Ja nou... dat lepeltje lepeltje liggen is soms niet zo praktisch met lang haarquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Knuffelen
Lepeltje lepeltje liggen
Gelukkig vind mijnes dat ook fijn![]()
Daar heb ik ervaring mee ja, ik gooi het altijd gewoon omhoog, dat het op m'n kussen boven m'n hoofd ligt zeg maarquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nou... dat lepeltje lepeltje liggen is soms niet zo praktisch met lang haar
Ja dat doet zeerquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daar heb ik ervaring mee ja, ik gooi het altijd gewoon omhoog, dat het op m'n kussen boven m'n hoofd ligt zeg maarDan hebben we er beide geen last van, hij heeft geen gekriebel in z'n gezicht, en ik kan me nog normaal bewegen zonder dat hij me blokkeert omdat ie op m'n haar ligt
Jaquote:
Hehe, ik zag het even voor me..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaAl valt dat wel mee als hij op echt heel veel haar ligt, maar dan krijgt m'n nek weer zo'n opdonder waar je ook niet vrolijk van wordt
Is jouw haar erg lang?
Vorige week of 2 weken terug ofzo heb ik het opgemeten, 50cm is het nuquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hehe, ik zag het even voor me..
Ja best wel.. ooit de opmerking: belachelijk lang haar gekregen![]()
Het reikt tot ongeveer mijn navel![]()
Het jouwe?
Ik wil het wel in de herfst afknippen tot een wat meer acceptabele lengte, omdat het nu met werken wel wat vervelend wordt.
Goed idee zeg... wellicht kan ik dat ook wel doen..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Vorige week of 2 weken terug ofzo heb ik het opgemeten, 50cm is het nu![]()
Als ik iets actiefs moet doen doe ik het nu in een staart of knotje, omdat het anders idd gigantisch in de weg zit..Maar ik ga van de zomer m'n haar doneren aan stichting haarwensen
Dus dan gaat er minimaal 25cm van af
Gewoon doenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Goed idee zeg... wellicht kan ik dat ook wel doen..
Twee vliegen in een klapquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon doen
Er zijn ook kappers die je haar daarna gratis in model knippen als je het via hen laat doneren![]()
kijk hier maarhttp://www.haarwensen.nl/kappers.php
Ik dacht nog niet eens zover door eigenlijk..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
ik kan geen 25cm missen.
25mm wordt al vrij lastig.
en ja het gaat over haar, voordat de flauwe opmerkingen komen
Preciesquote:
Hihi, ik dacht daar eigenlijk totaal niet aan, maarja, wij zijn dan ook geen mannenquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:02 schreef gianni61 het volgende:
ik kan geen 25cm missen.
25mm wordt al vrij lastig.
en ja het gaat over haar, voordat de flauwe opmerkingen komen
Gespleten punten zijn vies.. hoe vaak ga jij naar de kapper?quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
PreciesKindjes blij met een mooie pruik, jij blij met een gratis knipbeurt
Ik verzorg het ook goed zodat m'n punten ook mooi blijven
ja, maar je weet nooit wie er zit te lurken hequote:Op woensdag 20 maart 2013 13:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, ik dacht daar eigenlijk totaal niet aan, maarja, wij zijn dan ook geen mannen
Eigenlijk praktisch nooitquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gespleten punten zijn vies.. hoe vaak ga jij naar de kapper?
Lekker een vroegertje dus vandaagquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:05 schreef MaleDuck het volgende:
Zo, nog anderhalf uur op mijn reet zitten en dan zit deze werkdag er ook weer op
ik dacht dat vrouwen daar zo graag heen gingen..quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk praktisch nooitIk ben in september geweest, en daarvoor anderhalf jaar niet
Maar ik heb wel heel mooi zacht haar![]()
Ik doe 1 x per maand een nacht kokosolie in m'n haarIs heel goed voor je haar
![]()
Dat wassen enzo is wel heerlijk iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen daar zo graag heen gingen..
Ik behandel het met zo'n haarmasker uit een potje, echt heeeel fijn spul en doe er nu al bijna een half jaar mee.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eigenlijk praktisch nooitIk ben in september geweest, en daarvoor anderhalf jaar niet
Maar ik heb wel heel mooi zacht haar![]()
Ik doe 1 x per maand een nacht kokosolie in m'n haarIs heel goed voor je haar
![]()
Ik ga om de twee maanden, maar ik hoorde van iedereen dat dat erg vaak isquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen daar zo graag heen gingen..
ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga om de twee maanden, maar ik hoorde van iedereen dat dat erg vaak is![]()
Maar wil geen onverzorgd haar met gespleten punten.
Ik heb ook zo'n haarmasker geprobeerd, ik vond het niksquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik behandel het met zo'n haarmasker uit een potje, echt heeeel fijn spul en doe er nu al bijna een half jaar mee.
ik vind dat inderdaad heel vaakquote:Op woensdag 20 maart 2013 13:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga om de twee maanden, maar ik hoorde van iedereen dat dat erg vaak is![]()
Maar wil geen onverzorgd haar met gespleten punten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |