Oh.. ok..quote:
mwah, kijk nog met 1 oog op het interwebz..quote:
Ik ben ondertussen ook tv aan het kijken..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
mwah, kijk nog met 1 oog op het interwebz..
Ken ik niet..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben ondertussen ook tv aan het kijken..Elementary
Is wel ok,, die seriequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:12 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ken ik niet..
Net trouwens Ceviche maar weer een dm gestuurd.![]()
nope; eergister ook al gedm't nadat ze mij de dag ervoor dm-de of ik al wist wanneer ik kon..quote:
quote:
Haai Stu!quote:
Zit net ook even in de KSC te kijken, gaat wel snel daar zeg!quote:
Niet altijd hoor maar de laatste paar weken toevallig wel inderdaad. Post gerust mee daar hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zit net ook even in de KSC te kijken, gaat wel snel daar zeg!
Doe ik ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet altijd hoor maar de laatste paar weken toevallig wel inderdaad. Post gerust mee daar hoor![]()
Tegen jou heb ik dat al eerder gezegd meisjequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
Zo blijft er helemaal niemand over hier
Kloptquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tegen jou heb ik dat al eerder gezegd meisje
Tja, Ceviche post overal behalve hier, ik blijf hier nog wel, jij en Stewie..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:42 schreef essnhills het volgende:
Zo blijft er helemaal niemand over hier
Dat komt omdat het groepje dat hier nog actief is erg klein is geworden. Ik ga hier niet weg hoor maar de KSC is gewoon een stuk drukker dus als je dat gezellig vindquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopten ik wou het juist hier levendig houden
Hihi, wel lekker bezig, eerst probeer je iedereen hier te krijgen, en vervolgens haal je hier iedereen weer weg![]()
Ceviche vindt ons niet lief meerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, Ceviche post overal behalve hier, ik blijf hier nog wel, jij en Stewie..
Dat is inderdaad lekkerquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Marco001 het volgende:
Zit nu trouwens aan de Mountain Dew van de AH, best lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |