Momenteel sorteer ik post. Wat ook hersenloos rotwerk is, maar een stuk beter voor je zelfbeeld en humeur dan de hele dag troep van anderen opruimen. Bovendien betaalt het lekker.quote:
Ik heb over dat sorteren ook eens nagedacht. Mij wordt vandaag de dag verweten geen bijbaantje te hebben.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Momenteel sorteer ik post. Wat ook hersenloos rotwerk is, maar een stuk beter voor je zelfbeeld en humeur dan de hele dag troep van anderen opruimen. Bovendien betaalt het lekker.
Verder werk ik in de horeca bij een cateringsbedrijf, wat echt leuk werk is. Daar word je redelijk vrij gelaten om zelf je werk te doen, veel contact met mensen, echt tof is datJammer dat dat dus echt minimumloon-werk is
Doe het ook alleen omdat ik het leuk vind en absoluut niet vaak.
geen zin meer in dit gebekvechtquote:Op maandag 18 maart 2013 00:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom edit je nou weg dat je in de private banking zit als stagair?
Het is echt on-ge-lo-fe-lijk saai. Maar de werktijden zijn perfect (laat in de avond, zodat je geen nuttige uren uit je dag mist maar ook geen nachtwerk doet) en mede door avondtoeslagen betaalt het best lekker. Plus, ik werk max. 6 uur per week dus dat is allemaal prima te overleven.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:35 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ik heb over dat sorteren ook eens nagedacht. Mij wordt vandaag de dag verweten geen bijbaantje te hebben.
Ik weet niet waar je woont, maar in Groningen is vast een sorteercentrum. Kijk eens bij Randstad of ze mensen zoeken voor sorterenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit te denken om weer de horeca in te gaan, maar dat is best tijd/energie rovend ben ik bang icm de studie
Wat jij doet tjok lijkt mij wel ideaal
Horeca is denk ik leuker dan post sorteren wat betreft gezelligheid en dergelijke.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Ik zit te denken om weer de horeca in te gaan, maar dat is best tijd/energie rovend ben ik bang icm de studie
niet dat rechten nou zo veeleisend is. Gewoon doen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:37 schreef Ties02 het volgende:
Ja, natuurlijk. Horeca is echt heel erg leuk. Maar als ik met post sorteren letterlijk twee keer zo veel per uur kan verdienen is de keuze snel gemaaktquote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Horeca is denk ik leuker dan post sorteren wat betreft gezelligheid en dergelijke.
Ja, dat is waar. Hoewel je in de horeca wellicht meer uren kan maken. En fooi mee kan pakken.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Horeca is echt heel erg leuk. Maar als ik met post sorteren letterlijk twee keer zo veel per uur kan verdienen is de keuze snel gemaakt
Ben redelijk jong, in de horeca moet ik dan een stuk harder werken (heb al eerder in een restaurant gewerkt) en waarschijnlijk ook meer voor dezelfde doekoequote:Op maandag 18 maart 2013 00:39 schreef Ryon het volgende:
[..]
Horeca is denk ik leuker dan post sorteren wat betreft gezelligheid en dergelijke.
Die fooi valt meestal bitter tegen. De cateraar waar ik werk doet überhaupt niet aan fooi, en ik heb een tijd in een restaurant gewerkt waar het neerkwam op losse euro's per avondquote:Op maandag 18 maart 2013 00:40 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Hoewel je in de horeca wellicht meer uren kan maken. En fooi mee kan pakken.
Ahgossie, wel gaan doen wat je leuk vind he later tjokquote:Op maandag 18 maart 2013 00:40 schreef Tchock het volgende:
Ik wil super graag in een platenzaak werken maar ik denk dat ik dat snel moet gaan doen voor ik een juridische carrière in rol en er nooit meer aan toe kom
Horeca is buffelen ja. Ik ben er ook compleet niet geschikt voor. Heb wel met enig regelmaat achter de bar gestaan, maar bediening + keuken zou ik niet kunnen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ben redelijk jong, in de horeca moet ik dan een stuk harder werken (heb al eerder in een restaurant gewerkt) en waarschijnlijk ook meer voor dezelfde doekoe
en gezellig ben ik überhaupt al niet dusja..
Juridisch werk lijkt me ook heel erg leuk maar ik wil gewoon graag een keer in een muziekwinkel gewerkt hebbenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ahgossie, wel gaan doen wat je leuk vind he later tjok
Het klinkt prima hoor. Dat saaie lijkt me niet zo erg. Ik ga eens kijken waar ik terecht kan.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is echt on-ge-lo-fe-lijk saai. Maar de werktijden zijn perfect (laat in de avond, zodat je geen nuttige uren uit je dag mist maar ook geen nachtwerk doet) en mede door avondtoeslagen betaalt het best lekker. Plus, ik werk max. 6 uur per week dus dat is allemaal prima te overleven.
Er is een sorteercentrum, hetzelfde als waar ik werk, net in Amstelveen geloof ik. Zoek maar eens opquote:Op maandag 18 maart 2013 00:43 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Het klinkt prima hoor. Dat saaie lijkt me niet zo erg. Ik ga eens kijken waar ik terecht kan.
Die zijn er niet meer zoveel.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juridisch werk lijkt me ook heel erg leuk maar ik wil gewoon graag een keer in een muziekwinkel gewerkt hebben
Amstelveen? Ja, dat is mij te ver helaas.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een sorteercentrum, hetzelfde als waar ik werk, net in Amstelveen geloof ik. Zoek maar eens op
Klopt. Hier in Zwolle zit een hele goede waar ze geen mensen nodig hebben, maar de allervetste is natuurlijk Concerto in de Utrechtstestraat. Ga daar zeker wel solliciteren als ik de kans krijgquote:
Je krijgt wel reiskostenvergoeding.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Amstelveen? Ja, dat is mij te ver helaas.
Postvoorbereiders sorteren de post voor de postbodes zodat die het mee kunnen nemen. Geen ervaring mee. Postsorteerders werken op een sorteercentrum met van die grote sorteermachines en alles.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:55 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is mooi natuurlijk. Postsorteerder of postvoorbereider, wat is het verschil?
Aha. Hier is alleen het eerste nog in de buurt beschikbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Postvoorbereiders sorteren de post voor de postbodes zodat die het mee kunnen nemen. Geen ervaring mee. Postsorteerders werken op een sorteercentrum met van die grote sorteermachines en alles.
We leven in een smakeloos land Ties.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:04 schreef Ties02 het volgende:
Godskolere waarom zijn Nederlandse films zo kansloos
Nostalgie, met de hele familie voor de buis.quote:
Precies, toen was de VARA nog leukquote:Op maandag 18 maart 2013 01:16 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nostalgie, met de hele familie voor de buis.
Dat keken we hier ook vaak. Waren mooie tijden zeg.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Precies, toen was de VARA nog leuk![]()
Baantjer was ook een programma wat we altijd keken
Ohh dan hoef je niet te gaan slapenquote:Op maandag 18 maart 2013 02:43 schreef Ties02 het volgende:
Ja morgen vrij
gaat wel, donderdag begrafenis gehad en daarna veel bij familie geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |