Hij is creatief directeur en hoofdredacteur.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft een contract voor vier jaar bij RTL, daar komt hij niet zo makkelijk onderuit, bovendien is het voor een riant salaris dus hij krabbelt van zelf wel terug.
Ook bij nrc.nl staat het op de homepage.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
ad.nl heeft wel haar prioriteiten juist, de ruzie staat helemaal bovenaan de website in groot lettertype + foto
Je weet toch niet wat er in de schikking bedongen is, waarom doe je dan hier net alsof je Mr. Big Star bent terwijl je van toeten noch blazen weet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze geven Veenstra de kans om zijn kant het verhaal te vertellen, waarom zouden de bronnen van Johan onjuist zijn? Rectificatie is hetzelfde als je fout toegeven dat gebeurt hier niet want er is geen fout begaan. Veenstra deed zo stoer om een rechtszaak aan te spannen, laat maar komen zien we meteen wie er nou gelijk heeft.
De baas van VI zal achter Johan staan als Wilfred VI maar onderuit blijft halen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:18 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Hij is creatief directeur en hoofdredacteur.
Oftewel hij moet zorgen dat dat blaadje vol komt en verder zijn bek houden.
Algemeen directeur is Dick Holstein.
"Anders halen we de naam VI van het programma af" Right Johan
Lachwekkend hoe die mensen pratenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:21 schreef RensAjacied het volgende:
Las vandaag dat iemand dacht dat ze dit hadden gespeeld omdat ze zo vanavond hogere kijkcijfers konden hebben.
Nou die mensen kan ik niet serieus nemen.
Dat vind ik een leuke upload van mezelf.quote:
Oh die zal zeker achter Johan staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:21 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
De baas van VI zal achter Johan staan als Wilfred VI maar onderuit blijft halen.
Publiekelijk, maar ik denk dat Johan door die schertsvertoning gisteren wel even op het matje is geroepen hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:23 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Oh die zal zeker achter Johan staan.
Maar dat is iets anders dan stoppen met VI omdat de 2 heren elkaar live in de haren vliegen. Johan moet zijn snor drukken.
Ga nou niet de Popi-Jopie user uithangen die andere users belachelijk maakt. Ik ben mede-eigenaar van dit topic. Wil jij een topic waarin jij graag meepost herhaaldelijk belachelijk maken? Jij bent niet goed ingevoerd. Jouw bron is waarschijnlijk niet goed! Ik kan niet het achterste van mijn tong laten zien maar ik weet hoe het in elkaar steekt. Het zijn juridische zaken, het is een tactische zet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:19 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Je weet toch niet wat er in de schikking bedongen is, waarom doe je dan hier net alsof je Mr. Big Star bent terwijl je van toeten noch blazen weet.
Ze zouden eens iets in hun koker gedouwd moeten krijgen, dan piepen ze wel andersquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:24 schreef Ties02 het volgende:
Als de 2 heren om zoiets doms stoppen dan zijn ze niet goed bij hun eikel
Gvd ik kan toch niet zonder dit programma mensen
Dit is feitelijk gezien niets anders dan een rectificatie Rens.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee ze geven Veenstra de kans om zijn kant het verhaal te vertellen, waarom zouden de bronnen van Johan onjuist zijn? Rectificatie is hetzelfde als je fout toegeven dat gebeurt hier niet want er is geen fout begaan. Veenstra deed zo stoer om een rechtszaak aan te spannen, laat maar komen zien we meteen wie er nou gelijk heeft.
Misschien zich vastketenen aan de VI tafel.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:25 schreef Aldo-MC het volgende:
#JR-Style is onderweg met kransen en bloemstukken richting RTL-studio's
Tonight is gonna be a good night
Daar wordt het inhoudelijk gebracht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ook in Polen dringt dit nieuws door.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |