Die zijn er niet meer zoveel.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Juridisch werk lijkt me ook heel erg leuk maar ik wil gewoon graag een keer in een muziekwinkel gewerkt hebben
Amstelveen? Ja, dat is mij te ver helaas.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Er is een sorteercentrum, hetzelfde als waar ik werk, net in Amstelveen geloof ik. Zoek maar eens op
Klopt. Hier in Zwolle zit een hele goede waar ze geen mensen nodig hebben, maar de allervetste is natuurlijk Concerto in de Utrechtstestraat. Ga daar zeker wel solliciteren als ik de kans krijgquote:
Je krijgt wel reiskostenvergoeding.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:45 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Amstelveen? Ja, dat is mij te ver helaas.
Postvoorbereiders sorteren de post voor de postbodes zodat die het mee kunnen nemen. Geen ervaring mee. Postsorteerders werken op een sorteercentrum met van die grote sorteermachines en alles.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:55 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dat is mooi natuurlijk. Postsorteerder of postvoorbereider, wat is het verschil?
Aha. Hier is alleen het eerste nog in de buurt beschikbaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Postvoorbereiders sorteren de post voor de postbodes zodat die het mee kunnen nemen. Geen ervaring mee. Postsorteerders werken op een sorteercentrum met van die grote sorteermachines en alles.
We leven in een smakeloos land Ties.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:04 schreef Ties02 het volgende:
Godskolere waarom zijn Nederlandse films zo kansloos
Nostalgie, met de hele familie voor de buis.quote:
Precies, toen was de VARA nog leukquote:Op maandag 18 maart 2013 01:16 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Nostalgie, met de hele familie voor de buis.
Dat keken we hier ook vaak. Waren mooie tijden zeg.quote:Op maandag 18 maart 2013 01:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Precies, toen was de VARA nog leuk![]()
Baantjer was ook een programma wat we altijd keken
Ohh dan hoef je niet te gaan slapenquote:Op maandag 18 maart 2013 02:43 schreef Ties02 het volgende:
Ja morgen vrij
gaat wel, donderdag begrafenis gehad en daarna veel bij familie geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |