Seems legitquote:
Deadline?quote:Op maandag 18 maart 2013 17:11 schreef Etsu het volgende:
Klappers
Vanaf gisteren zouden we de klapper voor belastingrecht moeten kunnen bestellen, maar staat er niet bij.
Ik mailen, verwijzen ze me door.
Nog niks over gehoord en morgen is de deadline om de klappers nog op tijd te krijgen alvorens de colleges beginnen
Klappers die besteld zijn op uiterlijk 19 maart 2013, worden nog geleverd voordat uw college begint (uiterlijk 28 maart 2013).quote:
Om hier nog even op terug te komen, ik ben het wat betreft de EU volkomen met D'66 eens. Scheelde een haartje of ik had op ze gestemd.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:00 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Zie die Tchock eens als een D'66'er Europa verdedigen
NWS / Bankrun op Cyprus na besluit reddingsplan #3
Voordeel: als ze er niet op staan kan niemand ze kopen, dus verkoopt de eerste druk niet uit waardoor ze langer geleverd kunnen worden.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Klappers die besteld zijn op uiterlijk 19 maart 2013, worden nog geleverd voordat uw college begint (uiterlijk 28 maart 2013).
http://www.rug.nl/rechten(...)enklappers-bestellen
Bestellen gaat moeilijk als ze die verrekte kutklapper niet op zetten.
Volgens mij drukken ze die dingen niet vooraf. Het kost gewoon zes dagen om te printen en in te binden.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voordeel: als ze er niet op staan kan niemand ze kopen, dus verkoopt de eerste druk niet uit waardoor ze langer geleverd kunnen worden.
Hmm. Zou ook kunnen. Op de UvA doen ze het wel allemaal van te voren.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij drukken ze die dingen niet vooraf. Het kost gewoon zes dagen om te printen en in te binden.
Nadeel daarvan is weer dat vakken met een wisselend aantal studenten (zoals keuzevakken) geen klappers readers kunnen maken. Anders blijf je er met teveel zitten of heb je er te weinig.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hmm. Zou ook kunnen. Op de UvA doen ze het wel allemaal van te voren.
Dit inhoud van dit topic is de reden dat ik vrijwel geen discussie over de EU meer aan ga. Praten tegen een muur van 'BANKIERS HEBBEN T GEDAN!!!!!111!!' en 'ARME BEVOLKGING!!!!1!! KAN NIET DIT HOOR!!!!'.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Om hier nog even op terug te komen, ik ben het wat betreft de EU volkomen met D'66 eens. Scheelde een haartje of ik had op ze gestemd.
klopt, dus wat dat betreft is de RUG beterquote:Op maandag 18 maart 2013 17:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nadeel daarvan is weer dat vakken met een wisselend aantal studenten (zoals keuzevakken) geen klappers readers kunnen maken. Anders blijf je er met teveel zitten of heb je er te weinig.
Ik heb het ook opgegeven. Beargumenteerd antwoorden in zo'n zee van diarree is onmogelijk vol te houden, zeker als je tegenstanders niet gehinderd zijn door enige achtergrondkennis of argumenten.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:22 schreef Giku het volgende:
[..]
Dit inhoud van dit topic is de reden dat ik vrijwel geen discussie over de EU meer aan ga. Praten tegen een muur van 'BANKIERS HEBBEN T GEDAN!!!!!111!!' en 'ARME BEVOLKGING!!!!1!! KAN NIET DIT HOOR!!!!'.
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb het ook opgegeven. Beargumenteerd antwoorden in zo'n zee van diarree is onmogelijk vol te houden, zeker als je tegenstanders niet gehinderd zijn door enige achtergrondkennis of argumenten.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima als je tegen de EU bent, maar wat die mensen doen is gewoon boos en inhoudsloos zeiken.
Behalve dus dat ze niet op de site staanquote:Op maandag 18 maart 2013 17:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt, dus wat dat betreft is de RUG beter
Supergoedquote:Op maandag 18 maart 2013 17:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Behalve dus dat ze niet op de site staan
Het is maar waar je zin aan hebt!quote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef Tchock het volgende:
Zal ik hier verder gaan?
BNW / Bankrun Cyprus, start NWO?
Maak een foto met je mobielquote:Op maandag 18 maart 2013 17:30 schreef Etsu het volgende:
ik heb vanmiddag een nieuwe tas gekocht en wilde dmv een foto het aan jullie laten zien, staat het niet op de site
Nee, uploaden via tinypic.comquote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je dan meteen op FOK! plaatsen dan?
Download de imgur app, dan kun je direct uit je telefoon uploaden zonder verdere handeling.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan je dan meteen op FOK! plaatsen dan?
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Download de imgur app, dan kun je direct uit je telefoon uploaden zonder verdere handeling.
Testquote:Op maandag 18 maart 2013 17:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Download de imgur app, dan kun je direct uit je telefoon uploaden zonder verdere handeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |