doe eens een updatetje?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes het moddergooien ging door
Natuurlijk niet, Genee wordt gewoon geruild tegen Schelvisquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dan zal dit incident wel ernstige gevolgen kunnen hebben (wat we al vreesde). Is het einde van Voetbal International op televisie in zicht?
Alhoewel ik het eens met PRDV snap ik niet waarom hij denkt dat de wereld op zijn mening zit te wachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef RensAjacied het volgende:
Peter vieze klootzak!twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:15:12#WilfredGenee stelt in discussie met #JohanDerksen terechte, relevante journalistieke vragen. Hyperventilerende Derksen zakt door ijs. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:16:29Het is bizar hoe #JohanDerksen over Heerenveen-voorzitter praat en schrijft. Hij heeft geen tekst op terechte vragen en loopt dus weg... reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:17:26#WilfredGenee toont zich uitstekende, onafhankelijke journalist, die goede vragen stelt. Hulde! Kan #Derksen een puntje aan zuigen.... reageer retweet
twitter:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
"In principe zal ik wel moeten aanschuiven, ik heb niet veel te kiezen. Ik wil van te voren wel contact hebben met de RTL directie."
Oh
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er niet van gediend dat Wilfred Genee in 2 minuten een journalistiek product van de tafel veegt. Zijn journalistieke stukjes bestaan uit 1 telefoontje van meneer Veenstra. Hij is de sprekende pop van Veenstra, hij beschadigd Voetbal International waar hij nog presentator van is. Het probleem is dat hij nergens van weet, de wereld draait niet om meneer Genee. Ik kan niet alles zeggen, meneer Genee ratelt weer het verhaal op en heeft geen enig kennis van zaken. Ik kan niet helemaal de achterste van mijn tong laten zien omdat het ongepast zal zijn. Genee wilt constant over de rug van VI redacteuren scoren. Hij heeft geen idee hoe hij het merk VI waar hij ook onderdeel van uitmaakt beschadigd met zijn gebrabbel.
Heb mee lopen typen. Johan gaat los!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word er helemaal gek van! Ik heb een verantwoordelijkheid richting mijn redacteuren en laat hem niet afzeiken door de pedante Genee. Ik wil van het RTL directie horen dat Genee stopt met het beschadigen van VI. Als RTL die garantie niet kan geven ga ik er niet meer zitten, dan kan het programma natuurlijk ook geen Voetbal International meer heten. Want wij willen niet beschadigd worden door zo'n pedant mannetje. Ik heb nog nooit een uitzending gemist, in principe zit ik er gewoon want dat staat in mijn contract. Ik ben gisteren gewoon naar huis gegaan, nee ik had geen behoefte aan zo'n nababbel met Genee.
Derksen komt toch ook met feiten? Zijn journalisten hebben er een heel verhaal over in VI. Genee trekt dat in twijfel en brengt daarmee VI's journalisten maar ook VI als merk in diskrediet. Genee heeft Veenstra als bron, en laat dat nou net degene zijn waarover Derksen & co onderzoek naar gedaan hebben. Natuurlijk vertelt Veenstra een ander verhaal. Wat moet Derksen dan zeggen op de verhalen van Genee tijdens de uitzending?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En nog beter: Als je iemand 3 uitzendingen lang volledig af loop te fakkelen moet je gewoon met feiten komen. Als je vervolgens een rechtszaak aan je broek krijgt en je gaat die schikken dan geef je gewoon je ongelijk toe. Simple as that. Derksen zit fout, Genee heeft het voor het programma niet slim uitgespeeld, einde verhaal.
Thx man, wanneer zei hij dit? Op de radio zeker?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef RensAjacied het volgende:
Voor Johannes nog een keertje dan maar:
[..]
[..]
[..]
VI radio inderdaad. Hij is ook nog RTV Rijnmond geweest dat was minder spectaculair en Genee op 538 bij Evers.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Thx man, wanneer zei hij dit? Op de radio zeker?
Derksen komt niet met feiten, Derksen zegt alleen dat Genee geen feitenkennis heeft en is gepikeerd omdat Genee niet ophoudt met vragen stellen als De Grote Baas hem zegt dat hij stil moet zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Derksen komt toch ook met feiten? Zijn journalisten hebben er een heel verhaal over in VI. Genee trekt dat in twijfel en brengt daarmee VI's journalisten maar ook VI als merk in diskrediet. Genee heeft Veenstra als bron, en laat dat nou net degene zijn waarover Derksen & co onderzoek naar gedaan hebben. Natuurlijk vertelt Veenstra een ander verhaal. Wat moet Derksen dan zeggen op de verhalen van Genee tijdens de uitzending?
Het schikken ipv de rechtszaak gewoon laten doorgaan doet het tegenovergestelde vermoeden. Wat Derksen nu doet is in feite niks anders dan een rectificatie in de vorm van een groot interview door Veenstra. Dat mensen dat niet zien vind ik echt ongelofelijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Derksen komt toch ook met feiten? Zijn journalisten hebben er een heel verhaal over in VI. Genee trekt dat in twijfel en brengt daarmee VI's journalisten maar ook VI als merk in diskrediet. Genee heeft Veenstra als bron, en laat dat nou net degene zijn waarover Derksen & co onderzoek naar gedaan hebben. Natuurlijk vertelt Veenstra een ander verhaal. Wat moet Derksen dan zeggen op de verhalen van Genee tijdens de uitzending?
Staat ook vermeld in dat stukje wat ik heb meegeschreven van Johan bij VI Radio ouwe reusquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister nu dat interview met Radio Rijnmond en daar zegt JD dat hij tijdens de discussie niet het achterste van zijn tong kon laten zien omdat de rechtzaak e.d. nog loopt.
Oh ja dat ben ik nu aan het luisteren, hier wil ik natuurlijk niks van missen dat snap je welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Staat ook vermeld in dat stukje wat ik heb meegeschreven van Johan bij VI Radio ouwe reus
Waarom zou Heerenveen dan beginnen over een schikking als ze juist hebben? Ze hebben het immers zelf aangekaart. Nee Derksen heeft gewoon geen zin in gezeik, de rechtzaak gaat gewoon door als Veenstra niet tevreden is het met het interview vanmiddag. VI trekt aan het juiste eind!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het schikken ipv de rechtszaak gewoon laten doorgaan doet het tegenovergestelde vermoeden. Wat Derksen nu doet is in feite niks anders dan een rectificatie in de vorm van een groot interview door Veenstra. Dat mensen dat niet zien vind ik echt ongelofelijk.![]()
Nogmaals, waarom ben je er zo zeker van dat die VI journalisten goed zitten? De gang van zaken doet het tegenovergestelde vermoeden.
Er komt geen rechtszaak, ze gingen schikken. Dat is de enige reden waarom hij z'n smoel houdt. Ze zullen vast wel op punten juist zitten, maar ze schikken niet voor niks. Er is geen blad dat gaat schikken als het feitelijke waarheden heeft verkondigd, dat is pure imagoschade.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik luister nu dat interview met Radio Rijnmond en daar zegt JD dat hij tijdens de discussie niet het achterste van zijn tong kon laten zien omdat de rechtzaak e.d. nog loopt.
Heerenveen wil een rectificatie. Die krijgen ze nu in de vorm van dat interview.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou Heerenveen dan beginnen over een schikking als ze juist hebben? Ze hebben het immers zelf aangekaart. Nee Derksen heeft gewoon geen zin in gezeik, de rechtzaak gaat gewoon door als Veenstra niet tevreden is het met het interview vanmiddag. VI trekt aan het juiste eind!
Als Veenstra niet tevreden is met het interview gaat de rechtzaak gewoon door omdat er op initiatief van Veenstra geschikt wordt dan, blijkbaar. Dan staat VI niet zo sterk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Waarom zou Heerenveen dan beginnen over een schikking als ze juist hebben? Ze hebben het immers zelf aangekaart. Nee Derksen heeft gewoon geen zin in gezeik, de rechtzaak gaat gewoon door als Veenstra niet tevreden is het met het interview vanmiddag. VI trekt aan het juiste eind!
Nee ze geven Veenstra de kans om zijn kant het verhaal te vertellen, waarom zouden de bronnen van Johan onjuist zijn? Rectificatie is hetzelfde als je fout toegeven dat gebeurt hier niet want er is geen fout begaan. Veenstra deed zo stoer om een rechtszaak aan te spannen, laat maar komen zien we meteen wie er nou gelijk heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heerenveen wil een rectificatie. Die krijgen ze nu in de vorm van dat interview. Feitelijke onjuistheden --> rectificatie. Zo gaat dat bij bladen.
Hij heeft een contract voor vier jaar bij RTL, daar komt hij niet zo makkelijk onderuit, bovendien is het voor een riant salaris dus hij krabbelt van zelf wel terug.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 13:13 schreef Aldo-MC het volgende:
Derksen is hoofdredacteur, niet eigenaar van VI.
Als hij besluit niet meer te gaan dan wil dat niet zeggen dat VI direct stopt met de show toch zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |