SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gouden Televizier-Ring
Op vrijdag 21 oktober 2011 won Voetbal International de Gouden Televizier-Ring. De andere kanshebbers waren 'Wie is de Mol?' en 'The Voice of Holland'. Voetbal International won echter overtuigend met 37 procent van de stemmen.
VI HOOLIGANS NEVER SURRENDER!![]()
Openingspost:
Deze openingspost is gemaakt door: Palmboom313 (tekst), ASroma (bijnamen), Knurft-Zork3 (animated gifs) en Veerboot (tekst, bijnamen en animated gifs). VI Hooligans-logo: Pascalus. Ook bijdrages geleverd door: RensAjacied en Scarface88.AFCA!
Is er morgen ook al een uitzending?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:44 schreef RensAjacied het volgende:
Maar goed nieuws Derksen en Genee schuiven beide morgen weer gezellig aan
Ik bedoelde vanavond! Hey leuk ik verspreek me even... hahaha allemaal even lachen mensen het begint nogal zielig te worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Is er morgen ook al een uitzending?
teruglezen is de beste remediequote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
Ik hoor overal geruchten, wat is er allemaal gebeurd gisteravond? Ik was bier gaan drinken.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb vandaag gewoon vrij van school genomen
Genee, Gijp, Boskamp, en een gast.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef Heufd het volgende:
Toch wel een beetje verontrust door die laatste zin uit dat RTV Rijnmond interview. "Als dat werk voor mij onplezierig wordt, dan hoeft het voor mij niet meer."
Ja, dag. Dat die pedante, eigen-nest-bevuiler maar een eigen programma begint. Johan en Rene halen jongens als Boskamp naar het programma. Zij maken VI, niet die gladjanus.quote:
Derksen is een hele kleurrijke man, maar een heel slecht acteur.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Khaleesi het volgende:
Sjongejonge wat een slecht toneelspel weer......
Die twee hebben er na de uitzending gewoon gebroederlijk om gelachen.
Vanavond weer gewoon op de buis met 200.000 extra kijkers.![]()
Ze weten wel goed wat ze doen, als het maar niet zo doorzichtig was allemaal.....
veenstraquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:51 schreef Dekatria het volgende:
Waar gaat nou eigenlijk dit hele geschil over?
Dit zijn de laatste loodjes. Derksen zit af te tellen en heeft al brochures voor huisjes in Texus en Nieuw Orliens. Dit is goedkoop cashen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:47 schreef Heufd het volgende:
Toch wel een beetje verontrust door die laatste zin uit dat RTV Rijnmond interview. "Als dat werk voor mij onplezierig wordt, dan hoeft het voor mij niet meer."
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:50 schreef Khaleesi het volgende:
Sjongejonge wat een slecht toneelspel weer......
Die twee hebben er na de uitzending gewoon gebroederlijk om gelachen.
Vanavond weer gewoon op de buis met 200.000 extra kijkers.![]()
Ze weten wel goed wat ze doen, als het maar niet zo doorzichtig was allemaal.....
Dat kan hij niet wegens juridische shit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik geloof best dat de informatie van Derksen klopt en dat er goed onderzoek is verricht, maar als Genee echt zo'n onzin uitkraamt moet Derksen de beweringen van Genee toch simpel kunnen weerleggen?
Derksen die een discussie aangaat ja.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Ik geloof best dat de informatie van Derksen klopt en dat er goed onderzoek is verricht, maar als Genee echt zo'n onzin uitkraamt moet Derksen de beweringen van Genee toch simpel kunnen weerleggen?
Als jij denkt dat dit geen opgezet spel is om kijkers te winnen dan ben je behoorlijk naief imho...quote:
Derksen is geen acteur snap datquote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit geen opgezet spel is om kijkers te winnen dan ben je behoorlijk naief imho...
Dit is al de zoveelste keer en heel toevallig zitten ze ALTIJD de volgende keer weer doodleuk bij elkaar aan tafel alsof er niks gebeurd is...
Je loopt met je eigen domheid te koop kerel...
Wat ik dan weer niet snap aan Derksen is dat ie uit een discussie met Genee altijd naar voren komt als de slechte verliezer...
Waarom zou het opzet zijn? Als je je wat beter inleest begrijp je dat Johan serieus boos is, hij is nog nooit van tafel gelopen. En hij zegt nota bene zelf dat hij niet kan acteren. Je kent de feiten niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Als jij denkt dat dit geen opgezet spel is om kijkers te winnen dan ben je behoorlijk naief imho...
Dit is al de zoveelste keer en heel toevallig zitten ze ALTIJD de volgende keer weer doodleuk bij elkaar aan tafel alsof er niks gebeurd is...
Wat ik dan weer niet snap aan Derksen is dat ie uit een discussie met Genee altijd naar voren komt als de slechte verliezer...
Je hoeft toch niet te kunnen acteren om gewoon koppig je standpunt vast te houden?? Iedereen kan dat, Derksen als geen ander. En wat dat inlezen betreft, alles wat Genee en Derksen in de pers brengen is enkel bedoeld om het grote plan te ondersteunen: meer kijkers trekken.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Waarom zou het opzet zijn? Als je je wat beter inleest begrijp je dat Johan serieus boos is. Hij zegt nota bene zelf dat hij niet kan acteren. Je kent de feiten niet.
Derksen geeft geen fuck om kijkcijfers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te kunnen acteren om gewoon koppig je standpunt vast te houden?? Iedereen kan dat, Derksen als geen ander. En wat dat inlezen betreft, alles wat Genee en Derksen in de pers brengen is enkel bedoeld om het grote plan te ondersteunen: meer kijkers trekken.
Als er zoveel geld bij een programma komt kijken mag je er vanuitgaan dat niks op toeval berust en alles gepland is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:05 schreef Slobeend het volgende:
Derksen geeft geen fuck om kijkcijfers.
Inderdaad, de Illuminati hebben alles onder controle en Derksen is een Reptilian.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:04 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet te kunnen acteren om gewoon koppig je standpunt vast te houden?? Iedereen kan dat, Derksen als geen ander. En wat dat inlezen betreft, alles wat Genee en Derksen in de pers brengen is enkel bedoeld om het grote plan te ondersteunen: meer kijkers trekken.
Als er zoveel geld bij een programma komt kijken mag je er vanuitgaan dat niks op toeval berust en alles gepland is.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:05 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Derksen geeft geen fuck om kijkcijfers.
Dat is echt zo.quote:
Omdat Johan weigert z'n verhaal te onderbouwenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die nog nooit naar VI gekeken hebben en een mening hebben. Ze weten niet eens de voorgeschiedenis. Bijvoorbeeld dat Wilfriet al weken loopt te zeiken, dat wordt even vergeten door de Internethelden.
Jah, als ze elke week met elkaar op de vuist zouden gaan geloven zelfs Henk en Ingrid het niet meer...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat is echt zo.Als het om de kijkcijfers zou gaan zouden ze elke aflevering wel ruzie hebben, voor deze fittie hebben ze tijden geen ruzie gehad.
Ah, donderstraal toch een eind op joh.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jah, als ze elke week met elkaar op de vuist zouden gaan geloven zelfs Henk en Ingrid het niet meer...
Stoere jongen alert!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:13 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ah, donderstraal toch een eind op joh.
Gooi jezelf a.u.b weg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:11 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Jah, als ze elke week met elkaar op de vuist zouden gaan geloven zelfs Henk en Ingrid het niet meer...
Wie is deze nobody? Het gaat mij iets te ver om te zeggen van, 'ga jij de was eens doen' (omdat vrouwen natuurlijk in de keuken thuishoren) maar deze mevrouw staat altijd met ellebogenwerk op de voorgrond. Ze is gewoon een starfuckertje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:55 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Gast ik kijk al net zo lang VI als jullie, ik ben met stomheid geslagen dat jullie door heel deze kermis niet heenprikken... Zet die roze bril eens af joh. Zoals je zelf al zegt, de ruzietjes beginnen te vervelen. Maar ze zijn er toch echt om publiciteit te genereren. Net zoals toen Prem geband werd van DWDD en dat toen een mediaschandaal werd, een half jaartje later zat ie weer aan tafel alsof er niks gebeurd was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, dat is nog eens heftig wakker worden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het gisteren allemaal niet gevolgd heb, alleen beelden van de wedstrijden.
Maar wie er gelijk heeft e.d. vind ik allemaal niet zo rullevant, ze moeten nu gewoon stoppen met die onzin. Vroeger was het allemaal wel leuk, die ruzietjes. Maar nu begin het (in ieder geval in mijn ogen) vervelend te worden. Dus gewoon kappen met dat gezeik over dat kut-Heerenveen. Doe uit dat licht, weg die club.
[..]
Wie is deze nobody? Het gaat mij iets te ver om te zeggen van, 'ga jij de was eens doen' (omdat vrouwen natuurlijk in de keuken thuishoren) maar deze mevrouw staat altijd met ellebogenwerk op de voorgrond. Ze is gewoon een starfuckertje.
LUTSER!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te zeiken? Waardeloze gozer man.
Dit zijn VI quotes, als je dan tegengas wilt geven doe het dan in het VI jargon ouwe reus.quote:
Nou, dan zijn het hele goede acteurs. Je hoort bijvoorbeeld aan hoe Derksen begint te hijgen dat hij echt boos is. Daarnaast zie je dat ook aan gezichtsuitdrukkingen. Ik respecteer je mening, want iedereen in dit land heeft recht op een mening, maar je maakt ZuidGrensie niet wijs dat dit gespeeld is hoor, echt niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Gast ik kijk al net zo lang VI als jullie, ik ben met stomheid geslagen dat jullie door heel deze kermis niet heenprikken... Zet die roze bril eens af joh. Zoals je zelf al zegt, de ruzietjes beginnen te vervelen. Maar ze zijn er toch echt om publiciteit te genereren. Net zoals toen Prem geband werd van DWDD en dat toen een mediaschandaal werd, een half jaartje later zat ie weer aan tafel alsof er niks gebeurd was.
Open jullie ogen aub. Ik ben groot fan van het drietal van VI maar ze hebben deze fake ruzietjes niet nodig...
En komt gerust haten met je "ga afwassen" opmerkingen.
Het valt niet te ontkennen dat dit ze meer kijkcijfers gaat opleveren, maar om nou te zeggen dat het allemaal 'gestaged' is, is weer een ander uiterste.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Gast ik kijk al net zo lang VI als jullie, ik ben met stomheid geslagen dat jullie door heel deze kermis niet heenprikken... Zet die roze bril eens af joh. Zoals je zelf al zegt, de ruzietjes beginnen te vervelen. Maar ze zijn er toch echt om publiciteit te genereren. Net zoals toen Prem geband werd van DWDD en dat toen een mediaschandaal werd, een half jaartje later zat ie weer aan tafel alsof er niks gebeurd was.
Open jullie ogen aub. Ik ben groot fan van het drietal van VI maar ze hebben deze fake ruzietjes niet nodig...
Je kan genoeg aanmerkingen hebben op VI, maar niet dat het fake is. Veel eerlijkere televisie is er niet aanwezig op de beeldbuis. Wat je ziet is echt. Maar jij mag wat anders vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
EDIT: sorry had niet door dat je een Derksen impressie deed, goed bezig!!!![]()
![]()
Ik kom hier te weinig.
Wel, ze zitten voor de uitzending ook een uur samen, waarom vechten ze het dan niet achter de schermen uit en maken ze daarna gewoon een net, goedlopend informatief programma samen??? Dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat dit ze meer kijkcijfers gaat opleveren, maar om nou te zeggen dat het allemaal 'gestaged' is, is weer een ander uiterste.
Het is algemeen bekend dat Johan en Wilfred amper contact hebben buiten de uitzending.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wel, ze zitten voor de uitzending ook een uur samen, waarom vechten ze het dan niet achter de schermen uit en maken ze daarna gewoon een net, goedlopend informatief programma samen??? Dat zegt genoeg lijkt me.
Is dat zo? Wie is jouw bron?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wel, ze zitten voor de uitzending ook een uur samen, waarom vechten ze het dan niet achter de schermen uit en maken ze daarna gewoon een net, goedlopend informatief programma samen??? Dat zegt genoeg lijkt me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De door Danny Vera begeleide introfilmpjes doen anders vermoeden...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Johan en Wilfred amper contact hebben buiten de uitzending.
Dat Genee dat live brengt is een keuze inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat het gespeeld isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet echt, je ziet Johan meestal op een bank chillen met de gast en Genee ergens anders achter een computer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De door Danny Vera begeleide introfilmpjes doen anders vermoeden...
Ze zitten even bij elkaar, maar je weet niet hoe lang van tevoren dat is. Bovendien zie je Derksen en Genee nooit overleggen in die fragmenten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De door Danny Vera begeleide introfilmpjes doen anders vermoeden...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Was wel leuk geweest als Gijpie gewoon ingegrepen had.
'Johan, Johan, hee, Johan, lieverd, luister nou naar mij-hij, luister naar mij, interesseert 'm toch geen reet wat jij te zegge heb man! Laat gaan ouwe pik!'.
Of als Tijl ineens boven de tafel uitkwam en riep:
'JONGENS DE FINALE! NEDERLAND-SPANJE, SPANJE-NEDERLAND?!'
Ik had niets anders verwacht daar zij beiden natuurlijk eieren voor hun geld kiezen en er veel geld mee is gemoeid. Maar iets zegt mij dat Wilfred Genee,de vakman dat hij is, toch voorzichtig het opnieuw over SC Heerenveen zal hebben en er dus ongetwijfeld weer een reactie van Derksen komt en de poppen dus aan het dansen zijn met alle gevolgen van dien.quote:
Lijkt me niet echt realistisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:30 schreef ZuidGrens het volgende:
'Johan, Johan, hee, Johan, lieverd, luister nou naar mij-hij, luister naar mij, interesseert 'm toch geen reet wat jij te zegge heb man! Laat gaan ouwe pik!'.
Haha dit moet ge-edit wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Zit wat in ouwe pik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt realistisch eigenlijk.
We zitten er klaar voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Om 11.45 is Johan te horen op VI Radio!
Ben benieuwd, hij zal het wel afdoen met een verhaaltje dat het allemaal wel meeviel denk je niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Om 11.45 is Johan te horen op VI Radio!
Dit is toch gvd niet serieus he?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
EDIT: sorry had niet door dat je een Derksen impressie deed, goed bezig!!!![]()
![]()
Ik kom hier te weinig.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hij zal het wel afdoen met een verhaaltje dat het allemaal wel meeviel denk je niet?
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)weet-wel-beter.dhtmlquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
We zitten echt in een crisis hoor.
Genee op de radio bij Evers en heeft gezegd dat hij het inhoudelijk houdt en geen probleem erin ziet. Derksen op Rijnmond gezegd dat hij vanavond zal aansluiten. Met tegenzin. Maar nu stream.quote:
Wat een droeftoeter zeg. Pfffquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
"In principe zal ik wel moeten aanschuiven, ik heb niet veel te kiezen. Ik wil van te voren wel contact hebben met de RTL directie."
Oh
Idd, luister het nu ook. Wat een zielepoot...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
Johannes Derksen de huillie![]()
![]()
wat zakt die man door de mand
Inderdaad, echt een jankerd. Zielig verhaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:46 schreef Mr.Smokey het volgende:
Johannes Derksen de huillie![]()
![]()
wat zakt die man door de mand
Ik kijk die show, blad lees ik niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef macca728 het volgende:
[..]
ook bij VI ja. Lees je het blad nooit ?
Hij mag alleen zelf mensen tot de grond afbranden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:49 schreef Slobeend het volgende:
Waarom zou Genee geen weerwoord mogen leveren.
Derksen heeft wel objectieve bronnen ja?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Genee maakt ook onderdeel uit van het merk VI. Ik vind het ook niet netjes dat Genee drie avonden in de week VI onderuit wil halen met een subjectieve bron. Weerwoord is oké, maar dit is gewoon zuigen wat Genee doet imo.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef -J-D- het volgende:
U kunt vandaag met 50% korting lid worden van de Johan Derksen-fanclub!
www.johan-derksen.com
Stalinistische praktijken, wat ik je brom.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:50 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Genee maakt ook onderdeel uit van het merk VI. Ik vind het ook niet netjes dat Genee drie avonden in de week VI onderuit wil halen met een subjectieve bron. Weerwoord is oké, maar dit is gewoon zuigen wat Genee doet imo.
Als hij er journalisten op heeft gezet die het nauwlettend in de gaten hebben gehouden, dan geloof ik die die journalisten. En als die informatie niet klopt, dan zou hij de rechtszaak verliezen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Derksen heeft wel objectieve bronnen ja?
Wat de vliegende neuk heeft dat met elkaar te maken?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:52 schreef Insomnia_ het volgende:
110% ANTI DERKSEN
JODEN LOPEN ALTIJD WEG
Een rechtszaak tussen VI en Derksen, jij gelooft de journalisten. Die zijn toch onderdeel van VI man.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:52 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Als zijn journalisten er zo lang heel dicht op hebben gezeten, geloof ik ik die journalisten ja.
[..]
Als hij er journalisten op heeft gezet die het nauwlettend in de gaten hebben gehouden, dan geloof ik die die journalisten. En als die informatie niet klopt, dan zou hij de rechtszaak verliezen.
Dit inderdaad. Er is 1 onderwerp wat heel makkelijk te onderzoeken is: rommelen met cijfers. Volgens Derksen heeft die nieuwe directeur dat gedaan volgens Genee de oude directeur. Ik denk echt dat Genee daar niet over 1 nacht ijs gaat en dat de VI zich daar heeft vergalopeerd.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Een rechtszaak tussen VI en Derksen, jij gelooft de journalisten. Die zijn toch onderdeel van VI man.
Alsof dat wel neutrale bronnen zijn. Derksen moet niet zo huilen.
Minachting van de kijkers ook.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef jakees het volgende:
Ik kan me ook zo opwinden als mensen gaan roepen "als die niet dimt dan ga ik niet in het programma zitten". Lekker constructief en volwassen is dat.
Derksen zit daar helemaal niet om constructief te luisteren hoe Genee aan de poten van z'n blad zaagt.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef jakees het volgende:
Ik kan me ook zo opwinden als mensen gaan roepen "als die niet dimt dan ga ik niet in het programma zitten". Lekker constructief en volwassen is dat.
Als Genee alleen maar filmpjes aan elkaar zou lullen zou het programma ook geen succes zijn. Genee is een belangrijke succesfactor (net als Derksen en van der Gijp). Dat is die niet geworden door altijd maar ja of amen te zeggen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef Symer het volgende:
Derksen heeft 100% gelijk. Genee kent z'n taak niet.
Ik zou het zwak vinden als een hoofdredacteur zijn blad in zijn eigen programma laat afzeiken door de presentator zonder maatregelen te nemen. En zo te horen gaat dat ook gebeuren. Of Genee wordt vanavond gemuilkorfd of Derksen trekt de stekker eruit.
Terecht.
Team Derksen
Vragen stellen, discussies aanzwengelen, prikkelen = prima, maar wat ie nu gedaan heeft is het andere uiterste.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:58 schreef jakees het volgende:
[..]
Als Genee alleen maar filmpjes aan elkaar zou lullen zou het programma ook geen succes zijn. Genee is een belangrijke succesfactor (net als Derksen en van der Gijp). Dat is die niet geworden door altijd maar ja of amen te zeggen.
Niet het steuntje in de rug nog steeds op repeat hebbenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:59 schreef RensAjacied het volgende:
Best lekkere muziek op VI radio hoor, niets mis mee.
Volgens mij heeft Genee alleen de kant van Heerenveen/Veenstra belicht in deze kwestie. En daar wat kritische vragen over gesteld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:56 schreef jakees het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er is 1 onderwerp wat heel makkelijk te onderzoeken is: rommelen met cijfers. Volgens Derksen heeft die nieuwe directeur dat gedaan volgens Genee de oude directeur. Ik denk echt dat Genee daar niet over 1 nacht ijs gaat en dat de VI zich daar heeft vergalopeerd.
Afzeikenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef Symer het volgende:
Derksen heeft 100% gelijk. Genee kent z'n taak niet.
Ik zou het zwak vinden als een hoofdredacteur zijn blad in zijn eigen programma laat afzeiken door de presentator zonder maatregelen te nemen. En zo te horen gaat dat ook gebeuren. Of Genee wordt vanavond gemuilkorfd of Derksen trekt de stekker eruit.
Terecht.
Team Derksen
Man dat zijn Stasi praktijken. Als in dat blad staat dat Aids te voorkomen is door je handen te wassen met Pokon dan zou iemand die daar werkzaam is daar geen kritische vraag over mogen stellen? Het is trouwens ook niet zo dat Genee er continue over begint (gisteren wel) vaak is het Derksen die iemand met de grond gelijk maakt (ook toen met Jans wat een vriend van Genee was volgens Derksen ook zo ontzettend kinderachtig).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen zit daar helemaal niet om constructief te luisteren hoe Genee aan de poten van z'n blad zaagt.
hiddink en interquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef Symer het volgende:
Help me even: waar ging de ruzie de vorige keer over toen Genee dacht dat ie een journalist was? Hij had iets in een column geschreven zonder wederhoor, maar wat was dat ook alweer?
Over Yolanthe en vrouw van Hiddink.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef Symer het volgende:
Help me even: waar ging de ruzie de vorige keer over toen Genee dacht dat ie een journalist was? Hij had iets in een column geschreven zonder wederhoor, maar wat was dat ook alweer?
Yes, Genee kan het niet laten om telkens te melden dat de redacteuren geen knip voor de neus waard zijn en dat Genee als enige het gelijk aan zijn zijde heeft. Hij plaatst zichzelf daarmee boven VI en dat is onacceptabel voor de hoofdredacteur van dat merk. Dat snap ik heel goed. Dit is gewoon commerciële tv. Het is Nieuwsuur niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Afzeiken? Hij vertelde de andere kant van het verhaal, dat derksen dan op zn tollie is getrapt en genee aanpakt zonder argumenten maar alleen met biggie praat zegt genoeg
Nee natuurlijk niet. Dat is mijn taak helemaal niet. Ik lever het werk waar ik voor betaald wordt en ga niet op persoonlijke titel voor een publiek van een klein miljoen mijn baas proberen onderuit te schoffelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Man dat zijn Stasi praktijken. Als in dat blad staat dat Aids te voorkomen is door je handen te wassen met Pokon dan zou iemand die daar werkzaam is daar geen kritische vraag over mogen stellen? Het is trouwens ook niet zo dat Genee er continue over begint (gisteren wel) vaak is het Derksen die iemand met de grond gelijk maakt (ook toen met Jans wat een vriend van Genee was volgens Derksen ook zo ontzettend kinderachtig).
Je haalt dingen door elkaar. Als iemand continue dingen beweert die niet waar kunnen zijn mag je toch op onderzoek gaan of doe je dat niet op je werk?
Dit! Laat het gewoon voor de rest van de dag aanstaanquote:
Vi lult wel vaker onzin dus mag Genee even?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dat is mijn taak helemaal niet. Ik lever het werk waar ik voor betaald wordt en ga niet op persoonlijke titel voor een publiek van een klein miljoen mijn baas proberen onderuit te schoffelen.
Goed mogelijk idd. Maar Genee waant zich een onderzoeksjournalist die de waarheid boven tafel moet krijgen. Als hij dat zo graag wil moet ie zelf maar artikelen gaan schrijven in het blad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:06 schreef Neuroscience het volgende:
Het zou me trouwens ook kunnen dat Derksen na de uitzending van afgelopen maandag Genee heeft gevraagd zich wat terughoudender op te stellen en de afwikkeling van de rechtzaak af te wachten en dat hij daarom gister zich in een hek gedreven voelde en daarom zo uit z'n slof schoot.
Ok Lemming!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dat is mijn taak helemaal niet. Ik lever het werk waar ik voor betaald wordt en ga niet op persoonlijke titel voor een publiek van een klein miljoen mijn baas proberen onderuit te schoffelen.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
"In principe zal ik wel moeten aanschuiven, ik heb niet veel te kiezen. Ik wil van te voren wel contact hebben met de RTL directie."
Oh
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er niet van gediend dat Wilfred Genee in 2 minuten een journalistiek product van de tafel veegt. Zijn journalistieke stukjes bestaan uit 1 telefoontje van meneer Veenstra. Hij is de sprekende pop van Veenstra, hij beschadigd Voetbal International waar hij nog presentator van is. Het probleem is dat hij nergens van weet, de wereld draait niet om meneer Genee. Ik kan niet alles zeggen, meneer Genee ratelt weer het verhaal op en heeft geen enig kennis van zaken. Ik kan niet helemaal de achterste van mijn tong laten zien omdat het ongepast zal zijn. Genee wilt constant over de rug van VI redacteuren scoren. Hij heeft geen idee hoe hij het merk VI waar hij ook onderdeel van uitmaakt beschadigd met zijn gebrabbel.
Heb mee lopen typen. Johan gaat los!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word er helemaal gek van! Ik heb een verantwoordelijkheid richting mijn redacteuren en laat hem niet afzeiken door de pedante Genee. Ik wil van het RTL directie horen dat Genee stopt met het beschadigen van VI. Als RTL die garantie niet kan geven ga ik er niet meer zitten, dan kan het programma natuurlijk ook geen Voetbal International meer heten. Want wij willen niet beschadigd worden door zo'n pedant mannetje. Ik heb nog nooit een uitzending gemist, in principe zit ik er gewoon want dat staat in mijn contract. Ik ben gisteren gewoon naar huis gegaan, nee ik had geen behoefte aan zo'n nababbel met Genee.
Werk jij als typist op de rechtbank of zo met zo'n apart toetsenbord?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:17 schreef RensAjacied het volgende:
Samenvatting van Derksen op de VI radio wat ik heb meegeschreven:
[..]
[..]
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef jakees het volgende:
[..]
Werk jij als typist op de rechtbank of zo met zo'n apart toetsenbord?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:17 schreef RensAjacied het volgende:
Samenvatting van Derksen op de VI radio wat ik heb meegeschreven:
[..]
[..]
[..]
Dat komt omdat er twee discussies naast elkaar spelen: Genee is trots op z'n werk en wil inhoudelijk de discussie aangaan omdat hij denkt dat hij dat kan winnen, Derksen daarentegen wil het niet inhoudelijk over de zaak hebben wegens de rechtszaak en wil niet dat de redacteuren van zijn blad tegen de presentator van het uithangbord van dat blad op tv op moeten boksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:14 schreef Merkie het volgende:
Ik snap echt niet waarom Derksen zich zo aanstelt. Het merk VI wordt beschadigd door Genee, hij doet het werk van de VI-redacteuren af als broddelwerk, blabla. Dat is toch niet waar, Genee heeft alleen 100x gevraagd wat er niet klopt aan zijn informatie en Johan Derksen wil daar geen antwoord op geven. Er is maar één iemand die persoonlijk wordt en dat is Derksen.
Dan kan Derksen dat toch gewoon zeggen? Maar nee, in plaats daarvan gaat Johan Wilfred persoonlijk aanvallen en zeggen dat:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef Scrummie het volgende:
Vergeten jullie niet dat er ook een rechtzaak speelde? Denk je dat Derksen achterlijk is en dan alles maar op tafel gooit wat er maar te vinden is? Dat kan en mag helemaal niet als ie zijn blad wil behouden, een kleine fout en die rechtzaak zou niet zomaar meer een rechtzaak zijn maar dan kan het hele blad zo'n beetje op het spel staan. Daarom is het ook zo achterlijk stom dat Genee er telkens weer over begon, hij weet dat namelijk wel, en daarom kies ik ook de kant van Derksen en niet van Genee.
quote:'Ik werk al 13 jaar met die man en ik heb helemaal niks met hem. Ik hoef alleen me hem te werken, maar als dat werk ook nog eens onplezierig wordt dan hoeft het voor mij allemaal niet meer."
Ik kan gewoon ontzettend snel typen, verder ben ik gewoon een mbo scholierquote:
MBOquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan gewoon ontzettend snel typen, verder ben ik gewoon een mbo scholier.
Dit interesseert mij en heb toch een dagje vrij!
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Merkie het volgende:
Dan kan Derksen dat toch gewoon zeggen? Maar nee, in plaats daarvan gaat Johan Wilfred persoonlijk aanvallen en zeggen dat:
• Genee slechts een presentator is
• Niet weet wat journalistiek is
• Geen idee heeft waar hij het over heeft
• Een spreekpop van Veenstra is
• Niet chique is
• Etc.
Te gek voor woorden.
Je vergeet voor het gemak even dat Derksen er, voorafgaand aan het gedreig met die rechtszaak, zelf ook weer over is begonnen. Toen heeft hij letterlijk een kwartier lopen lullen; zonder enige onderbouwing.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat komt omdat er twee discussies naast elkaar spelen: Genee is trots op z'n werk en wil inhoudelijk de discussie aangaan omdat hij denkt dat hij dat kan winnen, Derksen daarentegen wil het niet inhoudelijk over de zaak hebben wegens de rechtszaak en wil niet dat de redacteuren van zijn blad tegen de presentator van het uithangbord van dat blad op tv op moeten boksen.
De eerste discussie boeit mij voor geen meter, dat Derksen in die tweede discussie gelijk heeft staat voor mij als een paal boven water.
Wordt hoe dan ook een legendarische uitzending. Ik denk dat Genee er nog het zuurste bij zal zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef Paul het volgende:
Derksen zit er dus gewoon vanavond, en ze praten er niet meer over.
Mijn opleiding vind ik niet zo rullevant. Ik zeg toch ook niet dat jij eruit ziet als een dorpspastoor.quote:
Ik denk dat ze gewoon zeggen, we hebben afgesproken dat dit afgesloten is we praten er niet meer over. Rene! Wat is jou verder opgevallen, nouuuuu Wilfred hahaha en dan praat die over barcelonaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt hoe dan ook een legendarische uitzending. Ik denk dat Genee er nog het zuurste bij zal zitten.
Boskamp zit er toch vanavond?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon zeggen, we hebben afgesproken dat dit afgesloten is we praten er niet meer over. Rene! Wat is jou verder opgevallen, nouuuuu Wilfred hahaha en dan praat die over barcelona
Ja, Derksen zit daar als exponent van z'n journalisten. Genee mag daar kritische vragen over stellen natuurlijk, maar door gewoon te roepen dat het allemaal niet klopt en niet waar is schiet Genee z'n taak ver voorbij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat Derksen er, voorafgaand aan het gedreig met die rechtszaak, zelf ook weer over is begonnen. Toen heeft hij letterlijk een kwartier lopen lullen; zonder enige onderbouwing.
Volgensmij was dat vorige week maandag, maar daar wil ik vanaf wezen.
Heb je je pilletjes weer niet ingenomen? Altijd die overacting.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn opleiding vind ik niet zo rullevant. Ik zeg toch ook niet dat jij eruit ziet als een dorpspastoor.
Verder is dit mijn eerste jaar (nadat ik dit jaar van havo ben overgegaan naar mbo) en doe ik volgend jaar havo sprint.
Verder is het MBO maar mbo, wie is hier de notoire domoor?
havo sprint doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn opleiding vind ik niet zo rullevant. Ik zeg toch ook niet dat jij eruit ziet als een dorpspastoor.
Verder is dit mijn eerste jaar (nadat ik dit jaar van havo ben overgegaan naar mbo) en doe ik volgend jaar havo sprint.
Verder is het MBO maar mbo, wie is hier de notoire domoor?
Derksen is ook de fout in gegaan door expliciet te zeggen dat Genee niet weet waar hij over praat. Dan vind ik dat Genee ook zijn woordje mag doen als hij over harde feitelijke informatie beschikt zoals gekopieerde declaraties.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, Derksen zit daar als exponent van z'n journalisten. Genee mag daar kritische vragen over stellen natuurlijk, maar door gewoon te roepen dat het allemaal niet klopt en niet waar is schiet Genee z'n taak ver voorbij.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het zal me niets verbazen als dit vooropgezet zou zijn om de kijkcijfers van VI te verhogen.
Je merkte aan alles (Johan's lichaamstaal, zijn ademhaling, slechte weerwoorden) dat hij er totaal niet op gerekend had dat Wilfred zo'n sterk weerwoord zou hebben.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, Derksen zit daar als exponent van z'n journalisten. Genee mag daar kritische vragen over stellen natuurlijk, maar door gewoon te roepen dat het allemaal niet klopt en niet waar is schiet Genee z'n taak ver voorbij.
Idd als Genee ballen heeft moet hij dat gewoon weigeren.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:32 schreef Heufd het volgende:
"Ik wil horen dat meneer Genee niet het eigen merk doorlopend ter discussie kan gaan stellen." Daar zou Genee toch nooit mee akkoord gaan?
Hij heeft ook nooit het merk ter discussie gesteld. Hij heeft gesteld dat er een andere kant aan het verhaal zit. Maar ja dat doe je niet in Nederland een weerwoord geven. Wat een zielepoot zeg.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:32 schreef Heufd het volgende:
"Ik wil horen dat meneer Genee niet het eigen merk doorlopend ter discussie kan gaan stellen." Daar zou Genee toch nooit mee akkoord gaan?
Fredje is niet gek, die heeft ook een gezin te onderhouden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:33 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Idd als Genee ballen heeft moet hij dat gewoon weigeren.
Maar dan is het einde VI dus laten we hopen dat hij indimt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
Ieder weldenkend mens zal Genee in deze gelijk geven.
#teamgenee NEVER SURRENDERS
Heilig boontjequote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
#teamgenee alltheway #teamgenee is ok #teamgenee want johan is gay #teamgenee olé olé oléquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:36 schreef Salt_Seafood het volgende:
Haal je nu de poll weg omdat er veel mensen zijn die aan de kant van Johan staan?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:37 schreef jakees het volgende:
In de poll komt Derksen dichterbij. Ongelooflijk vind ik dat.
Nee ik had hem verkeerd geqoute. Weet niet hoe dit moet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Haal je nu de poll weg omdat er veel mensen zijn die aan de kant van Johan staan?
Dat dus. Derksen had gewoon die discussie niet aan moeten gaan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:39 schreef YazooW het volgende:
Genee is gewoon een lul, als hij denkt dat Johan en zijn mensen bij VI fout zitten kan hij dat best een keer opgooien tijdens een uitzending, maar hij blijft er maar over door gaan. Gisteren 2 zeer leuke EL wedstrijden gehad, en vervolgens begint die pedante lul er gewoon weer over.
Wat die mensen ervan vinden, vinden wij niet zo rullevant. Die hebben 1 aflevering gezien en gedragen zich nu als Mr. Bigstar. Ik zeg je, de voetballerij is een totaal andere wereld die je niet met het bedrijfsleven kunt vergelijken. Voetbal is emotie-management.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:10 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die nog nooit naar VI gekeken hebben en een mening hebben. Ze weten niet eens de voorgeschiedenis. Bijvoorbeeld dat Wilfriet al weken loopt te zeiken, dat wordt even vergeten door de Internethelden.
1 bron kan beter zijn dan 10 bronnen. Het gaat ook om de aanleiding. Dit was het toveren met cijfers. Ik denk dat daar die gasten een fout hebben gemaakt. Dit is namelijk zo makkelijk te controleren. Dat zou jij of ik ook kunnen. En bronnen zijn altijd gekleurd. Geloof jij echt dat die Veenstra er al zat toen die 20 miljoen werd weggepoetst? Ik niet eerlijk gezegd alleen maar omdat het heel simpel te controleren is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:41 schreef CaasS het volgende:
[..]
Dat dus. Derksen had gewoon die discussie niet aan moeten gaan.
Discussieren met een presentator die 1 bron heeft, die gekleurd is en dan het werk van je redactie compleet belachelijk maakt. Daar moet je gewoon boven staan.
Inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:39 schreef RensAjacied het volgende:
"Het was allemaal feitelijk onjuist wat je zei. Ik ga die discussie niet meer voeren. Ja maar het was feitelijk onjuist!"
Hier had Genee moeten stoppen toen Derksen dit zei.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ben overgestapt naar #TeamDerksen
Maar die Genee geeft toch ook geen antwoord op Derksen wanneer hij zegt dat ze Veenstra 28 min aan de tel hebben gehad? Waarom toen niks zeggen, maar wel bellen met Genee en het dan in de uitzending gooien? Waarom dan de rechtzaak niet doorzetten?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:44 schreef jakees het volgende:
[..]
1 bron kan beter zijn dan 10 bronnen. Het gaat ook om de aanleiding. Dit was het toveren met cijfers. Ik denk dat daar die gasten een fout hebben gemaakt. Dit is namelijk zo makkelijk te controleren. Dat zou jij of ik ook kunnen. En bronnen zijn altijd gekleurd. Geloof jij echt dat die Veenstra er al zat toen die 20 miljoen werd weggepoetst? Ik niet eerlijk gezegd alleen maar omdat het heel simpel te controleren is.
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:15:12#WilfredGenee stelt in discussie met #JohanDerksen terechte, relevante journalistieke vragen. Hyperventilerende Derksen zakt door ijs. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:16:29Het is bizar hoe #JohanDerksen over Heerenveen-voorzitter praat en schrijft. Hij heeft geen tekst op terechte vragen en loopt dus weg... reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:17:26#WilfredGenee toont zich uitstekende, onafhankelijke journalist, die goede vragen stelt. Hulde! Kan #Derksen een puntje aan zuigen.... reageer retweet
twitter:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Ah, HET argument, Peter r is voor Genee, dus heeft Derksen gelijk.
Was te verwachten. Peter R. de Vries geniet hier gewoon van. Ik vind het een eng mannetje, maar hij heeft wel gelijk. Je moet de kijker niet voor de gek houden, dus als Johan iets zegt moet hij met meer argumenten komen dan 'dat is zo en jij hebt geen gelijk'.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef RensAjacied het volgende:
Peter vieze klootzak!twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:15:12#WilfredGenee stelt in discussie met #JohanDerksen terechte, relevante journalistieke vragen. Hyperventilerende Derksen zakt door ijs. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:16:29Het is bizar hoe #JohanDerksen over Heerenveen-voorzitter praat en schrijft. Hij heeft geen tekst op terechte vragen en loopt dus weg... reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:17:26#WilfredGenee toont zich uitstekende, onafhankelijke journalist, die goede vragen stelt. Hulde! Kan #Derksen een puntje aan zuigen.... reageer retweet
twitter:
Dan wel ja, dan welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Ah, HET argument, Peter r is voor Genee, dus heeft Derksen gelijk.
Misschien moet Peter weer is een Joran aflevering gaan doen en touren door de VS.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die het voor Ten Have opneemt kan ik niet serieus nemen. Peter R de Vries
Precies, die vent heeft in alle Ajaxgerelateerde zaken laten zien er echt geen fuck van te snappen en elke keer aan de kant van de verkeerde te staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die het voor Ten Have opneemt kan ik niet serieus nemen. Peter R de Vries
Verder heeft hij al meerdere malen met Derksen ruzie gehad dus dit ziet hij als een mooie mogelijkheid om hem nog een paar trappen na te geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, die vent heeft in alle Ajaxgerelateerde zaken laten zien er echt geen fuck van te snappen en elke keer aan de kant van de verkeerde te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik blijf erbij dat Genee gewoon een goed punt heeft en Derksen overdrijft. Er is geen blad dat gaat bemiddelen als het alleen aantoonbare waarheden heeft gepubliceerd. Alleen dat gegeven al maakt Derksen volledig ongeloofwaardig in dit verhaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef Heufd het volgende:
Staat ook weer een stukkie over op Geenstijl trouwens.
Het is net of er echte mensen werken he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens GeenStijl speelt er dus veel meer en zijn er 2 grote kampen bij de redactie van VI.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:53 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/derksen_genee_hoe_het_echt_gin.html404 Not FoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Maar het is weer zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is net of er echte mensen werken he.
Ik ben het de laatste tijd vaak niet eens met Peter R de Vries, maar hier heeft ie wel degelijk een punt. Als je je beweringen niet kunt onderbouwen en steeds wegduikt zoals Derksen, dan vind ik het niet gek dat er zulke vragen worden gesteld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
Was te verwachten. Peter R. de Vries geniet hier gewoon van. Ik vind het een eng mannetje, maar hij heeft wel gelijk. Je moet de kijker niet voor de gek houden, dus als Johan iets zegt moet hij met meer argumenten komen dan 'dat is zo en jij hebt geen gelijk'.
Dit is wel waar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:39 schreef YazooW het volgende:
Genee is gewoon een lul, als hij denkt dat Johan en zijn mensen bij VI fout zitten kan hij dat best een keer opgooien tijdens een uitzending maar hij blijft er maar over door gaan. Gisteren 2 zeer leuke EL wedstrijden gehad en vervolgens begint die pedante lul er gewoon weer over.
Ik denk dat het gewoon klopt. Zijn journalisten onder elkaar, die bellen gewoon even en weten precies hoe de situatie ervoor staat. Ik denk dat velen hier een veel te hoge pet ophebben van Derksen. Derksen speelde gisteravond noodgedwongen blufpoker, maar zijn hand verraadt dat hij gewoon aan het liegen is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar het is weer zwaar overdreven.
En nog beter: Als je iemand 3 uitzendingen lang volledig af loop te fakkelen moet je gewoon met feiten komen. Als je vervolgens een rechtszaak aan je broek krijgt en je gaat die schikken dan geef je gewoon je ongelijk toe. Simple as that. Derksen zit fout, Genee heeft het voor het programma niet slim uitgespeeld, einde verhaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben het de laatste tijd vaak niet eens met Peter R de Vries, maar hier heeft ie wel degelijk een punt. Als je je beweringen niet kunt onderbouwen en steeds wegduikt zoals Derksen, dan vind ik het niet gek dat er zulke vragen worden gesteld.
Dan zal dit incident wel ernstige gevolgen kunnen hebben (wat we al vreesde). Is het einde van Voetbal International op televisie in zicht?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon klopt. Zijn journalisten onder elkaar, die bellen gewoon even en weten precies hoe de situatie ervoor staat. Ik denk dat velen hier een veel te hoge pet ophebben van Derksen. Derksen speelde gisteravond noodgedwongen blufpoker, maar zijn hand verraadt dat hij gewoon aan het liegen is.
doe eens een updatetje?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes het moddergooien ging door
Natuurlijk niet, Genee wordt gewoon geruild tegen Schelvisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan zal dit incident wel ernstige gevolgen kunnen hebben (wat we al vreesde). Is het einde van Voetbal International op televisie in zicht?
Alhoewel ik het eens met PRDV snap ik niet waarom hij denkt dat de wereld op zijn mening zit te wachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef RensAjacied het volgende:
Peter vieze klootzak!twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:15:12#WilfredGenee stelt in discussie met #JohanDerksen terechte, relevante journalistieke vragen. Hyperventilerende Derksen zakt door ijs. reageer retweet
twitter:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
Oh
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er niet van gediend dat Wilfred Genee in 2 minuten een journalistiek product van de tafel veegt. Zijn journalistieke stukjes bestaan uit 1 telefoontje van meneer Veenstra. Hij is de sprekende pop van Veenstra, hij beschadigd Voetbal International waar hij nog presentator van is. Het probleem is dat hij nergens van weet, de wereld draait niet om meneer Genee. Ik kan niet alles zeggen, meneer Genee ratelt weer het verhaal op en heeft geen enig kennis van zaken. Ik kan niet helemaal de achterste van mijn tong laten zien omdat het ongepast zal zijn. Genee wilt constant over de rug van VI redacteuren scoren. Hij heeft geen idee hoe hij het merk VI waar hij ook onderdeel van uitmaakt beschadigd met zijn gebrabbel.
Heb mee lopen typen. Johan gaat los!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word er helemaal gek van! Ik heb een verantwoordelijkheid richting mijn redacteuren en laat hem niet afzeiken door de pedante Genee. Ik wil van het RTL directie horen dat Genee stopt met het beschadigen van VI. Als RTL die garantie niet kan geven ga ik er niet meer zitten, dan kan het programma natuurlijk ook geen Voetbal International meer heten. Want wij willen niet beschadigd worden door zo'n pedant mannetje. Ik heb nog nooit een uitzending gemist, in principe zit ik er gewoon want dat staat in mijn contract. Ik ben gisteren gewoon naar huis gegaan, nee ik had geen behoefte aan zo'n nababbel met Genee.
Derksen komt toch ook met feiten? Zijn journalisten hebben er een heel verhaal over in VI. Genee trekt dat in twijfel en brengt daarmee VI's journalisten maar ook VI als merk in diskrediet. Genee heeft Veenstra als bron, en laat dat nou net degene zijn waarover Derksen & co onderzoek naar gedaan hebben. Natuurlijk vertelt Veenstra een ander verhaal. Wat moet Derksen dan zeggen op de verhalen van Genee tijdens de uitzending?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nog beter: Als je iemand 3 uitzendingen lang volledig af loop te fakkelen moet je gewoon met feiten komen. Als je vervolgens een rechtszaak aan je broek krijgt en je gaat die schikken dan geef je gewoon je ongelijk toe. Simple as that. Derksen zit fout, Genee heeft het voor het programma niet slim uitgespeeld, einde verhaal.
Thx man, wanneer zei hij dit? Op de radio zeker?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef RensAjacied het volgende:
Voor Johannes nog een keertje dan maar:
[..]
[..]
[..]
VI radio inderdaad. Hij is ook nog RTV Rijnmond geweest dat was minder spectaculair en Genee op 538 bij Evers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thx man, wanneer zei hij dit? Op de radio zeker?
Derksen komt niet met feiten, Derksen zegt alleen dat Genee geen feitenkennis heeft en is gepikeerd omdat Genee niet ophoudt met vragen stellen als De Grote Baas hem zegt dat hij stil moet zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Derksen komt toch ook met feiten? Zijn journalisten hebben er een heel verhaal over in VI. Genee trekt dat in twijfel en brengt daarmee VI's journalisten maar ook VI als merk in diskrediet. Genee heeft Veenstra als bron, en laat dat nou net degene zijn waarover Derksen & co onderzoek naar gedaan hebben. Natuurlijk vertelt Veenstra een ander verhaal. Wat moet Derksen dan zeggen op de verhalen van Genee tijdens de uitzending?
Het schikken ipv de rechtszaak gewoon laten doorgaan doet het tegenovergestelde vermoeden. Wat Derksen nu doet is in feite niks anders dan een rectificatie in de vorm van een groot interview door Veenstra. Dat mensen dat niet zien vind ik echt ongelofelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Derksen komt toch ook met feiten? Zijn journalisten hebben er een heel verhaal over in VI. Genee trekt dat in twijfel en brengt daarmee VI's journalisten maar ook VI als merk in diskrediet. Genee heeft Veenstra als bron, en laat dat nou net degene zijn waarover Derksen & co onderzoek naar gedaan hebben. Natuurlijk vertelt Veenstra een ander verhaal. Wat moet Derksen dan zeggen op de verhalen van Genee tijdens de uitzending?
Staat ook vermeld in dat stukje wat ik heb meegeschreven van Johan bij VI Radio ouwe reusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister nu dat interview met Radio Rijnmond en daar zegt JD dat hij tijdens de discussie niet het achterste van zijn tong kon laten zien omdat de rechtzaak e.d. nog loopt.
Oh ja dat ben ik nu aan het luisteren, hier wil ik natuurlijk niks van missen dat snap je welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat ook vermeld in dat stukje wat ik heb meegeschreven van Johan bij VI Radio ouwe reus
Waarom zou Heerenveen dan beginnen over een schikking als ze juist hebben? Ze hebben het immers zelf aangekaart. Nee Derksen heeft gewoon geen zin in gezeik, de rechtzaak gaat gewoon door als Veenstra niet tevreden is het met het interview vanmiddag. VI trekt aan het juiste eind!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schikken ipv de rechtszaak gewoon laten doorgaan doet het tegenovergestelde vermoeden. Wat Derksen nu doet is in feite niks anders dan een rectificatie in de vorm van een groot interview door Veenstra. Dat mensen dat niet zien vind ik echt ongelofelijk.![]()
Nogmaals, waarom ben je er zo zeker van dat die VI journalisten goed zitten? De gang van zaken doet het tegenovergestelde vermoeden.
Er komt geen rechtszaak, ze gingen schikken. Dat is de enige reden waarom hij z'n smoel houdt. Ze zullen vast wel op punten juist zitten, maar ze schikken niet voor niks. Er is geen blad dat gaat schikken als het feitelijke waarheden heeft verkondigd, dat is pure imagoschade.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister nu dat interview met Radio Rijnmond en daar zegt JD dat hij tijdens de discussie niet het achterste van zijn tong kon laten zien omdat de rechtzaak e.d. nog loopt.
Heerenveen wil een rectificatie. Die krijgen ze nu in de vorm van dat interview.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou Heerenveen dan beginnen over een schikking als ze juist hebben? Ze hebben het immers zelf aangekaart. Nee Derksen heeft gewoon geen zin in gezeik, de rechtzaak gaat gewoon door als Veenstra niet tevreden is het met het interview vanmiddag. VI trekt aan het juiste eind!
Als Veenstra niet tevreden is met het interview gaat de rechtzaak gewoon door omdat er op initiatief van Veenstra geschikt wordt dan, blijkbaar. Dan staat VI niet zo sterk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou Heerenveen dan beginnen over een schikking als ze juist hebben? Ze hebben het immers zelf aangekaart. Nee Derksen heeft gewoon geen zin in gezeik, de rechtzaak gaat gewoon door als Veenstra niet tevreden is het met het interview vanmiddag. VI trekt aan het juiste eind!
Nee ze geven Veenstra de kans om zijn kant het verhaal te vertellen, waarom zouden de bronnen van Johan onjuist zijn? Rectificatie is hetzelfde als je fout toegeven dat gebeurt hier niet want er is geen fout begaan. Veenstra deed zo stoer om een rechtszaak aan te spannen, laat maar komen zien we meteen wie er nou gelijk heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerenveen wil een rectificatie. Die krijgen ze nu in de vorm van dat interview. Feitelijke onjuistheden --> rectificatie. Zo gaat dat bij bladen.
Hij heeft een contract voor vier jaar bij RTL, daar komt hij niet zo makkelijk onderuit, bovendien is het voor een riant salaris dus hij krabbelt van zelf wel terug.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Derksen is hoofdredacteur, niet eigenaar van VI.
Als hij besluit niet meer te gaan dan wil dat niet zeggen dat VI direct stopt met de show toch zeker?
Hij is creatief directeur en hoofdredacteur.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft een contract voor vier jaar bij RTL, daar komt hij niet zo makkelijk onderuit, bovendien is het voor een riant salaris dus hij krabbelt van zelf wel terug.
Ook bij nrc.nl staat het op de homepage.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
ad.nl heeft wel haar prioriteiten juist, de ruzie staat helemaal bovenaan de website in groot lettertype + foto
Je weet toch niet wat er in de schikking bedongen is, waarom doe je dan hier net alsof je Mr. Big Star bent terwijl je van toeten noch blazen weet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze geven Veenstra de kans om zijn kant het verhaal te vertellen, waarom zouden de bronnen van Johan onjuist zijn? Rectificatie is hetzelfde als je fout toegeven dat gebeurt hier niet want er is geen fout begaan. Veenstra deed zo stoer om een rechtszaak aan te spannen, laat maar komen zien we meteen wie er nou gelijk heeft.
De baas van VI zal achter Johan staan als Wilfred VI maar onderuit blijft halen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij is creatief directeur en hoofdredacteur.
Oftewel hij moet zorgen dat dat blaadje vol komt en verder zijn bek houden.
Algemeen directeur is Dick Holstein.
"Anders halen we de naam VI van het programma af" Right Johan
Lachwekkend hoe die mensen pratenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
Las vandaag dat iemand dacht dat ze dit hadden gespeeld omdat ze zo vanavond hogere kijkcijfers konden hebben.
Nou die mensen kan ik niet serieus nemen.
Dat vind ik een leuke upload van mezelf.quote:
Oh die zal zeker achter Johan staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
De baas van VI zal achter Johan staan als Wilfred VI maar onderuit blijft halen.
Publiekelijk, maar ik denk dat Johan door die schertsvertoning gisteren wel even op het matje is geroepen hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oh die zal zeker achter Johan staan.
Maar dat is iets anders dan stoppen met VI omdat de 2 heren elkaar live in de haren vliegen. Johan moet zijn snor drukken.
Ga nou niet de Popi-Jopie user uithangen die andere users belachelijk maakt. Ik ben mede-eigenaar van dit topic. Wil jij een topic waarin jij graag meepost herhaaldelijk belachelijk maken? Jij bent niet goed ingevoerd. Jouw bron is waarschijnlijk niet goed! Ik kan niet het achterste van mijn tong laten zien maar ik weet hoe het in elkaar steekt. Het zijn juridische zaken, het is een tactische zet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat er in de schikking bedongen is, waarom doe je dan hier net alsof je Mr. Big Star bent terwijl je van toeten noch blazen weet.
Ze zouden eens iets in hun koker gedouwd moeten krijgen, dan piepen ze wel andersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:24 schreef Ties02 het volgende:
Als de 2 heren om zoiets doms stoppen dan zijn ze niet goed bij hun eikel
Gvd ik kan toch niet zonder dit programma mensen
Dit is feitelijk gezien niets anders dan een rectificatie Rens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze geven Veenstra de kans om zijn kant het verhaal te vertellen, waarom zouden de bronnen van Johan onjuist zijn? Rectificatie is hetzelfde als je fout toegeven dat gebeurt hier niet want er is geen fout begaan. Veenstra deed zo stoer om een rechtszaak aan te spannen, laat maar komen zien we meteen wie er nou gelijk heeft.
Misschien zich vastketenen aan de VI tafel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Aldo-MC het volgende:
#JR-Style is onderweg met kransen en bloemstukken richting RTL-studio's
Tonight is gonna be a good night
Daar wordt het inhoudelijk gebracht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook in Polen dringt dit nieuws door.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |