Slaap lekker en sterktequote:Op maandag 18 maart 2013 02:55 schreef Ties02 het volgende:
Oja jullie met dat rare systeem![]()
nou ik ga toch maar slapen, moet morgen een hele boel inhalen![]()
goodnight
Absoluut nietquote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Yreal het volgende:
Hallo etsu en Bobbie. Jullie zin in de week?
Nee, tentamens komen nu wel erg dichtbijquote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Yreal het volgende:
Hallo etsu en Bobbie. Jullie zin in de week?
herkenbaarquote:Op maandag 18 maart 2013 07:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, tentamens komen nu wel erg dichtbij
Jawel hoor. De hoeveelheid werk op kantoor heeft weer humanere waarden aangenomen en ik ben met zeer veel plezier bezig met rechtssociologie.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jawel hoor. De hoeveelheid werk op kantoor heeft weer humanere waarden aangenomen en ik ben met zeer veel plezier bezig met rechtssociologie.
Best fijn allemaalJij ?
En dat om half 9 smorgens, je hebt het goed voor elkaar.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zit je mij nou uit te lachen ?
Dat blijkt. Maar wat was er precies grappig ?quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
En dat om half 9 smorgens, je hebt het goed voor elkaar.
Oh wacht, ik keek het verkeerd.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:31 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar wat was er precies grappig ?
Ik dacht dat je berichtje van Y had geedit en je naam erin had gezet maar blijkt een ander bericht te zijnquote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh wacht, ik keek het verkeerd.
Ging om:
[..]
Ik dacht dat je berichtje van Y had geedit en je naam erin had gezet maar blijkt een ander bericht te zijn
bennogniewakker
quote:
quote:Op maandag 18 maart 2013 08:30 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Zit je mij nou uit te lachen ?
ik moet zo nog even vrij gaan bietsen voor mijn tentamens volgende week.quote:Op maandag 18 maart 2013 08:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Jawel hoor. De hoeveelheid werk op kantoor heeft weer humanere waarden aangenomen en ik ben met zeer veel plezier bezig met rechtssociologie.
Best fijn allemaalJij ?
Mooi werkquote:Op maandag 18 maart 2013 08:41 schreef Yreal het volgende:
En maar eens wat lijntjes uit gooien voor een stage in de advocatuur.
flink wat links binnen de bank
Nog niet eerder van gehoord? Gaat aardig wat geld in om.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |