of niet thuis gaan wonen en gewoon verhuizenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, op een plek 80 km verderop, tenzij ik weer thuis ga wonen.
Dan is het maar 38 km.
Succesquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik wel, voor een functie waar officieel zelfs nog geen vacature voor is bij dat bedrijf.
Natte sneeuwquote:
das altijd fijn. inside informationquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik wel, voor een functie waar officieel zelfs nog geen vacature voor is bij dat bedrijf.
Idd, koude voetenquote:
pompoepitbrood met roasted porkquote:
Succes!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ja, gewoon een heerlijk warm bedquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Idd, koude voeten
maar dan opwarmen bij m'n vriend in bed is dan weer heerlijk![]()
quote:
Met een warme kruik of een warme pittenzakquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, gewoon een heerlijk warm bed
Heb ik niet..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met een warme kruik of een warme pittenzak
nu met leerdammerquote:
Niet eens een pittenzak of kruik!quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik niet..
Dus dan de kachel iets warmer
heb ik ook niet, heb het altijd warm. maar ik ben dan ook geen vrouwquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet eens een pittenzak of kruik!!
Dat is zo lekker, 10 minuten van te voren zo'n warm ding al in bed leggen zodat je in een warm bed kunt kruipen
Als ik werk heb ik het echt heel snel heel warm. Loop altijd in een tshirt binnen bij de postquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook niet, heb het altijd warm. maar ik ben dan ook geen vrouw
Dat zal het verschil zijn iddquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb ik ook niet, heb het altijd warm. maar ik ben dan ook geen vrouw
Ik kruip altijd met sokken aan in bed, maar dan na een kwartier gaan ze uit, omdat ik het te warm heb.quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet eens een pittenzak of kruik!!
Dat is zo lekker, 10 minuten van te voren zo'n warm ding al in bed leggen zodat je in een warm bed kunt kruipen
Als ik ga bewegen heb ik het wel snel warm, maar mijn lichaam zelf is het niet..quote:Op woensdag 20 maart 2013 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kruip altijd met sokken aan in bed, maar dan na een kwartier gaan ze uit, omdat ik het te warm heb.
Klinkt wel logisch op zichquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik ga bewegen heb ik het wel snel warm, maar mijn lichaam zelf is het niet..![]()
En als ik dan stil lig, straalt mijn lichaam dus geen warmte uit, en omdat ik gestopt ben met bewegen heb ik het ook niet meer warm, dus ik krijg het koud![]()
Ohja ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt wel logisch op zich![]()
Tijdens het schoonmaken heb ik het ook heel snel heel warm.
Vrouwenkwaaltjesquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohja ik ookEn tijdens het koken (al kan dat ook van het fornuis/oven komen
)
Maar mijn lichaam wordt gewoon niet warm
quote:
Knuffelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan vinden die mannen het vreemd dat vrouwen altijd zo fijn willen knuffelen enzo
Knuffelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Knuffelen
Mannen die het vreemd vinden .._
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |