Slaap lekker en sterktequote:Op maandag 18 maart 2013 02:55 schreef Ties02 het volgende:
Oja jullie met dat rare systeem![]()
nou ik ga toch maar slapen, moet morgen een hele boel inhalen![]()
goodnight
Absoluut nietquote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Yreal het volgende:
Hallo etsu en Bobbie. Jullie zin in de week?
Nee, tentamens komen nu wel erg dichtbijquote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Yreal het volgende:
Hallo etsu en Bobbie. Jullie zin in de week?
herkenbaarquote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, tentamens komen nu wel erg dichtbij
Jawel hoor. De hoeveelheid werk op kantoor heeft weer humanere waarden aangenomen en ik ben met zeer veel plezier bezig met rechtssociologie.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jawel hoor. De hoeveelheid werk op kantoor heeft weer humanere waarden aangenomen en ik ben met zeer veel plezier bezig met rechtssociologie.
Best fijn allemaalJij ?
En dat om half 9 smorgens, je hebt het goed voor elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zit je mij nou uit te lachen ?
Dat blijkt. Maar wat was er precies grappig ?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat om half 9 smorgens, je hebt het goed voor elkaar.
Oh wacht, ik keek het verkeerd.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar wat was er precies grappig ?
Ik dacht dat je berichtje van Y had geedit en je naam erin had gezet maar blijkt een ander bericht te zijnquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh wacht, ik keek het verkeerd.
Ging om:
[..]
Ik dacht dat je berichtje van Y had geedit en je naam erin had gezet maar blijkt een ander bericht te zijn
bennogniewakker
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zit je mij nou uit te lachen ?
ik moet zo nog even vrij gaan bietsen voor mijn tentamens volgende week.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jawel hoor. De hoeveelheid werk op kantoor heeft weer humanere waarden aangenomen en ik ben met zeer veel plezier bezig met rechtssociologie.
Best fijn allemaalJij ?
Mooi werkquote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Yreal het volgende:
En maar eens wat lijntjes uit gooien voor een stage in de advocatuur.
flink wat links binnen de bank
Nog niet eerder van gehoord? Gaat aardig wat geld in om.quote:
wel dat iedereen altijd de status kerk wil om belasting te ontwijkenquote:Op maandag 18 maart 2013 09:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog niet eerder van gehoord? Gaat aardig wat geld in om.
Krijg je een keer de mogelijkheid om een leuk vak te volgen.quote:Op maandag 18 maart 2013 09:55 schreef Etsu het volgende:
Nog 45 min hoorcollege, dan nooit meer bestuursrecht-hoorcollege
Ieder zo z'n ding.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:08 schreef Ryon het volgende:
Al vanaf negen uur 's ochtends aan de bestemmingsplannen. Dat is pas een mooie manier om de maandag mee te beginnen.
jonguh, dividend belasting van Hong Kong, voor de ekte ekte.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:08 schreef Ryon het volgende:
Al vanaf negen uur 's ochtends aan de bestemmingsplannen. Dat is pas een mooie manier om de maandag mee te beginnen.
Hier geeft niemand een neuk.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Yreal het volgende:
Men is hier trouwens redelijk in rep en roer om wat er in Cyprus gebeurd momenteel
Leer het nou eensquote:Op maandag 18 maart 2013 10:45 schreef Yreal het volgende:
Men is hier trouwens redelijk in rep en roer om wat er in Cyprus gebeurd momenteel
Er is daar sprake van paniek Sideshow. Denk je dat iemand zich interesseert voor een kloppende spelling?quote:
Yreal is altijd in paniek, ja?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Er is daar sprake van paniek Sideshow. Denk je dat iemand zich interesseert voor een kloppende spelling?
quote:Op maandag 18 maart 2013 10:54 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Yreal is altijd in paniek, ja?
vorig jaar was het te makkelijkquote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Etsu het volgende:
Hoogleraar die ons meedeelt dat het tentamen van dit jaar veel moeilijker is dan de afgelopen jaren, WAAROM
wat is dezequote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Etsu het volgende:
Hoogleraar die ons meedeelt dat het tentamen van dit jaar veel moeilijker is dan de afgelopen jaren, WAAROM
Dit komt sowieso erin:quote:
Ah thanksquote:Op maandag 18 maart 2013 11:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit komt sowieso erin:
Legaliteitsbeginsel toepassen, positief/negatief overheidsoptreden toepassen, bestuursorgaan toepassen en bepalen of het een A of een B orgaan is (stappenplan gebruiken), onderscheid tussen A en B orgaan kennen, criteria voor belanghebbende kennen en toepassen, om welk besluit het gaat en waar je dat kunt vinden, waarom het van belang is om dat onderscheid tussen de besluiten te weten, de begrippen beoordelingsvrijheid, beleidsvrijheid, beoordelingsruimte toepassen en begrijpen en definities weten, verschillen tussen civiele rechter en bestuursrechter, verschil tussen finale beslechting en voorlopige voorziening.
Gister met iemand over gehad die nu stage loopt. Voor de 'grote' kantoren hier in t noorden staat hier al snel een wachtrij van 9-12 maanden. Vandaar dat ik in de zomer of net er voor ook maar eens ga beginnen. Leuk detail: voor Asscher2 staat ongeveer 2,5-3 jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Yreal het volgende:
En maar eens wat lijntjes uit gooien voor een stage in de advocatuur.
flink wat links binnen de bank
bestuurs 1 was ook echt tentamens leren hoor en dan haalde je t wel. Enigszins terecht dus wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Etsu het volgende:
Kent hong kong Dividend belasting?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
jonguh, dividend belasting van Hong Kong, voor de ekte ekte.
Joah redelijk, maar enkel bij Eindhoven is hij hoofdcoach geweest en nog niet eens zo lang volgens mij, want toen riep PSV. Ik heb liever een ervaren trainer, maar met dit materieel kan niemand er echt iets mee ben ik bang.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Giku het volgende:
Goedemorgen
Quotefail maar metmobiel is t kut
[..]
Gister met iemand over gehad die nu stage loopt. Voor de 'grote' kantoren hier in t noorden staat hier al snel een wachtrij van 9-12 maanden. Vandaar dat ik in de zomer of net er voor ook maar eens ga beginnen. Leuk detail: voor Asscher2 staat ongeveer 2,5-3 jaar.
Overigens @ Ties; horeca zou ik in groningen alleen bij kroegen/tnten die voor 12 uur dicht zijn doen. Als je 3x/week om 7 uur in bed ligt doe je niet zo veel meer verder(vaak drink je namelijk mee of na). Meeste van de gasten die nu in feest/9e/shooters/etc. werken deden dat al toen ik hier 5 jaar geleden kwam wonen. Hotels zijn ook een aanrader, dan is zon nachtdienst een stuk minder slopend.
Overigens @ pax: Faber heeft het super goed gedaan bij FCE en zou bij PSV hoofdcoach worden ware het niet dat Cocu er is, en assistent ziet ie niet zitten. Maar hij heeft best wat ervaring door fce, psv en bij Oranje.
Zo, topic gaat weer als vanouds hard. Tentamen periode volgens mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |