Ik ben nog nooit bij een chiropractor geweest.quote:
Het resultaat niet?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n haarmasker geprobeerd, ik vond het niksdus ik ben maar weer terug gegaan naar mijn kokosolie methode
[..]
ik vind dat inderdaad heel vaakMaar ik ga dan ook weer heel weinig
Ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een chiropractor geweest.
Misschien zou ik wel eens een keer moetenquote:
Nee het spul in m'n haar zelf voelde echt heel viesquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het resultaat niet?
Ik smeer het in mijn haar als ik ga douchen en dan heb ik echt heerlijk zacht haar.
Heb ook nog een soort glansgel van Guhl dat is echt heel lekker spul.
ik ook nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit bij een chiropractor geweest.
Ohja?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien zou ik wel eens een keer moeten
Ja, mag ook wel op zo'n die voorbereid om morgen, weer een dag voor paal staan...quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker een vroegertje dus vandaag
Ik was het ook om de dag, anders heb ik echt heel snel baggervet haar.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee het spul in m'n haar zelf voelde echt heel viesMaar ik gebruik ook heel weinig producten hoor
Ik was om de dag m'n haar met shampoo, ik heb geen conditioner en doe echt héél zelden (3x in een half jaar ofzo) mousse in m'n haar.
En dan dus 1x per maand smeer ik 's avonds kokosolie in m'n haar, goed kammen zodat het echt overal zit, en dan met een haarhanddoekje gaan slapen en 's ochtends eruit wassen.
Mijn haar is altijd zacht
Ik snap je nietquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, mag ook wel op zo'n die voorbereid om morgen, weer een dag voor paal staan...
Ja dan wordt mijn haar ook vettig jaquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik was het ook om de dag, anders heb ik echt heel snel baggervet haar.
Geeft niet, ben ook wat verstrooid aan het typen, maar morgen heb ik een hele dag meeting waarbij ik 1 van de keyplayers ben, maar ik zie dat het doel dat gesteld is niet bereikt gaat worden...quote:
Nope.. vind het ook vervelend als mijn haar wordt geföhnd bij de kapper.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dan wordt mijn haar ook vettig ja![]()
Föhn jij je haar? Ik heb niet eens een föhn..
Constructief.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geeft niet, ben ook wat verstrooid aan het typen, maar morgen heb ik een hele dag meeting waarbij ik 1 van de keyplayers ben, maar ik zie dat het doel dat gesteld is niet bereikt gaat worden...
Oh, leuk vooruitzicht danquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Geeft niet, ben ook wat verstrooid aan het typen, maar morgen heb ik een hele dag meeting waarbij ik 1 van de keyplayers ben, maar ik zie dat het doel dat gesteld is niet bereikt gaat worden...
ik vond dat best een fijn gevoel toen ik nog haar hadquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope.. vind het ook vervelend als mijn haar wordt geföhnd bij de kapper.
Ik denk dan alleen aan de beschadigingen die het veroorzaakt![]()
Heb jij last van statisch haar btw?
Te heet, te veel lawaai..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik vond dat best een fijn gevoel toen ik nog haar had
Ja idd, ik doe als ik uit de douche kom m'n haar in een haarhanddoek, zodat ik niet het hele huis doordruip, en daarna gewoon laten drogenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nope.. vind het ook vervelend als mijn haar wordt geföhnd bij de kapper.
Ik denk dan alleen aan de beschadigingen die het veroorzaakt![]()
Heb jij last van statisch haar btw?
quote:
Jep, maar ga me er niet druk om makenquote:
Er zijn wel vaker vreemde situaties op je werk hè?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:20 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Jep, maar ga me er niet druk om maken
maar het droogt wel lekker..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te heet, te veel lawaai..
/ autist.
Gewoon op laten drogen joh, en als het bíjna droog is, lekker borstelenquote:
Wat is een haarhanddoek eigenlijk?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja idd, ik doe als ik uit de douche kom m'n haar in een haarhanddoek, zodat ik niet het hele huis doordruip, en daarna gewoon laten drogen
En ik heb heel snel statisch haar in de winter
Maar ik ben sowieso ernstig statisch, ik geef 's winters echt de hele dag door iedereen die ik tegenkomen schokken, en ik krijg ook schokken van het aanrecht en uit de muur enzo
Nah... duurt bij mij echt minimaal tien minuten voordat het een beetje droog is.. geen geduld voor.quote:
Zo'n dingquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is een haarhanddoek eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |