is het bij jullie ook zo'n k u t weer?quote:
Nee valt wel mee, het is alleen grauw.. hier was het gister hutweerquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is het bij jullie ook zo'n k u t weer?
hoe was de quiche?quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, het is alleen grauw.. hier was het gister hutweer
Hier wasbhet gister vrij redelijk, net als vandaag.. alleen absurd koud.quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee valt wel mee, het is alleen grauw.. hier was het gister hutweer
quote:
Op woensdag 20 maart 2013 09:23 schreef essnhills het volgende:
Het viel wel mer met,de kou hier. 's Middags was een jas voldoende, s avonds wel sjaal en handschoenen, maar het was niet zo snijdend koud meerquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hier wasbhet gister vrij redelijk, net als vandaag.. alleen absurd koud.
Na, mijn boek is echt gericht op het vrouwen lichaam, moet met meerdere oefeningen ook mn bekken kantelen enzo en ik denk dat die houdingen niet geschikt.zijn voor mannenquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:45 schreef Marco001 het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op woensdag 20 maart 2013 09:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hihi, het is een boek voor vrouwen, dus denk niet dat je er heel veel aan,hebt..
De,schrijver is frederic delaviermisschien kun je daar op zoeken voor de.mannelijke variant
[quote]
Nje weet maar nooit...![]()
Maag, zal vanmiddag wel even op bol.com kijke.
Hier was het net nog -1..quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het viel wel mer met,de kou hier. 's Middags was een jas voldoende, s avonds wel sjaal en handschoenen, maar het was niet zo snijdend koud meer
Ik gok dat het hier een graad of 5 wasquote:
Haai!quote:
Dat lijkt mij dan niet echt comfortabel inderdaad.:oquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Na, mijn boek is echt gericht op het vrouwen lichaam, moet met meerdere oefeningen ook mn bekken kantelen enzo en ik denk dat die houdingen niet geschikt.zijn voor mannen
Maar zoek maar.even idd
Hihi nee, jij hebt hier niks aan :quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:53 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan niet echt comfortabel inderdaad.:o
Hier gaf de auto vanmorgen 4 graden aanquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik gok dat het hier een graad of 5 was
Ja hoor, not too bad thanks. Hoe is het met jou deze ochtend?quote:
Nog niet buiten geweest vandaagquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier gaf de auto vanmorgen 4 graden aan
Net in grunn: -1.5quote:Op woensdag 20 maart 2013 09:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier gaf de auto vanmorgen 4 graden aan
Goed heur, lig lekker wakker te worden. We zouden gister op tijd,gaan slapen, maar de buren,dachten daar anders overquote:Op woensdag 20 maart 2013 09:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja hoor, not too bad thanks. Hoe is het met jou deze ochtend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |