Kk had net in het midden van een zin een foutje stasn, dus die wilde ik.eruit hebbebn.. ik,daar selecteren, en op backspace drukken,haalt ie ineens de laatste letter van die zin wegquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:57 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Net in grunn: -1.5
Ess, gewoon terug trollen.
Ooo, dT had ik gisteren ook.. doe van mij loopt nu steeds het aanvulbalkje dwars over mijn toetsenbord te plaatsen.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kk had net in het midden van een zin een foutje stasn, dus die wilde ik.eruit hebbebn.. ik,daar selecteren, en op backspace drukken,haalt ie ineens de laatste letter van die zin weg. Uiteindelijk gelukt om die in hey midden te fixen, wil ik die laatste letter van de zin weer terugzetten, komt die in het.midden van de zin te staan
En nu doet ie het weer..
Zo irritant dit soort dingenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:04 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ooo, dT had ik gisteren ook.. doe van mij loopt nu steeds het aanvulbalkje dwars over mijn toetsenbord te plaatsen.
Lekker zulke burenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed heur, lig lekker wakker te worden. We zouden gister op tijd,gaan slapen, maar de buren,dachten daar anders overuiteindelijk is mn vriend tegen 1 uur er heen gegaan om te vragen of de bass wat zachter kon..
quote:
Voorheen nooit last van zulke dingen.. mijn vriend en huisgenoten waren de eerste studenten in deze flat.. maar iedere keer als er een gezin uit gaat komen daar studenten voor in de plaats. 4 jaar lang nauwelijks last gehad van iemand hier, maar het gaat de laatste paar maanden echt hard met de toeloop van studenten en het wordt.er niet beter op zo..quote:
denk dat de buren het gisteren ook wel even gevoeld hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen nooit last van zulke dingen.. mijn vriend en huisgenoten waren de eerste studenten in deze flat.. maar iedere keer als er een gezin uit gaat komen daar studenten voor in de plaats. 4 jaar lang nauwelijks last gehad van iemand hier, maar het gaat de laatste paar maanden echt hard met de toeloop van studenten en het wordt.er niet beter op zo..
Gelukkig luisterden ze wel en ging de muziek idd een stuk zachter
Mja, even of letterlijk de hele.avond en ook snachts doorgaan op een doordeweekse dag op een asociaal hard volume.. zit wel een klein verschil in natuurlijk..quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat de buren het gisteren ook wel even gevoeld hebben.
heb sinds kort een platenspeler. aangesloten op de surround set
en gister een paar hardcore lp's binnen gekregen
nee, even maar. tijdens het afwassenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mja, even of letterlijk de hele.avond en ook snachts doorgaan op een doordeweekse dag op een asociaal hard volume.. zit wel een klein verschil in natuurlijk..en jij woont niet in een flat denk ik?
Gelukkig waren ze wel voor reden vatbaarquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorheen nooit last van zulke dingen.. mijn vriend en huisgenoten waren de eerste studenten in deze flat.. maar iedere keer als er een gezin uit gaat komen daar studenten voor in de plaats. 4 jaar lang nauwelijks last gehad van iemand hier, maar het gaat de laatste paar maanden echt hard met de toeloop van studenten en het wordt.er niet beter op zo..
Gelukkig luisterden ze wel en ging de muziek idd een stuk zachter
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, even maar. tijdens het afwassen
en nee, niet in een flat. maar in een mergelhuis met muren van een meter dik
maar tussenmuur naar de buren zal dunner zijn.
maar die zijn toch nooit thuis of doof
Jup maar alsnog, je kan toch zelf ook wel bedenken dat zoiets asociaal is?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gelukkig waren ze wel voor reden vatbaar
Die mensen denken daar niet over na volgens mijquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup maar alsnog, je kan toch zelf ook wel bedenken dat zoiets asociaal is?
daarom zou ik nooit in een flat willen wonenquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat bedoel ikis toch wat anders
Hihi, laatst bij mijn kamer, belde de onderbuurman aan, maar niet die van direct onder ons, nee nog een verdieping lager. Die kwam klagen dat ik niet zoveel moest stampen, hij had er al de.hele avond last van
Ik was pas 10 minuten thuis, loop heel licht én op sokken, én mijn directe onderburen hebben nergens last van, maar dat gebonk zal idd van mij komen ja
We zijn ook een keer om 3 uur snachts wakket geworden van ze, toen waren ze met deuren aan het slaan en beukten ze meerdere keren op.een bed die hier tegen de muur staat.. de glazen stonden te trillen hier.. 'oh sorry, we hadden niet door dat het al zo laat was en dat we zo'n herrie maakten..'quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die mensen denken daar niet over na volgens mij
Nja hij is gelukkig weggegaan toen en heb hem niet meer gezien daarna.. maar denken zulke mensen überhaupt wel eens?quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom zou ik nooit in een flat willen wonen
quote:
neuh. sommige mensen moeten gewoon wat te zeiken hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2013 10:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nja hij is gelukkig weggegaan toen en heb hem niet meer gezien daarna.. maar denken zulke mensen überhaupt wel eens?
Wat een idioten zegquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
We zijn ook een keer om 3 uur snachts wakket geworden van ze, toen waren ze met deuren aan het slaan en beukten ze meerdere keren op.een bed die hier tegen de muur staat.. de glazen stonden te trillen hier.. 'oh sorry, we hadden niet door dat het al zo laat was en dat we zo'n herrie maakten..'
Die buren zullen ook blij met hem zijn danquote:Op woensdag 20 maart 2013 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
neuh. sommige mensen moeten gewoon wat te zeiken hebben.
bij mn ouders in de buurt zijn ook een paar flatjes. daar woont ook een mafketel in.
heeft een weblog met allemaal avonturen die hij nooit heeft beleefd.
heeft op zn eigen deur geschoten en zn eigen auto in de fik gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |