Gister met iemand over gehad die nu stage loopt. Voor de 'grote' kantoren hier in t noorden staat hier al snel een wachtrij van 9-12 maanden. Vandaar dat ik in de zomer of net er voor ook maar eens ga beginnen. Leuk detail: voor Asscher2 staat ongeveer 2,5-3 jaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Yreal het volgende:
En maar eens wat lijntjes uit gooien voor een stage in de advocatuur.
flink wat links binnen de bank
bestuurs 1 was ook echt tentamens leren hoor en dan haalde je t wel. Enigszins terecht dus wel.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:01 schreef Etsu het volgende:
Hoogleraar die ons meedeelt dat het tentamen van dit jaar veel moeilijker is dan de afgelopen jaren, WAAROM
Kent hong kong Dividend belasting?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
jonguh, dividend belasting van Hong Kong, voor de ekte ekte.
Joah redelijk, maar enkel bij Eindhoven is hij hoofdcoach geweest en nog niet eens zo lang volgens mij, want toen riep PSV. Ik heb liever een ervaren trainer, maar met dit materieel kan niemand er echt iets mee ben ik bang.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:17 schreef Giku het volgende:
Goedemorgen
Quotefail maar metmobiel is t kut
[..]
Gister met iemand over gehad die nu stage loopt. Voor de 'grote' kantoren hier in t noorden staat hier al snel een wachtrij van 9-12 maanden. Vandaar dat ik in de zomer of net er voor ook maar eens ga beginnen. Leuk detail: voor Asscher2 staat ongeveer 2,5-3 jaar.
Overigens @ Ties; horeca zou ik in groningen alleen bij kroegen/tnten die voor 12 uur dicht zijn doen. Als je 3x/week om 7 uur in bed ligt doe je niet zo veel meer verder(vaak drink je namelijk mee of na). Meeste van de gasten die nu in feest/9e/shooters/etc. werken deden dat al toen ik hier 5 jaar geleden kwam wonen. Hotels zijn ook een aanrader, dan is zon nachtdienst een stuk minder slopend.
Overigens @ pax: Faber heeft het super goed gedaan bij FCE en zou bij PSV hoofdcoach worden ware het niet dat Cocu er is, en assistent ziet ie niet zitten. Maar hij heeft best wat ervaring door fce, psv en bij Oranje.
Zo, topic gaat weer als vanouds hard. Tentamen periode volgens mij?
quote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Ties02 het volgende:
De joho is dicht op maandag
Dan maar weer naar bed
Het zit je ook niet mee hè. Dan is de AH weer dicht, nu de johoquote:Op maandag 18 maart 2013 11:35 schreef Ties02 het volgende:
De joho is dicht op maandag
Dan maar weer naar bed
Hij is periode kampioen geworden met fce en bijna gepromoveerd. Sinds hij weg is staat die club weer onderin se middenmoot. Hij heeft paar jaar bij Oranje gezeten en bij PSV verschillende dingen gedaan. Voor hem is Groningen perfect en Groningen heeft nu idd niet het materiaal om types als Verbeek, Pastoor of Wouters te interesseren. Ik was trouwens van mening dat die gast an PEC zou komen? (naam evn kwijt, sympathieke meneer is dat).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Joah redelijk, maar enkel bij Eindhoven is hij hoofdcoach geweest en nog niet eens zo lang volgens mij, want toen riep PSV. Ik heb liever een ervaren trainer, maar met dit materieel kan niemand er echt iets mee ben ik bang.
Als jij 50 kantjes ziet als falen, moet ik mijn referentiekader flink bijschavenquote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Giku het volgende:
[..]
Hij is periode kampioen geworden met fce en bijna gepromoveerd. Sinds hij weg is staat die club weer onderin se middenmoot. Hij heeft paar jaar bij Oranje gezeten en bij PSV verschillende dingen gedaan. Voor hem is Groningen perfect en Groningen heeft nu idd niet het materiaal om types als Verbeek, Pastoor of Wouters te interesseren. Ik was trouwens van mening dat die gast an PEC zou komen? (naam evn kwijt, sympathieke meneer is dat).
Succes met Staats, gister jammerlijk gefaald en maar 50 kantjes gedaan, nu maar inhalen.
Ja, het gerucht ging inderdaad dat Langeler zou komen maar die gaat iets in de jeugd van PSV doen. Nouja, afwachten maar even.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:42 schreef Giku het volgende:
[..]
Hij is periode kampioen geworden met fce en bijna gepromoveerd. Sinds hij weg is staat die club weer onderin se middenmoot. Hij heeft paar jaar bij Oranje gezeten en bij PSV verschillende dingen gedaan. Voor hem is Groningen perfect en Groningen heeft nu idd niet het materiaal om types als Verbeek, Pastoor of Wouters te interesseren. Ik was trouwens van mening dat die gast an PEC zou komen? (naam evn kwijt, sympathieke meneer is dat).
Succes met Staats, gister jammerlijk gefaald en maar 50 kantjes gedaan, nu maar inhalen.
Neuh. Ga pas vrijdag beginnen denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heb je al wat voor staats/bestuurs TT gedaan?
[..]
Hm nee
Ik reken bij moeilijke vakken ~20 kantjes per uur en makelijkke vakken ~35 per uur. Dan lees ik en schrijf ik mee met wat ik lees(soort eigen samenvatting). Ligt ook heel erg aan het boek hoor. Een A4tje gaat natuurlijk ook wat langzamer(~8-10k/uur is dan wat realistischer).quote:Op maandag 18 maart 2013 11:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Als jij 50 kantjes ziet als falen, moet ik mijn referentiekader flink bijschavenIk had gisteren een prima dag met 21 kantjes, wat opdrachten en wat werken aan mijn samenvatting.
Bijdehand is derdejaars aan de UvT. Stuur hem een PM.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:22 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Ik zoek een tweede of derdejaars student die aan de UvT studeert om een vraag te stellen over het eerste jaar. Alvast bedankt!
Een beetje. En nu?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:35 schreef Tchock het volgende:
Wat vinden jullie, lijkt hij op Obama?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenste foto is De Duivel uit een nieuwe serie van een nogal Republikeins getinte zender in Amerika, The History Channel.
Hoe groot is de ruimte die aangepakt moet worden?quote:Op maandag 18 maart 2013 13:46 schreef Etsu het volgende:
Wat heb ik een schurfthekel aan stoffen en stofzuigen.
40 ofzo :p plus badkamer en wcquote:Op maandag 18 maart 2013 13:50 schreef solo020 het volgende:
[..]
Hoe groot is de ruimte die aangepakt moet worden?
fucked up shit man. Schoonmaken.quote:
Ik verbaas mij er altijd eerder over dat volgens Hollywood iedereen in Bijbelse tijden blank was.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:00 schreef Giku het volgende:
Ik zou me in Amerika eerder druk maken over t feit dat de duivel een neger is dan dattie op precies op obama lijkt.
Raar land blijft dat toch qua cultuur religie, gelukkig zijn we die fase hier voorbij.
Echt hè. Altijd een archetype blanke man terwijl het in werkelijkheid veel meer Arabiërs waren.quote:Op maandag 18 maart 2013 14:01 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er altijd eerder over dat volgens Hollywood iedereen in Bijbelse tijden blank was.
Verdomde Amerikanen ook!quote:Op maandag 18 maart 2013 13:48 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zou een grap willen maken maar ik durf niet want Echelon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |