Ik alleen mijn ouders en zus. De rest heb ik al zeker 15 jaar niet meer gezienquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh..Ik zie mijn familie best wel vaak
Echt? Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik alleen mijn ouders en zus. De rest heb ik al zeker 15 jaar niet meer gezien
Dat ken ik niet. Ik zou niet weten hoe mijn ooms/tantes/neefjes/nichtjes eruit zienquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt? Dat kan ik me haast niet voorstellenIn februari nog de hele familie van m'n moeder en vader bij elkaar gehad op hun 25 jarig huwelijksfeest. Kerst gevierd met oom en tante, nichtje, opa en oma, broers en m;n ouders, iedere 2 jaar familieweekend met m'n moeders familie..
Dat vind ik eigenlijk best wel naar klinkenquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Ik zou niet weten hoe mijn ooms/tantes/neefjes/nichtjes eruit zien![]()
Ik heb er niets mee. We zijn vreemden voor elkaar. Ik vind het wel prima zoquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk best wel naar klinken
Nja jij bent ook niet anders gewent natuurlijkquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er niets mee. We zijn vreemden voor elkaar. Ik vind het wel prima zo
Dat begrijp ik wel als je er nu zo goed mee omgaatquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja jij bent ook niet anders gewent natuurlijkik zou mijn familie echt enorm missen..
quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik wel als je er nu zo goed mee omgaat
Klinkt wel gezelligquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:47 schreef essnhills het volgende:
[..]Net zoals laatst dat ik uit eten ging met m'n nichtjes en broer
![]()
En tweede paasdag weer met een groot deel van de familie paasbrunchen en daarna borrelen (het is dan kermis hier en m'n vader is vlak daarvoor jarig)
Hihi, ik ben altijd gewent om met zulke dagen (kerst, pasen enzo) met familie door te brengen..quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt wel gezellig
Mijn zus is met Pasen in NL, mijn ouders in Spanje en ik in UK
Dat lukt mij alleen met de kerstquote:Op woensdag 20 maart 2013 11:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, ik ben altijd gewent om met zulke dagen (kerst, pasen enzo) met familie door te brengen..
Je ouders wonen in Nederland?quote:
Werkse!quote:Op woensdag 20 maart 2013 11:51 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot later![]()
Ik ben ook weer aan het werk, net een mevrouw gehad die niet uit de taxi wou, nu weer kb favo schoolkinderen..quote:
gelukkig moet ik nog naar buiten straksquote:
Ik moet vandaag en als het even tegenzit of mee zit.. hoe je het bekijkt t/m zaterdag naar buitenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gelukkig moet ik nog naar buiten straks
arbeit macht frei enzoquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet vandaag en als het even tegenzit of mee zit.. hoe je het bekijkt t/m zaterdag naar buiten
Ja nou..quote:
nog gesolliciteerd?quote:
Ik wel, voor een functie waar officieel zelfs nog geen vacature voor is bij dat bedrijf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |