Hihi, misschien een andere keer, ik ben nu ook tv aant kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat komt omdat het groepje dat hier nog actief is erg klein is geworden. Ik ga hier niet weg hoor maar de KSC is gewoon een stuk drukker dus als je dat gezellig vind
Blijkbaar vindt ze datquote:
Nog nooit gehadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:45 schreef Marco001 het volgende:
Zit nu trouwens aan de Mountain Dew van de AH, best lekker.
Je bent altijd welkom hoorquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, misschien een andere keer, ik ben nu ook tv aant kijken
Dat idee krijg je dan wel inderdaadquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt ze datals ze overal post behalve hier
quote:
Het is mij om het even overigens. Je kunt niet met iedereen een klik hebben. Misschien heeft ze andere interesses of wat dan ook. Ik maak me er in ieder geval totaal niet druk omquote:
Eensch... Alleen jammer dat ze dan ook niet meer op mij reageert via pm.. Had best wel met haar willen daten; op de foto's die ze me had gestuurd zag ze er best ok uit..quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is mij om het even overigens. Je kunt niet met iedereen een klik hebben. Misschien heeft ze andere interesses of wat dan ook. Ik maak me er in ieder geval totaal niet druk om![]()
Ik heb er geen verklaring voor. Ik zou er ook geen tijd meer insteken in dat geval en lekker doorgaanquote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Eensch... Alleen jammer dat ze dan ook niet meer op mij reageert via pm..
Precies.quote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb er geen verklaring voor. Ik zou er ook geen tijd meer insteken in dat geval en lekker doorgaan
Enjoy matequote:Op dinsdag 19 maart 2013 21:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Precies.![]()
Eerst weer tv kijken. Off Centre![]()
Die engelse kerel daarin..
Veel plezier Essquote:Op dinsdag 19 maart 2013 22:03 schreef essnhills het volgende:
Ik ben ook weg trouwens![]()
Op naar vriend
Dankjequote:
Goedemorgen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 00:27 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
![]()
Good morning..:)quote:
Hihi, het is een boek voor vrouwen, dus denk niet dat je er heel veel aan,hebt..quote:Op woensdag 20 maart 2013 07:12 schreef Marco001 het volgende:
Ess, welk boek gebruik je bij het thuis sporten?
En het was niet bijster druk hier gisteravondquote:Op dinsdag 19 maart 2013 23:41 schreef RingBewoner het volgende:
Goedenavond, dat is al weer paar dagen geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |