nooit gezegdquote:Op maandag 18 maart 2013 00:16 schreef SaulGoodman het volgende:
Naar beneden die uitkeringen joh, vuile profiteurs. Wij werken en zij maar uitgeven. Schande, schande, schande.
Ben het overigens met je eens hoor. De bijstand moet echt het laatste middel zijn en onder het minimumloon liggen.quote:
Dat laatste ben ik het dan wel weer mee eens, maar meer omdat ik vind dat het minimumloon te laag is. Je moedigt mensen zo totaal niet aan om te gaan werken. Als ik moest kiezen tussen een schijtbaantje doen of op de bank liggen voor net zo veel geld ging ik ook echt niet voor dat eerstequote:Op maandag 18 maart 2013 00:18 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ben het overigens met je eens hoor. De bijstand moet echt het laatste middel zijn en onder het minimumloon liggen.
Ja, maar het moet dus zo moeilijk mogelijk zijn om een bijstandsuitkering te krijgen. Het minimunloon is 1.456.2 euro, dat is toch prima. Beter meer mensen aan het werk met dit loon, dan minder met een hoger loon.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik het dan wel weer mee eens, maar meer omdat ik vind dat het minimumloon te laag is. Je moedigt mensen zo totaal niet aan om te gaan werken. Als ik moest kiezen tussen een schijtbaantje doen of op de bank liggen voor net zo veel geld ging ik ook echt niet voor dat eerste
Bruto hè.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:22 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, maar het moet dus zo moeilijk mogelijk zijn om een bijstandsuitkering te krijgen. Het minimunloon is 1.456.2 euro, dat is toch prima. Beter meer mensen aan het werk met dit loon, dan minder met een hoger loon.
Ja, we betalen een boel belasting er over...quote:
Folders gelopen, vuurwerk verkocht en een blauwe maandag voor Halt in de AH gewerkt. Ja, ik haat stomme bijbaantjes. Dan maar niet.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:24 schreef Yreal het volgende:
Ik zou gewoon weer lekker gaan schoonmaken als het moest. Prima baantje.
Ik snap echt niet hoe je dat kunt zeggenquote:Op maandag 18 maart 2013 00:24 schreef Yreal het volgende:
Ik zou gewoon weer lekker gaan schoonmaken als het moest. Prima baantje.
quote:Op maandag 18 maart 2013 00:24 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Ja, we betalen een boel belastering er over...
hoezo? Schoonmaken was prachtig. Nooit zoveel directeuren ontmoet als toen .quote:Op maandag 18 maart 2013 00:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap echt niet hoe je dat kunt zeggen
Schoonmaken is hersendodend kutwerk. Echt om zelfmoordneigingen van te krijgen, ik geloof niet dat ik ooit eerder met zo veel tegenzin ben gaan werken.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoezo? Schoonmaken was prachtig. Nooit zoveel directeuren ontmoet als tuin.
Dat begrijp ik. Die ontmoet er meer.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:26 schreef Yreal het volgende:
[..]
hoezo? Schoonmaken was prachtig. Nooit zoveel directeuren ontmoet als tuin .
Hier ga ik niet op antwoorden. Ik doelde op belastering, belasting.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:28 schreef Yreal het volgende:
[..]
wat bedoel je dan? Wat daar staat slaat nergens op
ik had het altijd erg gezellig. Erg gezellige bedrijven ook. Betaalde bovendien 11¤/uur. Prachtig baantje.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Schoonmaken is hersendodend kutwerk. Echt om zelfmoordneigingen van te krijgen, ik geloof niet dat ik ooit eerder met zo veel tegenzin ben gaan werken.
Ik denk dat we andere standaarden hebben wat werk betreft.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had het altijd erg gezellig. Erg gezellige bedrijven ook. Betaalde bovendien 11¤/uur. Prachtig baantje.
Het lijkt me niet erger dan een vak vullen.quote:Op maandag 18 maart 2013 00:30 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik had het altijd erg gezellig. Erg gezellige bedrijven ook. Betaalde bovendien 11¤/uur. Prachtig baantje.
Wat doe jij voor de kost?quote:Op maandag 18 maart 2013 00:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik denk dat we andere standaarden hebben wat werk betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |