quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Ah, HET argument, Peter r is voor Genee, dus heeft Derksen gelijk.
Was te verwachten. Peter R. de Vries geniet hier gewoon van. Ik vind het een eng mannetje, maar hij heeft wel gelijk. Je moet de kijker niet voor de gek houden, dus als Johan iets zegt moet hij met meer argumenten komen dan 'dat is zo en jij hebt geen gelijk'.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef RensAjacied het volgende:
Peter vieze klootzak!twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:15:12#WilfredGenee stelt in discussie met #JohanDerksen terechte, relevante journalistieke vragen. Hyperventilerende Derksen zakt door ijs. reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:16:29Het is bizar hoe #JohanDerksen over Heerenveen-voorzitter praat en schrijft. Hij heeft geen tekst op terechte vragen en loopt dus weg... reageer retweet
twitter:PeterRdeV twitterde op vrijdag 15-03-2013 om 12:17:26#WilfredGenee toont zich uitstekende, onafhankelijke journalist, die goede vragen stelt. Hulde! Kan #Derksen een puntje aan zuigen.... reageer retweet
twitter:
Dan wel ja, dan welquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:46 schreef HeatWave het volgende:
Ah, HET argument, Peter r is voor Genee, dus heeft Derksen gelijk.
Misschien moet Peter weer is een Joran aflevering gaan doen en touren door de VS.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die het voor Ten Have opneemt kan ik niet serieus nemen. Peter R de Vries
Precies, die vent heeft in alle Ajaxgerelateerde zaken laten zien er echt geen fuck van te snappen en elke keer aan de kant van de verkeerde te staan.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:50 schreef RensAjacied het volgende:
Iemand die het voor Ten Have opneemt kan ik niet serieus nemen. Peter R de Vries
Verder heeft hij al meerdere malen met Derksen ruzie gehad dus dit ziet hij als een mooie mogelijkheid om hem nog een paar trappen na te geven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Precies, die vent heeft in alle Ajaxgerelateerde zaken laten zien er echt geen fuck van te snappen en elke keer aan de kant van de verkeerde te staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Ik blijf erbij dat Genee gewoon een goed punt heeft en Derksen overdrijft. Er is geen blad dat gaat bemiddelen als het alleen aantoonbare waarheden heeft gepubliceerd. Alleen dat gegeven al maakt Derksen volledig ongeloofwaardig in dit verhaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:52 schreef Heufd het volgende:
Staat ook weer een stukkie over op Geenstijl trouwens.
Het is net of er echte mensen werken he.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:55 schreef RensAjacied het volgende:
Volgens GeenStijl speelt er dus veel meer en zijn er 2 grote kampen bij de redactie van VI.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:53 schreef RensAjacied het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/03/derksen_genee_hoe_het_echt_gin.html404 Not FoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Maar het is weer zwaar overdreven.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is net of er echte mensen werken he.
Ik ben het de laatste tijd vaak niet eens met Peter R de Vries, maar hier heeft ie wel degelijk een punt. Als je je beweringen niet kunt onderbouwen en steeds wegduikt zoals Derksen, dan vind ik het niet gek dat er zulke vragen worden gesteld.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
Was te verwachten. Peter R. de Vries geniet hier gewoon van. Ik vind het een eng mannetje, maar hij heeft wel gelijk. Je moet de kijker niet voor de gek houden, dus als Johan iets zegt moet hij met meer argumenten komen dan 'dat is zo en jij hebt geen gelijk'.
Dit is wel waar.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:39 schreef YazooW het volgende:
Genee is gewoon een lul, als hij denkt dat Johan en zijn mensen bij VI fout zitten kan hij dat best een keer opgooien tijdens een uitzending maar hij blijft er maar over door gaan. Gisteren 2 zeer leuke EL wedstrijden gehad en vervolgens begint die pedante lul er gewoon weer over.
Ik denk dat het gewoon klopt. Zijn journalisten onder elkaar, die bellen gewoon even en weten precies hoe de situatie ervoor staat. Ik denk dat velen hier een veel te hoge pet ophebben van Derksen. Derksen speelde gisteravond noodgedwongen blufpoker, maar zijn hand verraadt dat hij gewoon aan het liegen is.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Maar het is weer zwaar overdreven.
En nog beter: Als je iemand 3 uitzendingen lang volledig af loop te fakkelen moet je gewoon met feiten komen. Als je vervolgens een rechtszaak aan je broek krijgt en je gaat die schikken dan geef je gewoon je ongelijk toe. Simple as that. Derksen zit fout, Genee heeft het voor het programma niet slim uitgespeeld, einde verhaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:56 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik ben het de laatste tijd vaak niet eens met Peter R de Vries, maar hier heeft ie wel degelijk een punt. Als je je beweringen niet kunt onderbouwen en steeds wegduikt zoals Derksen, dan vind ik het niet gek dat er zulke vragen worden gesteld.
Dan zal dit incident wel ernstige gevolgen kunnen hebben (wat we al vreesde). Is het einde van Voetbal International op televisie in zicht?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat het gewoon klopt. Zijn journalisten onder elkaar, die bellen gewoon even en weten precies hoe de situatie ervoor staat. Ik denk dat velen hier een veel te hoge pet ophebben van Derksen. Derksen speelde gisteravond noodgedwongen blufpoker, maar zijn hand verraadt dat hij gewoon aan het liegen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |