SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Volgens mij woon jij ergens andersquote:Op zondag 17 maart 2013 23:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja maar hier komt echt niks uit de lucht vallen. ofja misschien kleine druppetjes regen.![]()
nu ik met mn gezicht tegen t raam heb gedrukt, zie ik wel kleine sneeuwvlokjes maar zoveel is t niet.![]()
![]()
@ Tchock, is kerkrecht niks voor je? Weet eigenlijk niet of je dat aan de uva kunt volgen...Grzegorz Brzęczyszczykiewicz - Chrząszczyżewoszyce powiat Łękołody![]()
Haha, lijkt me een prachtvak. Tchock denkt er zo het zijne over.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:07 schreef Polacco het volgende:
@ Tchock, is kerkrecht niks voor je? Weet eigenlijk niet of je dat aan de uva kunt volgen...![]()
Ga fietsen, met je herpesquote:Op zondag 17 maart 2013 23:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
in ieder topic hebben de 2de jaars of hoger wel wat te zeuren![]()
Waarom zou dat iets voor mij zijn?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:07 schreef Polacco het volgende:
@ Tchock, is kerkrecht niks voor je? Weet eigenlijk niet of je dat aan de uva kunt volgen...![]()
omdat elke post van je er over gaat, tenminste als je het eens niet over voetbal hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
omdat elke post van je er over gaat, tenminste als je het eens niet over voetbal hebt
Aha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
omdat elke post van je er over gaat, tenminste als je het eens niet over voetbal hebt
Ok zeg even als ik moet lachen want anders ben ik bang dat ik het op het verkeerde moment doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 17 maart 2013 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Herpes Simplex
[..]
alsof het zo'n geheim is, iedereen op straat ziet t toch![]()
![]()
![]()
Omdat ze Enschedese is of domblondje?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Bracha van Doesburgh![]()
wel een slechte film dit trouwens![]()
Iemand een mening over de bijstandsuitkeringen? 1.321,96 euro de maand indien je gehuwd + tussen de 21 en 65 jaar oud bent.![]()
Vind het bijzonder weinig. Maar een uitkering moet ook niet een goudmijn zijn natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef SaulGoodman het volgende:
Iemand een mening over de bijstandsuitkeringen? 1.321,96 euro de maand indien je gehuwd + tussen de 21 en 65 jaar oud bent.![]()
Vind het niet weinig, zeker niet bijzonder weinig.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het bijzonder weinig. Maar een uitkering moet ook niet een goudmijn zijn natuurlijk.![]()
Dat is echt vrij schappelijk imoquote:Op zondag 17 maart 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het bijzonder weinig. Maar een uitkering moet ook niet een goudmijn zijn natuurlijk.![]()
Het enige wat ik er mis aan vind is dat het niet veel minder is dan het minimumloon - maar dat komt meer omdat het minimumloon te laag is.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:25 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Vind het niet weinig, zeker niet bijzonder weinig.![]()
De film is inderdaad extreem slecht. Wacht maar op het einde.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Bracha van Doesburgh![]()
wel een slechte film dit trouwensFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Jullie doen alsof het oprecht veel geld is, dat vind ik echt grote onzin. Voor een student lijkt het misschien veel, maar je zult er maar op moeten leven.![]()
Ok, ik wachtquote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
De film is inderdaad extreem slecht. Wacht maar op het einde.![]()
Heersende L&O: SVU nu op RTL8. De vrouwenzender bij uitstek.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon![]()
Als je het goed aanpakt? Veel te veel.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef SaulGoodman het volgende:
![]()
Jij zou niet rond kunnen komen van dat geld?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
Jullie doen alsof het oprecht veel geld is, dat vind ik echt grote onzin. Voor een student lijkt het misschien veel, maar je zult er maar op moeten leven.![]()
![]()
Natuurlijk wel. Het lijkt me nogal onzinnig ook om een bijstandsniveau te hebben waar je niet van rond kunt komen. Maar het is absoluut niet veel, verre van.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij zou niet rond kunnen komen van dat geld?
Overigens is die 1,3K voor gehuwden, dus dat moet je met iemand delen toch?![]()
Om eerlijk te zijn niet.. Dit is een uitkering voor twee he? Ik geef dat al uit in mijn eentje.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij zou niet rond kunnen komen van dat geld?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Als je zo makkelijk zegt dat dat prima te doen is overschat je het jammerlijk. Dat je het als student prima van dat geld zou redden is iets anders dan dat je dat als gehuwd stel moet doen![]()
![]()
Ik geef het niet uit, maar dat komt enkel omdat ik nauwelijks vaste lasten heb. Mijn bestedingsniveau is waarschijnlijk een stuk hoger dan dat van iemand in de bijstand.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn niet.. Dit is een uitkering voor twee he? Ik geef dat al uit in mijn eentje.![]()
Oh, dat weet ik wel zeker. Beetje student zuipt op een vrijdagavond het eten budget weg van een bijstandsmoeder.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef het niet uit, maar dat komt enkel omdat ik nauwelijks vaste lasten heb. Mijn bestedingsniveau is waarschijnlijk een stuk hoger dan dat van iemand in de bijstand.
Er zit een groot verschil tussen besteedbaar inkomen en het gehele inkomen.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
En toch denken normaal gesproken heel rationele mensen ineens de vreemdste dingen als ze een bedrag van 1300 euro zien staan.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik wel zeker. Beetje student zuipt op een vrijdagavond het eten budget weg van een bijstandsmoeder.
Er zit een groot verschil tussen besteedbaar inkomen en het gehele inkomen.![]()
Kut is die hč.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:45 schreef Ties02 het volgende:
http://www.staggeringbeauty.com/
hartaanval![]()
![]()
Het houdt me van de straatquote:Op zondag 17 maart 2013 23:44 schreef Tchock het volgende:
[..]Ben je nog steeds met mijn sig bezig?
![]()
dr grootste kostposten zijn dan ook huur, vaste delen van g/w/l en verzekeringen. Die heb je toch. Het variabele deel heb je toch wel.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Het lijkt me nogal onzinnig ook om een bijstandsniveau te hebben waar je niet van rond kunt komen. Maar het is absoluut niet veel, verre van.
Overigens is die 1,3K voor gehuwden, dus dat moet je met iemand delen toch?![]()
Ja, dan nog? Aan je huur ben je voor een beetje huis zo 600 euro kwijt, of nog meer, dan komen daar gwl plus al je vaste lasten bovenop, dan moet je een hele maand rondkomen met twee mensen inclusief vakanties en luxegoederen voor 400 tot 500 euro per maand.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
dr grootste kostposten zijn dan ook huur, vaste delen van g/w/l en verzekeringen. Die heb je toch. Het variabele deel heb je toch wel.
Als mijn schattingen niet complete onzin zijn.![]()
Overigens is de bijstand voor een alleenstaande 627 euro per maand. Hoe je daar in godsnaam van moet rondkomen snap ik echt niet.![]()
600 ekkies voor de huur plus g/w/l. 200 euro voor de zorgverzekering + verplichte andere meuk. Zit je al op 800 euro. Heb je nog 500 euro om met zijn tweeën te besteden aan de rest. Beetje student slaat dat kapot als hij met zijn meisje een weekendje weg gaat.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:47 schreef Yreal het volgende:
[..]
dr grootste kostposten zijn dan ook huur, vaste delen van g/w/l en verzekeringen. Die heb je toch. Het variabele deel heb je toch wel.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
beetje flatje huur je dan ook al voor 350 (- huur toeslag)quote:Op zondag 17 maart 2013 23:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, dan nog? Aan je huur ben je voor een beetje huis zo 600 euro kwijt, of nog meer, dan komen daar gwl plus al je vaste lasten bovenop, dan moet je een hele maand rondkomen met twee mensen inclusief vakanties en luxegoederen voor 400 tot 500 euro per maand.
Als mijn schattingen niet complete onzin zijn.auto de deur uit en je hebt ineens niet zo bijzonder veel lasten meer over.
en vakantie? Als werkeloze? Je bent altijd vrij, ga voor 3 tientje naar de camping.![]()
alleenstaande toeslagquote:Op zondag 17 maart 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
Overigens is de bijstand voor een alleenstaande 627 euro per maand. Hoe je daar in godsnaam van moet rondkomen snap ik echt niet.![]()
Dat is net zo goed vakantie, en dat kost net zo goed geld. En een flatje voor 350 voor twee personen, meen je dit?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
beetje flatje huur je dan ook al voor 350 (- huur toeslag)auto de deur uit en je hebt ineens niet zo bijzonder veel lasten meer over.
en vakantie? Als werkeloze? Je bent altijd vrij, ga voor 3 tientje naar de camping.![]()
![]()
Nee, dan krijg je het dus niet.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:56 schreef SaulGoodman het volgende:
Is het bedrag sowieso voor twee personen? De echtgenoot kan gewoon verdienen toch?![]()
ja.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is net zo goed vakantie, en dat kost net zo goed geld. En een flatje voor 350 voor twee personen, meen je dit?
hier in Zoetermeer heb je voor 270 een flatje. Mijn ex zit 4 kamers voor 390.![]()
dat je op de alleenstaande toeslag dan rond komt. Vergeet huur en zorgtoeslag trouwens niet he.quote:![]()
Zeker met Achmed en Mohammed naast je en nog meer terroriserende noord-afrikanen, nee dank je.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:59 schreef Yreal het volgende:
[..]
ja.
hier in Zoetermeer heb je voor 270 een flatje. Mijn ex zit 4 kamers voor 390.![]()
Zorgtoeslag levert je geen geld op.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
dat je op de alleenstaande toeslag dan rond komt. Vergeet huur en zorgtoeslag trouwens niet he.![]()
want een bijstandtrekker valt niet in de doelgroep steuntrekkers ?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:01 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zeker met Achmed en Mohammed naast je en nog meer terroriserende noord-afrikanen, nee dank je.![]()
![]()
Zorgverzekering ís ook kosten. Er is geen fatsoenlijke verzekering net zo duur als de zorgtoeslag hoog is.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:06 schreef Yreal het volgende:
[..]
maar in de voorbeelden staat zorgverzekering als kosten, dus moet je dit ook meetellen![]()
Toevallig heb ik wel zo'n verzekering maar het eigen risico is zo hoog dat je dat nooit kunt hebben als bijstandsgerechtigde.![]()
de volle mep aan bijstand en toeslagen voor alleenstaande is bijna 1100.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zorgverzekering ís ook kosten. Er is geen fatsoenlijke verzekering net zo duur als de zorgtoeslag hoog is.
dat is ruim voldoende voor een laatste redmiddel. Als je niet werkt heb je in mijn ogen ook geen dingen als vakantie verdient.
maar goed, die discussie hebben we zo vaak gehad.![]()
Ga-hast leer nou eens gewoon vervoegen, dit gaat je zo hard tegen werken en hoe langer je wacht hoe moeilijker het is er iets aan te doenquote:![]()
![]()
zeur nietquote:Op maandag 18 maart 2013 00:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga-hast leer nou eens gewoon vervoegen, dit gaat je zo hard tegen werken en hoe langer je wacht hoe moeilijker het is er iets aan te doen![]()
Naar beneden die uitkeringen joh, vuile profiteurs. Wij werken en zij maar uitgeven. Schande, schande, schande.![]()
nooit gezegdquote:Op maandag 18 maart 2013 00:16 schreef SaulGoodman het volgende:
Naar beneden die uitkeringen joh, vuile profiteurs. Wij werken en zij maar uitgeven. Schande, schande, schande.![]()
Ben het overigens met je eens hoor. De bijstand moet echt het laatste middel zijn en onder het minimumloon liggen.quote:![]()
Dat laatste ben ik het dan wel weer mee eens, maar meer omdat ik vind dat het minimumloon te laag is. Je moedigt mensen zo totaal niet aan om te gaan werken. Als ik moest kiezen tussen een schijtbaantje doen of op de bank liggen voor net zo veel geld ging ik ook echt niet voor dat eerstequote:Op maandag 18 maart 2013 00:18 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ben het overigens met je eens hoor. De bijstand moet echt het laatste middel zijn en onder het minimumloon liggen.![]()
![]()
Ja, maar het moet dus zo moeilijk mogelijk zijn om een bijstandsuitkering te krijgen. Het minimunloon is 1.456.2 euro, dat is toch prima. Beter meer mensen aan het werk met dit loon, dan minder met een hoger loon.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het dan wel weer mee eens, maar meer omdat ik vind dat het minimumloon te laag is. Je moedigt mensen zo totaal niet aan om te gaan werken. Als ik moest kiezen tussen een schijtbaantje doen of op de bank liggen voor net zo veel geld ging ik ook echt niet voor dat eerste![]()
Bruto hč.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, maar het moet dus zo moeilijk mogelijk zijn om een bijstandsuitkering te krijgen. Het minimunloon is 1.456.2 euro, dat is toch prima. Beter meer mensen aan het werk met dit loon, dan minder met een hoger loon.![]()
Ja, we betalen een boel belasting er over...quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door SaulGoodman op 18-03-2013 00:29:47 ]![]()
Folders gelopen, vuurwerk verkocht en een blauwe maandag voor Halt in de AH gewerkt. Ja, ik haat stomme bijbaantjes. Dan maar niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:24 schreef Yreal het volgende:
Ik zou gewoon weer lekker gaan schoonmaken als het moest. Prima baantje.![]()
Ik snap echt niet hoe je dat kunt zeggenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:24 schreef Yreal het volgende:
Ik zou gewoon weer lekker gaan schoonmaken als het moest. Prima baantje.![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, we betalen een boel belastering er over...![]()
![]()
hoezo? Schoonmaken was prachtig. Nooit zoveel directeuren ontmoet als toen .quote:Op maandag 18 maart 2013 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je dat kunt zeggen![]()
Schoonmaken is hersendodend kutwerk. Echt om zelfmoordneigingen van te krijgen, ik geloof niet dat ik ooit eerder met zo veel tegenzin ben gaan werken.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoezo? Schoonmaken was prachtig. Nooit zoveel directeuren ontmoet als tuin.![]()
Dat begrijp ik. Die ontmoet er meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoezo? Schoonmaken was prachtig. Nooit zoveel directeuren ontmoet als tuin .![]()
Hier ga ik niet op antwoorden. Ik doelde op belastering, belasting.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat bedoel je dan? Wat daar staat slaat nergens op![]()
ik had het altijd erg gezellig. Erg gezellige bedrijven ook. Betaalde bovendien 11¤/uur. Prachtig baantje.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schoonmaken is hersendodend kutwerk. Echt om zelfmoordneigingen van te krijgen, ik geloof niet dat ik ooit eerder met zo veel tegenzin ben gaan werken.![]()
Ik denk dat we andere standaarden hebben wat werk betreft.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had het altijd erg gezellig. Erg gezellige bedrijven ook. Betaalde bovendien 11¤/uur. Prachtig baantje.![]()
Het lijkt me niet erger dan een vak vullen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had het altijd erg gezellig. Erg gezellige bedrijven ook. Betaalde bovendien 11¤/uur. Prachtig baantje.![]()
Wat doe jij voor de kost?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat we andere standaarden hebben wat werk betreft.![]()
Bovendien geleerd dat je schoonmakers met 3 verschillende doekjes met schoppen als ze je bureau met de rode schoonmaken![]()
![]()
Momenteel sorteer ik post. Wat ook hersenloos rotwerk is, maar een stuk beter voor je zelfbeeld en humeur dan de hele dag troep van anderen opruimen. Bovendien betaalt het lekker.quote:
Verder werk ik in de horeca bij een cateringsbedrijf, wat leuk werk is. Daar word je redelijk vrij gelaten om zelf je werk te doen, veel contact met mensen, tof is datJammer dat dat dus echt minimumloon-werk is
Doe het ook alleen omdat ik het leuk vind en absoluut niet vaak.
![]()
Ik heb over dat sorteren ook eens nagedacht. Mij wordt vandaag de dag verweten geen bijbaantje te hebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Momenteel sorteer ik post. Wat ook hersenloos rotwerk is, maar een stuk beter voor je zelfbeeld en humeur dan de hele dag troep van anderen opruimen. Bovendien betaalt het lekker.
Verder werk ik in de horeca bij een cateringsbedrijf, wat echt leuk werk is. Daar word je redelijk vrij gelaten om zelf je werk te doen, veel contact met mensen, echt tof is datJammer dat dat dus echt minimumloon-werk is
Doe het ook alleen omdat ik het leuk vind en absoluut niet vaak.
![]()
geen zin meer in dit gebekvechtquote:Op maandag 18 maart 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom edit je nou weg dat je in de private banking zit als stagair?![]()
![]()
Het is echt on-ge-lo-fe-lijk saai. Maar de werktijden zijn perfect (laat in de avond, zodat je geen nuttige uren uit je dag mist maar ook geen nachtwerk doet) en mede door avondtoeslagen betaalt het best lekker. Plus, ik werk max. 6 uur per week dus dat is allemaal prima te overleven.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik heb over dat sorteren ook eens nagedacht. Mij wordt vandaag de dag verweten geen bijbaantje te hebben.![]()
Ik zit te denken om weer de horeca in te gaan, maar dat is best tijd/energie rovend ben ik bang icm de studie
Wat jij doet tjok lijkt mij wel ideaal![]()
![]()
Ik weet niet waar je woont, maar in Groningen is vast een sorteercentrum. Kijk eens bij Randstad of ze mensen zoeken voor sorterenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit te denken om weer de horeca in te gaan, maar dat is best tijd/energie rovend ben ik bang icm de studie
![]()
Horeca is denk ik leuker dan post sorteren wat betreft gezelligheid en dergelijke.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Wat jij doet tjok lijkt mij wel ideaalFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
niet dat rechten nou zo veeleisend is. Gewoon doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Ja, natuurlijk. Horeca is echt heel erg leuk. Maar als ik met post sorteren letterlijk twee keer zo veel per uur kan verdienen is de keuze snel gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Horeca is denk ik leuker dan post sorteren wat betreft gezelligheid en dergelijke.![]()
![]()
Ja, dat is waar. Hoewel je in de horeca wellicht meer uren kan maken. En fooi mee kan pakken.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Horeca is echt heel erg leuk. Maar als ik met post sorteren letterlijk twee keer zo veel per uur kan verdienen is de keuze snel gemaaktFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik wil super graag in een platenzaak werken maar ik denk dat ik dat snel moet gaan doen voor ik een juridische carričre in rol en er nooit meer aan toe kom![]()
![]()
Ben redelijk jong, in de horeca moet ik dan een stuk harder werken (heb al eerder in een restaurant gewerkt) en waarschijnlijk ook meer voor dezelfde doekoequote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Horeca is denk ik leuker dan post sorteren wat betreft gezelligheid en dergelijke.
en gezellig ben ik überhaupt al niet dusja..![]()
![]()
Die fooi valt meestal bitter tegen. De cateraar waar ik werk doet überhaupt niet aan fooi, en ik heb een tijd in een restaurant gewerkt waar het neerkwam op losse euro's per avondquote:Op maandag 18 maart 2013 00:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoewel je in de horeca wellicht meer uren kan maken. En fooi mee kan pakken.![]()
![]()
Ahgossie, wel gaan doen wat je leuk vind he later tjokquote:Op maandag 18 maart 2013 00:40 schreef Tchock het volgende:
Ik wil super graag in een platenzaak werken maar ik denk dat ik dat snel moet gaan doen voor ik een juridische carričre in rol en er nooit meer aan toe kom![]()
Horeca is buffelen ja. Ik ben er ook compleet niet geschikt voor. Heb wel met enig regelmaat achter de bar gestaan, maar bediening + keuken zou ik niet kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben redelijk jong, in de horeca moet ik dan een stuk harder werken (heb al eerder in een restaurant gewerkt) en waarschijnlijk ook meer voor dezelfde doekoe
en gezellig ben ik überhaupt al niet dusja..For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Juridisch werk lijkt me ook heel erg leuk maar ik wil gewoon graag een keer in een muziekwinkel gewerkt hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ahgossie, wel gaan doen wat je leuk vind he later tjok![]()
![]()
Het klinkt prima hoor. Dat saaie lijkt me niet zo erg. Ik ga eens kijken waar ik terecht kan.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt on-ge-lo-fe-lijk saai. Maar de werktijden zijn perfect (laat in de avond, zodat je geen nuttige uren uit je dag mist maar ook geen nachtwerk doet) en mede door avondtoeslagen betaalt het best lekker. Plus, ik werk max. 6 uur per week dus dat is allemaal prima te overleven.![]()
Er is een sorteercentrum, hetzelfde als waar ik werk, net in Amstelveen geloof ik. Zoek maar eens opquote:Op maandag 18 maart 2013 00:43 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het klinkt prima hoor. Dat saaie lijkt me niet zo erg. Ik ga eens kijken waar ik terecht kan.![]()
![]()
Die zijn er niet meer zoveel.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juridisch werk lijkt me ook heel erg leuk maar ik wil gewoon graag een keer in een muziekwinkel gewerkt hebben![]()
Amstelveen? Ja, dat is mij te ver helaas.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een sorteercentrum, hetzelfde als waar ik werk, net in Amstelveen geloof ik. Zoek maar eens op![]()
Klopt. Hier in Zwolle zit een hele goede waar ze geen mensen nodig hebben, maar de allervetste is natuurlijk Concerto in de Utrechtstestraat. Ga daar zeker wel solliciteren als ik de kans krijgquote:![]()
![]()
Je krijgt wel reiskostenvergoeding.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Amstelveen? Ja, dat is mij te ver helaas.![]()
Postvoorbereiders sorteren de post voor de postbodes zodat die het mee kunnen nemen. Geen ervaring mee. Postsorteerders werken op een sorteercentrum met van die grote sorteermachines en alles.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:55 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is mooi natuurlijk. Postsorteerder of postvoorbereider, wat is het verschil?![]()
Aha. Hier is alleen het eerste nog in de buurt beschikbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Postvoorbereiders sorteren de post voor de postbodes zodat die het mee kunnen nemen. Geen ervaring mee. Postsorteerders werken op een sorteercentrum met van die grote sorteermachines en alles.![]()
We leven in een smakeloos land Ties.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:04 schreef Ties02 het volgende:
Godskolere waarom zijn Nederlandse films zo kansloos![]()
Nostalgie, met de hele familie voor de buis.quote:![]()
Precies, toen was de VARA nog leukquote:Op maandag 18 maart 2013 01:16 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nostalgie, met de hele familie voor de buis.![]()
Baantjer was ook een programma wat we altijd keken![]()
Dat keken we hier ook vaak. Waren mooie tijden zeg.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Precies, toen was de VARA nog leuk![]()
Baantjer was ook een programma wat we altijd keken![]()
Ik vond Baantjer altijd redelijk weinig aan maar volgens mij is die show echt duizend keer zo leuk als je uit Amsterdam komt.![]()
Ik kom er niet vandaan maar vind het wel een prachtige stad
misschien dat ik baantjer daarom ook zo leuk vind![]()
![]()
Ja morgen vrij
gaat wel, donderdag begrafenis gehad en daarna veel bij familie geweest, vandaag weer thuus![]()
Ohh dan hoef je niet te gaan slapenquote:Op maandag 18 maart 2013 02:43 schreef Ties02 het volgende:
Ja morgen vrij
gaat wel, donderdag begrafenis gehad en daarna veel bij familie geweest![]()
Heftigzulke dingen blijven naar
![]()
Omdat we om de 5 weken tentamen hebben. Altijd onder druk staan dus, aangezien je ook niet echt herkansingen hebt. Zo een weekje vrij mag wel even.quote:![]()
![]()
Oja jullie met dat rare systeem![]()
nou ik ga toch maar slapen, moet morgen een hele boel inhalen![]()
goodnight![]()
Slaap lekker en sterktequote:Op maandag 18 maart 2013 02:55 schreef Ties02 het volgende:
Oja jullie met dat rare systeem![]()
nou ik ga toch maar slapen, moet morgen een hele boel inhalen![]()
goodnight![]()
succes morgen !![]()
GoedemorgenOp woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie![]()
Absoluut nietquote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Yreal het volgende:
Hallo etsu en Bobbie. Jullie zin in de week?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Nee, tentamens komen nu wel erg dichtbijquote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Yreal het volgende:
Hallo etsu en Bobbie. Jullie zin in de week?![]()
![]()
herkenbaarquote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, tentamens komen nu wel erg dichtbij![]()
Jawel hoor. De hoeveelheid werk op kantoor heeft weer humanere waarden aangenomen en ik ben met zeer veel plezier bezig met rechtssociologie.quote:
Best fijn allemaalJij ?
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jawel hoor. De hoeveelheid werk op kantoor heeft weer humanere waarden aangenomen en ik ben met zeer veel plezier bezig met rechtssociologie.
Best fijn allemaalJij ?
![]()
![]()
En dat om half 9 smorgens, je hebt het goed voor elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zit je mij nou uit te lachen ?![]()
Dat blijkt. Maar wat was er precies grappig ?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat om half 9 smorgens, je hebt het goed voor elkaar.![]()
Oh wacht, ik keek het verkeerd.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar wat was er precies grappig ?
Ging om:Ik dacht dat je berichtje van Y had geedit en je naam erin had gezet maar blijkt een ander bericht te zijnquote:
bennogniewakker![]()
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh wacht, ik keek het verkeerd.
Ging om:
[..]
Ik dacht dat je berichtje van Y had geedit en je naam erin had gezet maar blijkt een ander bericht te zijn
bennogniewakker![]()
![]()
quote:quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zit je mij nou uit te lachen ?![]()
ik moet zo nog even vrij gaan bietsen voor mijn tentamens volgende week.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jawel hoor. De hoeveelheid werk op kantoor heeft weer humanere waarden aangenomen en ik ben met zeer veel plezier bezig met rechtssociologie.
Best fijn allemaalJij ?
ook niet heel handig geregeld...![]()
Mooi werkquote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Yreal het volgende:
En maar eens wat lijntjes uit gooien voor een stage in de advocatuur.
flink wat links binnen de bank![]()
![]()
Nog niet eerder van gehoord? Gaat aardig wat geld in om.quote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
wel dat iedereen altijd de status kerk wil om belasting te ontwijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog niet eerder van gehoord? Gaat aardig wat geld in om.![]()
Geen zin vandaag
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Krijg je een keer de mogelijkheid om een leuk vak te volgen.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:55 schreef Etsu het volgende:
Nog 45 min hoorcollege, dan nooit meer bestuursrecht-hoorcollegeFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Al vanaf negen uur 's ochtends aan de bestemmingsplannen. Dat is pas een mooie manier om de maandag mee te beginnen.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ieder zo z'n ding.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:08 schreef Ryon het volgende:
Al vanaf negen uur 's ochtends aan de bestemmingsplannen. Dat is pas een mooie manier om de maandag mee te beginnen.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
jonguh, dividend belasting van Hong Kong, voor de ekte ekte.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:08 schreef Ryon het volgende:
Al vanaf negen uur 's ochtends aan de bestemmingsplannen. Dat is pas een mooie manier om de maandag mee te beginnen.![]()
Hier geeft niemand een neuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Yreal het volgende:
Men is hier trouwens redelijk in rep en roer om wat er in Cyprus gebeurd momenteel![]()
Leer het nou eensquote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Yreal het volgende:
Men is hier trouwens redelijk in rep en roer om wat er in Cyprus gebeurd momenteel
Er is daar sprake van paniek Sideshow. Denk je dat iemand zich interesseert voor een kloppende spelling?quote:![]()
Yreal is altijd in paniek, ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er is daar sprake van paniek Sideshow. Denk je dat iemand zich interesseert voor een kloppende spelling?Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yreal is altijd in paniek, ja?![]()
Uiterst scherpe comeback.![]()
Hoogleraar die ons meedeelt dat het tentamen van dit jaar veel moeilijker is dan de afgelopen jaren, WAAROM![]()
vorig jaar was het te makkelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Etsu het volgende:
Hoogleraar die ons meedeelt dat het tentamen van dit jaar veel moeilijker is dan de afgelopen jaren, WAAROM![]()
![]()
wat is dezequote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Etsu het volgende:
![]()
Dit komt sowieso erin:quote:
Legaliteitsbeginsel toepassen, positief/negatief overheidsoptreden toepassen, bestuursorgaan toepassen en bepalen of het een A of een B orgaan is (stappenplan gebruiken), onderscheid tussen A en B orgaan kennen, criteria voor belanghebbende kennen en toepassen, om welk besluit het gaat en waar je dat kunt vinden, waarom het van belang is om dat onderscheid tussen de besluiten te weten, de begrippen beoordelingsvrijheid, beleidsvrijheid, beoordelingsruimte toepassen en begrijpen en definities weten, verschillen tussen civiele rechter en bestuursrechter, verschil tussen finale beslechting en voorlopige voorziening.![]()
Ah thanksquote:Op maandag 18 maart 2013 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit komt sowieso erin:
Legaliteitsbeginsel toepassen, positief/negatief overheidsoptreden toepassen, bestuursorgaan toepassen en bepalen of het een A of een B orgaan is (stappenplan gebruiken), onderscheid tussen A en B orgaan kennen, criteria voor belanghebbende kennen en toepassen, om welk besluit het gaat en waar je dat kunt vinden, waarom het van belang is om dat onderscheid tussen de besluiten te weten, de begrippen beoordelingsvrijheid, beleidsvrijheid, beoordelingsruimte toepassen en begrijpen en definities weten, verschillen tussen civiele rechter en bestuursrechter, verschil tussen finale beslechting en voorlopige voorziening.![]()
Goedemorgen
Quotefail maar metmobiel is t kutGister met iemand over gehad die nu stage loopt. Voor de 'grote' kantoren hier in t noorden staat hier al snel een wachtrij van 9-12 maanden. Vandaar dat ik in de zomer of net er voor ook maar eens ga beginnen. Leuk detail: voor Asscher2 staat ongeveer 2,5-3 jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Yreal het volgende:
En maar eens wat lijntjes uit gooien voor een stage in de advocatuur.
flink wat links binnen de bank
Overigens @ Ties; horeca zou ik in groningen alleen bij kroegen/tnten die voor 12 uur dicht zijn doen. Als je 3x/week om 7 uur in bed ligt doe je niet zo veel meer verder(vaak drink je namelijk mee of na). Meeste van de gasten die nu in feest/9e/shooters/etc. werken deden dat al toen ik hier 5 jaar geleden kwam wonen. Hotels zijn ook een aanrader, dan is zon nachtdienst een stuk minder slopend.
Overigens @ pax: Faber heeft het super goed gedaan bij FCE en zou bij PSV hoofdcoach worden ware het niet dat Cocu er is, en assistent ziet ie niet zitten. Maar hij heeft best wat ervaring door fce, psv en bij Oranje.
Zo, topic gaat weer als vanouds hard. Tentamen periode volgens mij?
graag verwijderen![]()
bestuurs 1 was ook echt tentamens leren hoor en dan haalde je t wel. Enigszins terecht dus wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Etsu het volgende:
Hoogleraar die ons meedeelt dat het tentamen van dit jaar veel moeilijker is dan de afgelopen jaren, WAAROMgraag verwijderen![]()
Kent hong kong Dividend belasting?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
jonguh, dividend belasting van Hong Kong, voor de ekte ekte.
of loop ik weer achter:oGeneraal?? Pardon??![]()
Joah redelijk, maar enkel bij Eindhoven is hij hoofdcoach geweest en nog niet eens zo lang volgens mij, want toen riep PSV. Ik heb liever een ervaren trainer, maar met dit materieel kan niemand er echt iets mee ben ik bang.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Giku het volgende:
Goedemorgen
Quotefail maar metmobiel is t kut
[..]
Gister met iemand over gehad die nu stage loopt. Voor de 'grote' kantoren hier in t noorden staat hier al snel een wachtrij van 9-12 maanden. Vandaar dat ik in de zomer of net er voor ook maar eens ga beginnen. Leuk detail: voor Asscher2 staat ongeveer 2,5-3 jaar.
Overigens @ Ties; horeca zou ik in groningen alleen bij kroegen/tnten die voor 12 uur dicht zijn doen. Als je 3x/week om 7 uur in bed ligt doe je niet zo veel meer verder(vaak drink je namelijk mee of na). Meeste van de gasten die nu in feest/9e/shooters/etc. werken deden dat al toen ik hier 5 jaar geleden kwam wonen. Hotels zijn ook een aanrader, dan is zon nachtdienst een stuk minder slopend.
Overigens @ pax: Faber heeft het super goed gedaan bij FCE en zou bij PSV hoofdcoach worden ware het niet dat Cocu er is, en assistent ziet ie niet zitten. Maar hij heeft best wat ervaring door fce, psv en bij Oranje.
Zo, topic gaat weer als vanouds hard. Tentamen periode volgens mij?
![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Ties02 het volgende:
De joho is dicht op maandag
Dan maar weer naar bedhad ik je ook kunnnen vertellen
![]()
Het zit je ook niet mee hč. Dan is de AH weer dicht, nu de johoquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Ties02 het volgende:
De joho is dicht op maandag
Dan maar weer naar bed
Hij is periode kampioen geworden met fce en bijna gepromoveerd. Sinds hij weg is staat die club weer onderin se middenmoot. Hij heeft paar jaar bij Oranje gezeten en bij PSV verschillende dingen gedaan. Voor hem is Groningen perfect en Groningen heeft nu idd niet het materiaal om types als Verbeek, Pastoor of Wouters te interesseren. Ik was trouwens van mening dat die gast an PEC zou komen? (naam evn kwijt, sympathieke meneer is dat).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah redelijk, maar enkel bij Eindhoven is hij hoofdcoach geweest en nog niet eens zo lang volgens mij, want toen riep PSV. Ik heb liever een ervaren trainer, maar met dit materieel kan niemand er echt iets mee ben ik bang.
Succes met Staats, gister jammerlijk gefaald en maar 50 kantjes gedaan, nu maar inhalen.
graag verwijderen![]()
Als jij 50 kantjes ziet als falen, moet ik mijn referentiekader flink bijschavenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Giku het volgende:
[..]
Hij is periode kampioen geworden met fce en bijna gepromoveerd. Sinds hij weg is staat die club weer onderin se middenmoot. Hij heeft paar jaar bij Oranje gezeten en bij PSV verschillende dingen gedaan. Voor hem is Groningen perfect en Groningen heeft nu idd niet het materiaal om types als Verbeek, Pastoor of Wouters te interesseren. Ik was trouwens van mening dat die gast an PEC zou komen? (naam evn kwijt, sympathieke meneer is dat).
Succes met Staats, gister jammerlijk gefaald en maar 50 kantjes gedaan, nu maar inhalen.
Ik had gisteren een prima dag met 21 kantjes, wat opdrachten en wat werken aan mijn samenvatting.
![]()
Ja, het gerucht ging inderdaad dat Langeler zou komen maar die gaat iets in de jeugd van PSV doen. Nouja, afwachten maar even.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Giku het volgende:
[..]
Hij is periode kampioen geworden met fce en bijna gepromoveerd. Sinds hij weg is staat die club weer onderin se middenmoot. Hij heeft paar jaar bij Oranje gezeten en bij PSV verschillende dingen gedaan. Voor hem is Groningen perfect en Groningen heeft nu idd niet het materiaal om types als Verbeek, Pastoor of Wouters te interesseren. Ik was trouwens van mening dat die gast an PEC zou komen? (naam evn kwijt, sympathieke meneer is dat).
Dankje en succes![]()
![]()
Neuh. Ga pas vrijdag beginnen denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je al wat voor staats/bestuurs TT gedaan?
[..]
Hm nee![]()
![]()
Ik reken bij moeilijke vakken ~20 kantjes per uur en makelijkke vakken ~35 per uur. Dan lees ik en schrijf ik mee met wat ik lees(soort eigen samenvatting). Ligt ook heel erg aan het boek hoor. Een A4tje gaat natuurlijk ook wat langzamer(~8-10k/uur is dan wat realistischer).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als jij 50 kantjes ziet als falen, moet ik mijn referentiekader flink bijschavenIk had gisteren een prima dag met 21 kantjes, wat opdrachten en wat werken aan mijn samenvatting.
Bovendien probeer ik nu 8u/dag te knallen, gister maar 2.
graag verwijderen![]()
Ik zoek een tweede of derdejaars student die aan de UvT studeert om een vraag te stellen over het eerste jaar. Alvast bedankt!![]()
Bijdehand is derdejaars aan de UvT. Stuur hem een PM.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Ik zoek een tweede of derdejaars student die aan de UvT studeert om een vraag te stellen over het eerste jaar. Alvast bedankt!![]()
Hoe durven die republikeinen tv shows te gebruiken om op slinkse wijze hun propaganda te verspreiden.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Een beetje. En nu?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef Tchock het volgende:
Wat vinden jullie, lijkt hij op Obama?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste foto is De Duivel uit een nieuwe serie van een nogal Republikeins getinte zender in Amerika, The History Channel.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Hoe groot is de ruimte die aangepakt moet worden?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Etsu het volgende:
Wat heb ik een schurfthekel aan stoffen en stofzuigen.![]()
40 ofzo :p plus badkamer en wcquote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hoe groot is de ruimte die aangepakt moet worden?![]()
Ik zou me in Amerika eerder druk maken over t feit dat de duivel een neger is dan dattie op precies op obama lijkt.
Raar land blijft dat toch qua cultuur religie, gelukkig zijn we die fase hier voorbij.graag verwijderen![]()
fucked up shit man. Schoonmaken.quote:For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik verbaas mij er altijd eerder over dat volgens Hollywood iedereen in Bijbelse tijden blank was.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef Giku het volgende:
Ik zou me in Amerika eerder druk maken over t feit dat de duivel een neger is dan dattie op precies op obama lijkt.
Raar land blijft dat toch qua cultuur religie, gelukkig zijn we die fase hier voorbij.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Echt hč. Altijd een archetype blanke man terwijl het in werkelijkheid veel meer Arabiërs waren.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er altijd eerder over dat volgens Hollywood iedereen in Bijbelse tijden blank was.![]()
Verdomde Amerikanen ook!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zou een grap willen maken maar ik durf niet want Echelon
Oh, kut![]()
Ik zou het wel schitterend vinden als de Chineze tv hier wat meer aanslaat. Dan wordt de wereldgeschiedenis opeens bevolkt door Chinezen.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Echt hč. Altijd een archetype blanke man terwijl het in werkelijkheid veel meer Arabiërs waren.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
"Et tu, Blute?!"quote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou het wel schitterend vinden als de Chineze tv hier wat meer aanslaat. Dan wordt de wereldgeschiedenis opeens bevolkt door Chinezen.![]()
Ik zou dan graag de documentaire over de Harlem Globetrotters zien.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik zou het wel schitterend vinden als de Chineze tv hier wat meer aanslaat. Dan wordt de wereldgeschiedenis opeens bevolkt door Chinezen.![]()
Hahaha. Brandweerman krijgt thuis een melding van een brand, wil met zijn scooter naar de kazerne rijden, is het ding gejat. Komt 'ie via een omweg toch bij de kazerne, rijdt naar de brand toe, is het zijn eigen scooter die in de fik staat. Wat een kutdag heb je dan![]()
![]()
![]()
Ook ja, maar iedereen blank maken behalve de duivel is ook vragen om problemen. Net als Judas in Jesus Christ Superstar trouwens. (geweldige film, mogen ze wel nog een keer doen voor deze tijd, al was daar volgens mij al sprake van dacht ik).quote:Op maandag 18 maart 2013 14:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er altijd eerder over dat volgens Hollywood iedereen in Bijbelse tijden blank was.graag verwijderen![]()
haha goed verhaalquote:Op maandag 18 maart 2013 14:13 schreef Tchock het volgende:
Hahaha. Brandweerman krijgt thuis een melding van een brand, wil met zijn scooter naar de kazerne rijden, is het ding gejat. Komt 'ie via een omweg toch bij de kazerne, rijdt naar de brand toe, is het zijn eigen scooter die in de fik staat. Wat een kutdag heb je dan
Generaal?? Pardon??![]()
Haha, dat verzin je ook nietquote:Op maandag 18 maart 2013 14:13 schreef Tchock het volgende:
Hahaha. Brandweerman krijgt thuis een melding van een brand, wil met zijn scooter naar de kazerne rijden, is het ding gejat. Komt 'ie via een omweg toch bij de kazerne, rijdt naar de brand toe, is het zijn eigen scooter die in de fik staat. Wat een kutdag heb je dan![]()
.
graag verwijderen![]()
De AH maakt zich vandaag ook weer populair bij het personeel.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik wil ook stakenquote:Op maandag 18 maart 2013 14:39 schreef Ryon het volgende:
De AH maakt zich vandaag ook weer populair bij het personeel.![]()
Voornamelijk een publiciteitsstunt van de FNV als je het mij vraagt.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:39 schreef Ryon het volgende:
De AH maakt zich vandaag ook weer populair bij het personeel.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Jij bent onze bestuursrechtheld. Kun je uitleggen wat de logica is achter het feit dat een weigering van een een verzoek een besluit te nemen géén besluit is in de zin van 1:3 Awb, maar de weigering van een aanvraag (verzoek besluit te nemen dat een beschikking is) wel?quote:Op maandag 18 maart 2013 14:39 schreef Ryon het volgende:
![]()
Het is een fictie ten behoeve van de rechtsbescherming. Je kan de weigering zien als een negatieve beschikking zodat je er bezwaar tegen kan maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent onze bestuursrechtheld. Kun je uitleggen wat de logica is achter het feit dat een weigering van een een verzoek een besluit te nemen géén besluit is in de zin van 1:3 Awb, maar de weigering van een aanvraag (verzoek besluit te nemen dat een beschikking is) wel?
Een aanvraag tot het opstellen van een verordening (ik noem maar wat) is niet appellabel. Een verordening was dat sowieso al niet.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ja, ik weet dat het zo is, maar waarom?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het is een fictie ten behoeve van de rechtsbescherming. Je kan de weigering zien als een negatieve beschikking zodat je er bezwaar tegen kan maken.
Een aanvraag tot het opstellen van een verordening (ik noem maar wat) is niet appellabel. Een verordening was dat sowieso al niet.Bij de afwijzing van een verzoek tot het nemen van een besluit van algemene strekking kan een belanghebbende toch net zo veel geschaad worden als de afwijzing van een beschikking? Waarom het onderscheid?
![]()
Ook bij toewijzing daarvan was het besluit niet appellabel. In tegenstelling tot een beschikkingquote:Op maandag 18 maart 2013 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat het zo is, maar waarom?Bij de afwijzing van een verzoek tot het nemen van een besluit van algemene strekking kan een belanghebbende toch net zo veel geschaad worden als de afwijzing van een beschikking? Waarom het onderscheid?
Het zou gek zijn als een verordening wel appellabel zou zijn als deze werd afgewezen, maar niet als deze werd ingesteld. Terwijl de gevolgen van dat laatste een factor honderd verstrekkender zijn.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Is het denkbaar dat er een besluit is wat geen beschikking is, maar ook niet uitgezonderd ex 8:3?quote:Op maandag 18 maart 2013 15:30 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ook bij toewijzing daarvan was het besluit niet appellabel. In tegenstelling tot een beschikking
Het zou gek zijn als een verordening wel appellabel zou zijn als deze werd afgewezen, maar niet als deze werd ingesteld. Terwijl de gevolgen van dat laatste een factor honderd verstrekkender zijn.![]()
Gelukkig dat ik de nieuwe Awb voor mij heb liggen. Maar een goed voorbeeld daarvan is een bestemmingsplan. Hier is een aparte beroepsprocedure voor die bij wet is geregeld.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Is het denkbaar dat er een besluit is wat geen beschikking is, maar ook niet uitgezonderd ex 8:3?For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ah, okayquote:Op maandag 18 maart 2013 15:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik de nieuwe Awb voor mij heb liggen. Maar een goed voorbeeld daarvan is een bestemmingsplan. Hier is een aparte beroepsprocedure voor die bij wet is geregeld.Bedankt voor de uitleg
Wacht. Waarom is een bestemmingsplan geen beleidsregel als in 8:3 lid 1 sub a?
edit: Gokje: is een bestemmingsplan een concretiserend besluit van algemene strekking?Of ook dat niet?
![]()
Een beleidsregel is het sowieso niet. Ik zou het inderdaad op een c.b.a.a gooien mocht het gevraagd worden. Het is in ieder geval niet appellabel op grond van de Awb, maar wel op grond van een bijzondere wet die afwijkt van de Awb en dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ah, okayBedankt voor de uitleg
Wacht. Waarom is een bestemmingsplan geen beleidsregel als in 8:3 lid 1 sub a?
edit: Gokje: is een bestemmingsplan een concretiserend besluit van algemene strekking?Of ook dat niet?
De Awb heeft als doel om eigenlijk alleen beschikkingen appellabel te laten zijn (en wat genoemd wordt in art 8:2 Awb). Bij bijzondere wet kan men dan apart bepalen wat men verder nog appellabel wil laten zijn en op welke manier.
Correctie: een c.b.a.a is wel appellabel. Het is een besluit op basis van een a.v.v welke niet appellabel is.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Maar van een bestemmingsplan mag niet zomaar afgeweken worden door het bestuursorgaan, toch? Dan is het volgens mijn docent geen cbaa.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Een beleidsregel is het sowieso niet. Ik zou het inderdaad op een c.b.a.a gooien mocht het gevraagd worden. Het is in ieder geval niet appellabel op grond van de Awb, maar wel op grond van een bijzondere wet die afwijkt van de Awb en dat is het belangrijkste.
De Awb heeft als doel om eigenlijk alleen beschikkingen appellabel te laten zijn (en wat genoemd wordt in art 8:2 Awb). Bij bijzondere wet kan men dan apart bepalen wat men verder nog appellabel wil laten zijn en op welke manier.![]()
Nee, klopt. De term cbaa wordt eigenlijk nooit gebruikt dus ik moest weer even nazoeken welke besluiten men daarmee bedoelde. Maar dat zijn dus inderdaad de aanwijzingen en dergelijke.quote:Op maandag 18 maart 2013 15:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar van een bestemmingsplan mag niet zomaar afgeweken worden door het bestuursorgaan, toch? Dan is het volgens mijn docent geen cbaa.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Gelukkig werk ik deze week en volgende week niet, dus geen gezeik verderquote:Op maandag 18 maart 2013 14:39 schreef Ryon het volgende:
![]()
Even kort om al die termen ook bijelkaar te krijgen:quote:APV Schubbekutteveen
Art 1.
lid 1 de door de burgemeester aangewezen markten mogen elke zondag van 06.00 tot 13.00 markt houden
lid 2 het is verboden om zonder door het college van B&W verleende vergunning waren op de markt te verkopen.De APV is een verordening (a.v.v) opgesteld door de raad waar geen bezwaar tegen openstaat.quote:[aanwijzing college:
Allochtone vrouwen met één been komen in aanmerking voor een vergunning]
De aanwijzing van de burgemeester is een cbaa die wel appellabel is en waar door een belanghebbende (zwaar christelijke mevrouw die boven de markt woont) bezwaar tegen gemaakt kan worden. De aanvraag van de vergunning is er een in de zin van 1:3 lid 3 Awb voor een beschikking in de zin van 1:3 lid 2 Awb. En zowel de weigering als de verlening is appellabel. Degene die aanvraagt is sowieso belanghebbende.
De aanwijzing van het college is dan weer een beleidsregel. Daar straat zelf geen beroep tegen open (behalve dan bij de civiele rechter via landbouwvliegers) maar je kan door een vergunning aanvragen er wel indirect beroep op doen. Mocht je deze beleidsregel ongrondwettelijk vinden kan je hem ook laten toetsen.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Over dat laatste: hoe toets je zo'n bepaling? Je kunt niet via de bezwaarprocedure naar de bestuursrechter, moet je hem dan overtreden en wachten tot je op grond daarvan een bestuurlijke boete krijgt?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:05 schreef Ryon het volgende:
Even kort om al die termen ook bijelkaar te krijgen:
[..]
[..]
De APV is een verordening (a.v.v) opgesteld door de raad waar geen bezwaar tegen openstaat.
De aanwijzing van de burgemeester is een cbaa die wel appellabel is en waar door een belanghebbende (zwaar christelijke mevrouw die boven de markt woont) bezwaar tegen gemaakt kan worden. De aanvraag van de vergunning is er een in de zin van 1:3 lid 3 Awb voor een beschikking in de zin van 1:3 lid 2 Awb. En zowel de weigering als de verlening is appellabel. Degene die aanvraagt is sowieso belanghebbende.
De aanwijzing van het college is dan weer een beleidsregel. Daar straat zelf geen beroep tegen open (behalve dan bij de civiele rechter via landbouwvliegers) maar je kan door een vergunning aanvragen er wel indirect beroep op doen. Mocht je deze beleidsregel ongrondwettelijk vinden kan je hem ook laten toetsen.![]()
Dat is de truc. Je moet dan een appellabel besluit ontlokken. Dat doe je bijvoorbeeld door als blanke man met twee benen een vergunning aan te vragen. Deze wordt geweigerd op grond van de bepaling in de beleidsregel en tijdens het beroep van de rechter kan je deze beleidsregel dan laten toetsen aan de grondwet. De beleidsregel was namelijk de grond waarop de aanvraag voor een beschikking is afgwezen.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over dat laatste: hoe toets je zo'n bepaling? Je kunt niet via de bezwaarprocedure naar de bestuursrechter, moet je hem dan overtreden en wachten tot je op grond daarvan een bestuurlijke boete krijgt?
Hierbij is weer van belang dat de rechter vol of marginaal kan toetsen. Als de rechter het inhoudelijk oneens is met de beleidsregel ('ik vind dat allochtone vrouwen met twee benen ook een vergunning moeten krijgen') zit hij teveel op de stoel van het bestuur. In toetsing met de grondwet (artikel 1) kan de rechter de beleidsregel als niet toelaatbaar achten waarna de beslissing weer terug gestuurd wordt naar het BO. Deze moet dan zonder de bepaling in de beleidsregel nogmaals (met inachtneming van afdeling 3.2 Awb) de aanvraag heroverwegen en ditmaal bijvoorbeeld wel verlenen.
Ook hier hangt het ervan af hoeveel beleidsvrijheid het BO nog heeft. Anders kan de rechter het geschil meteen finaal beslechten en zelf de vergunning verlenen.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Ik huil zachtjes van binnen nu.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is de truc. Je moet dan een appellabel besluit ontlokken. Dat doe je bijvoorbeeld door als blanke man met twee benen een vergunning aan te vragen. Deze wordt geweigerd op grond van de bepaling in de beleidsregel en tijdens het beroep van de rechter kan je deze beleidsregel dan laten toetsen aan de grondwet. De beleidsregel was namelijk de grond waarop de aanvraag voor een beschikking is afgwezen.
Hierbij is weer van belang dat de rechter vol of marginaal kan toetsen. Als de rechter het inhoudelijk oneens is met de beleidsregel ('ik vind dat allochtone vrouwen met twee benen ook een vergunning moeten krijgen') zit hij teveel op de stoel van het bestuur. In toetsing met de grondwet (artikel 1) kan de rechter de beleidsregel als niet toelaatbaar achten waarna de beslissing weer terug gestuurd wordt naar het BO. Deze moet dan zonder de bepaling in de beleidsregel nogmaals (met inachtneming van afdeling 3.2 Awb) de aanvraag heroverwegen en ditmaal bijvoorbeeld wel verlenen.
Ook hier hangt het ervan af hoeveel beleidsvrijheid het BO nog heeft. Anders kan de rechter het geschil meteen finaal beslechten en zelf de vergunning verlenen.![]()
![]()
Tot zover de les binnenlands bestuur met Ryon
kijkt u volgende week weer? Dan hebben we het over het wel en wee van de baliemedewerker in Zoetermeer![]()
Als baliemedewerker krijg je al die malloten met hun aanvragen over je heen. Moet fantastisch zijn.quote:Op maandag 18 maart 2013 16:47 schreef Ties02 het volgende:
Tot zover de les binnenlands bestuur met Ryon
kijkt u volgende week weer? Dan hebben we het over het wel en wee van de baliemedewerker in ZoetermeerFor every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Zie die Tchock eens als een D'66'er Europa verdedigen
NWS / Bankrun op Cyprus na besluit reddingsplan #3Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Stelletje randdebielen dat het zijn met de ene drogreden op de andere stapelen en vervolgens iedere tegenbron afschrijven als onbetrouwbaar. Wat was het ook alweer, van de domste man kan zelfs de slimste geen discussie winnen of zo?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
NWS / Bankrun op Cyprus na besluit reddingsplan #3![]()
![]()
![]()
Hoe blij moet ik ermee zijn dat ik ongeveer even hip ben als Arie als het gaat om restaurant keuze? http://hetpatronaat.blogspot.nl/For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Hahah een user daar wil alle beloningen van bankiers afpakken en met dat geld iedere staatsschuld aflossen![]()
![]()
Klappers
Vanaf gisteren zouden we de klapper voor belastingrecht moeten kunnen bestellen, maar staat er niet bij.
Ik mailen, verwijzen ze me door.
Nog niks over gehoord en morgen is de deadline om de klappers nog op tijd te krijgen alvorens de colleges beginnen![]()
![]()
Och, simepele ziel. Niet weten dat Europa eigenlijk een groot nazi bolwerk is.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Stelletje randdebielen dat het zijn met de ene drogreden op de andere stapelen en vervolgens iedere tegenbron afschrijven als onbetrouwbaar. Wat was het ook alweer, van de domste man kan zelfs de slimste geen discussie winnen of zo?![]()
http://www.vrijspreker.nl(...)de-de-europese-unie/
Gelukkig zijn er op internet genoeg mensen te vinden die wel begrijpen hoe het in elkaar zit.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Och, simepele ziel. Niet weten dat Europa eigenlijk een groot nazi bolwerk is.
Gelukkig zijn er op internet genoeg mensen te vinden die wel begrijpen hoe het in elkaar zit.Hele scherm onder de Fantaquote:Voor bijna driekwart van een eeuw heeft men de wereld proberen wijs te maken, dat het meesterbrein achter WWII de psychopaat Adolf Hitler en zijn entourage van racistische hooligans, de Nazi’s, waren. Feit is echter dat WWII een veroveringsoorlog was, gevoerd namens een chemisch, farmaceutisch en olie Kartel, met als doel controle te krijgen over de multi-miljarden markt van een nieuw verschijnsel; de gepatenteerde chemische producten.![]()
Vergeet de Illuminati niet!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:12 schreef Ryon het volgende:
[..]
Och, simepele ziel. Niet weten dat Europa eigenlijk een groot nazi bolwerk is.
Gelukkig zijn er op internet genoeg mensen te vinden die wel begrijpen hoe het in elkaar zit.Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ze zullen hem wel op Nestor zetten danquote:Op maandag 18 maart 2013 17:11 schreef Etsu het volgende:
Klappers
Vanaf gisteren zouden we de klapper voor belastingrecht moeten kunnen bestellen, maar staat er niet bij.
Nog niks over gehoord en morgen is de deadline om de klappers nog op tijd te krijgen alvorens de colleges beginnen![]()
Seems legitquote:Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Deadline?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:11 schreef Etsu het volgende:
Klappers
Nog niks over gehoord en morgen is de deadline om de klappers nog op tijd te krijgen alvorens de colleges beginnen
Ik heb nog niks besteld![]()
![]()
Klappers die besteld zijn op uiterlijk 19 maart 2013, worden nog geleverd voordat uw college begint (uiterlijk 28 maart 2013).quote:
http://www.rug.nl/rechten(...)enklappers-bestellen
Bestellen gaat moeilijk als ze die verrekte kutklapper niet op zetten.![]()
Om hier nog even op terug te komen, ik ben het wat betreft de EU volkomen met D'66 eens. Scheelde een haartje of ik had op ze gestemd.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
NWS / Bankrun op Cyprus na besluit reddingsplan #3![]()
Voordeel: als ze er niet op staan kan niemand ze kopen, dus verkoopt de eerste druk niet uit waardoor ze langer geleverd kunnen worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klappers die besteld zijn op uiterlijk 19 maart 2013, worden nog geleverd voordat uw college begint (uiterlijk 28 maart 2013).
http://www.rug.nl/rechten(...)enklappers-bestellen
Bestellen gaat moeilijk als ze die verrekte kutklapper niet op zetten.![]()
Volgens mij drukken ze die dingen niet vooraf. Het kost gewoon zes dagen om te printen en in te binden.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voordeel: als ze er niet op staan kan niemand ze kopen, dus verkoopt de eerste druk niet uit waardoor ze langer geleverd kunnen worden.![]()
Hmm. Zou ook kunnen. Op de UvA doen ze het wel allemaal van te voren.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij drukken ze die dingen niet vooraf. Het kost gewoon zes dagen om te printen en in te binden.![]()
Nadeel daarvan is weer dat vakken met een wisselend aantal studenten (zoals keuzevakken) geen klappers readers kunnen maken. Anders blijf je er met teveel zitten of heb je er te weinig.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm. Zou ook kunnen. Op de UvA doen ze het wel allemaal van te voren.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Dit inhoud van dit topic is de reden dat ik vrijwel geen discussie over de EU meer aan ga. Praten tegen een muur van 'BANKIERS HEBBEN T GEDAN!!!!!111!!' en 'ARME BEVOLKGING!!!!1!! KAN NIET DIT HOOR!!!!'.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen, ik ben het wat betreft de EU volkomen met D'66 eens. Scheelde een haartje of ik had op ze gestemd.
graag verwijderen![]()
klopt, dus wat dat betreft is de RUG beterquote:Op maandag 18 maart 2013 17:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is weer dat vakken met een wisselend aantal studenten (zoals keuzevakken) geen klappers readers kunnen maken. Anders blijf je er met teveel zitten of heb je er te weinig.![]()
![]()
Ik heb het ook opgegeven. Beargumenteerd antwoorden in zo'n zee van diarree is onmogelijk vol te houden, zeker als je tegenstanders niet gehinderd zijn door enige achtergrondkennis of argumenten.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Dit inhoud van dit topic is de reden dat ik vrijwel geen discussie over de EU meer aan ga. Praten tegen een muur van 'BANKIERS HEBBEN T GEDAN!!!!!111!!' en 'ARME BEVOLKGING!!!!1!! KAN NIET DIT HOOR!!!!'.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima als je tegen de EU bent, maar wat die mensen doen is gewoon boos en inhoudsloos zeiken.![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgegeven. Beargumenteerd antwoorden in zo'n zee van diarree is onmogelijk vol te houden, zeker als je tegenstanders niet gehinderd zijn door enige achtergrondkennis of argumenten.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima als je tegen de EU bent, maar wat die mensen doen is gewoon boos en inhoudsloos zeiken.![]()
graag verwijderen![]()
Behalve dus dat ze niet op de site staanquote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt, dus wat dat betreft is de RUG beter![]()
![]()
Supergoedquote:Op maandag 18 maart 2013 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Behalve dus dat ze niet op de site staan![]()
ik heb vanmiddag een nieuwe tas gekocht en wilde dmv een foto het aan jullie laten zien, staat het niet op de site![]()
![]()
Het is maar waar je zin aan hebt!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef Tchock het volgende:
Zal ik hier verder gaan?
BNW / Bankrun Cyprus, start NWO?![]()
Maak een foto met je mobielquote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef Etsu het volgende:
ik heb vanmiddag een nieuwe tas gekocht en wilde dmv een foto het aan jullie laten zien, staat het niet op de site![]()
Nee, uploaden via tinypic.comquote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je dan meteen op FOK! plaatsen dan?![]()
Download de imgur app, dan kun je direct uit je telefoon uploaden zonder verdere handeling.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je dan meteen op FOK! plaatsen dan?![]()
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Download de imgur app, dan kun je direct uit je telefoon uploaden zonder verdere handeling.
even doen![]()
![]()
Testquote:Op maandag 18 maart 2013 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Download de imgur app, dan kun je direct uit je telefoon uploaden zonder verdere handeling.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: