Omdat ze Enschedese is of domblondje?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Bracha van Doesburgh![]()
wel een slechte film dit trouwens
Vind het bijzonder weinig. Maar een uitkering moet ook niet een goudmijn zijn natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef SaulGoodman het volgende:
Iemand een mening over de bijstandsuitkeringen? 1.321,96 euro de maand indien je gehuwd + tussen de 21 en 65 jaar oud bent.
Vind het niet weinig, zeker niet bijzonder weinig.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het bijzonder weinig. Maar een uitkering moet ook niet een goudmijn zijn natuurlijk.
Dat is echt vrij schappelijk imoquote:Op zondag 17 maart 2013 23:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind het bijzonder weinig. Maar een uitkering moet ook niet een goudmijn zijn natuurlijk.
Het enige wat ik er mis aan vind is dat het niet veel minder is dan het minimumloon - maar dat komt meer omdat het minimumloon te laag is.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:25 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Vind het niet weinig, zeker niet bijzonder weinig.
De film is inderdaad extreem slecht. Wacht maar op het einde.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:18 schreef Ties02 het volgende:
Bracha van Doesburgh![]()
wel een slechte film dit trouwens
Ok, ik wachtquote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
De film is inderdaad extreem slecht. Wacht maar op het einde.
Als je het goed aanpakt? Veel te veel.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:22 schreef SaulGoodman het volgende:
Iemand een mening over de bijstandsuitkeringen? 1.321,96 euro de maand indien je gehuwd + tussen de 21 en 65 jaar oud bent.
Jij zou niet rond kunnen komen van dat geld?quote:Op zondag 17 maart 2013 23:27 schreef Tchock het volgende:
Jullie doen alsof het oprecht veel geld is, dat vind ik echt grote onzin. Voor een student lijkt het misschien veel, maar je zult er maar op moeten leven.
Natuurlijk wel. Het lijkt me nogal onzinnig ook om een bijstandsniveau te hebben waar je niet van rond kunt komen. Maar het is absoluut niet veel, verre van.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij zou niet rond kunnen komen van dat geld?
Om eerlijk te zijn niet.. Dit is een uitkering voor twee he? Ik geef dat al uit in mijn eentje.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:33 schreef Yreal het volgende:
[..]
Jij zou niet rond kunnen komen van dat geld?
Ik geef het niet uit, maar dat komt enkel omdat ik nauwelijks vaste lasten heb. Mijn bestedingsniveau is waarschijnlijk een stuk hoger dan dat van iemand in de bijstand.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:36 schreef Ryon het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn niet.. Dit is een uitkering voor twee he? Ik geef dat al uit in mijn eentje.
Oh, dat weet ik wel zeker. Beetje student zuipt op een vrijdagavond het eten budget weg van een bijstandsmoeder.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik geef het niet uit, maar dat komt enkel omdat ik nauwelijks vaste lasten heb. Mijn bestedingsniveau is waarschijnlijk een stuk hoger dan dat van iemand in de bijstand.
En toch denken normaal gesproken heel rationele mensen ineens de vreemdste dingen als ze een bedrag van 1300 euro zien staan.quote:Op zondag 17 maart 2013 23:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Oh, dat weet ik wel zeker. Beetje student zuipt op een vrijdagavond het eten budget weg van een bijstandsmoeder.
Er zit een groot verschil tussen besteedbaar inkomen en het gehele inkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |