen is het me daar nu nog te koud voor...quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja als je er zelf last van hebt zou ik er wel wat aan doen jaIk heb vanmorgen nog lekker allerlei oefeningen en cardio gedaan, in totaal anderhalf uur bijna, heerlijk dat, daarna lichamelijk moe en lekker geestelijk aan de slag aan de studie
Ja bij mij staat hardlopen nu ook even op een laag pitjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:27 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik doe aan mountainbiken.. Alleen is het me daar nu nog te koud voor...
Hardlopen heb ik nooit wat gevonden; wielrennen vind ik helemaal niks(die strakke broekjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja bij mij staat hardlopen nu ook even op een laag pitje
Dat leek mij ook; heb ik ook al eerder gedaan; toen ik nog kayakte me opgeven voor de 50km Veluwerally zodat ik wel MOET trainen van te voren.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:29 schreef essnhills het volgende:
Oh das wel goed ja, jezelf dwingen te gaan trainen door een vakantie te boeken![]()
Oh ik vind lopen wel leuk hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hardlopen heb ik nooit wat gevonden; wielrennen vind ik helemaal niks(die strakke broekjes.)
Kayakken!quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat leek mij ook; heb ik ook al eerder gedaan; toen ik nog kayakte me opgeven voor de 50km Veluwerally zodat ik wel MOET trainen van te voren.
Ik ben trouwens ook even lid geweest van Edarling.. Daar staat wel veel van mijn "type" op.. (dus niet van die simpele zielen(hoewel daar opzich ook niets mis mee is..)
Ik kon eskimoteren.. Vond ik altijd leuk om te doen vlak voor een brug waar mensen op stonden te kijken of een druk strand ofzo..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kayakken!en Kanoën!
Dat vind ik zó vet
Ik heb een tijdje mee gekanoëd met een kanovereniging bij mijn ouders thuis, en toen heb ik ook in het zwembad lessen gehad in eskimoteren enzo. En een paar jaar terug heerlijk een toch met de kayak gemaakt over een rivier (stroomafwaarts natuurlijk
) Heerlijk vind ik dat, zo lekker dicht op het water
Tja, daarom zou ik ook het liefst op ten duur naar het 1000meren gebied in Finland verhuizen, gave natuur, je kan er eindeloos kanoën en mountainbiken..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:41 schreef essnhills het volgende:
Mooi dingetje
Ik heb helaas nooit een eigen kano gehad. Maar ik mocht een lichte kano lenen van die kanovereniging (ik was niet eens lid, maar ze waren allang blij dat er ook jongeren waren die kanoën leuk vonden, en die kano's lagen er toch..)
Ik wil later aan een sloot wonen die aangesloten is op een mooi netwerk, net zoals mijn ouders, dan kun je heerlijk varen en kanoën
En 's winters lekker ver schaatsen natuurlijk
Het lijkt me ook vet om gewoon lekker op zo'n vakantie te gaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:46 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, daarom zou ik ook het liefst op ten duur naar het 1000meren gebied in Finland verhuizen, gave natuur, je kan er eindeloos kanoën en mountainbiken..
Tof dat je daar gewoon een bootje kon lenen. Het was hie rook echt een oude mensen clubje helaas.
Heb er 10 weken stage gelopen, zat toen in een studentenflat:quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het lijkt me ook vet om gewoon lekker op zo'n vakantie te gaan
Dat lenen was echt tof ja. Ik deed dat samen met een vriendin. Die club ging op zaterdagmiddag kanoën, en als we zin hadden moesten we gewoon daar om die tijd staan en dan pakten ze een kano voor ons
Ohja, zo krijg ik een goed beeld van je jaquote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zeker,
Zat net even mijn foto's van daar door te kijken; jij vroeg je toch af hoe ik eruit zie?
[ afbeelding ]
Was wel 4 jaar terug. .:P
Haha, jazeker.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja, zo krijg ik een goed beeld van je ja![]()
Had ik die ook gezien?quote:Op dinsdag 19 maart 2013 20:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Haha, jazeker.
Had laatst wel een andere foto geplaatst..
Misschien wist je het nogquote:
Oh.. ok..quote:
mwah, kijk nog met 1 oog op het interwebz..quote:
Ik ben ondertussen ook tv aan het kijken..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, kijk nog met 1 oog op het interwebz..
Ken ik niet..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook tv aan het kijken..Elementary
Is wel ok,, die seriequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ken ik niet..
Net trouwens Ceviche maar weer een dm gestuurd.![]()
nope; eergister ook al gedm't nadat ze mij de dag ervoor dm-de of ik al wist wanneer ik kon..quote:
quote:
Haai Stu!quote:
Zit net ook even in de KSC te kijken, gaat wel snel daar zeg!quote:
Niet altijd hoor maar de laatste paar weken toevallig wel inderdaad. Post gerust mee daar hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zit net ook even in de KSC te kijken, gaat wel snel daar zeg!
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet altijd hoor maar de laatste paar weken toevallig wel inderdaad. Post gerust mee daar hoor![]()
Tegen jou heb ik dat al eerder gezegd meisjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
Zo blijft er helemaal niemand over hier
Kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tegen jou heb ik dat al eerder gezegd meisje
Tja, Ceviche post overal behalve hier, ik blijf hier nog wel, jij en Stewie..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
Zo blijft er helemaal niemand over hier
Dat komt omdat het groepje dat hier nog actief is erg klein is geworden. Ik ga hier niet weg hoor maar de KSC is gewoon een stuk drukker dus als je dat gezellig vindquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopten ik wou het juist hier levendig houden
Hihi, wel lekker bezig, eerst probeer je iedereen hier te krijgen, en vervolgens haal je hier iedereen weer weg![]()
Ceviche vindt ons niet lief meerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, Ceviche post overal behalve hier, ik blijf hier nog wel, jij en Stewie..
Dat is inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Marco001 het volgende:
Zit nu trouwens aan de Mountain Dew van de AH, best lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |