Afzeikenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:57 schreef Symer het volgende:
Derksen heeft 100% gelijk. Genee kent z'n taak niet.
Ik zou het zwak vinden als een hoofdredacteur zijn blad in zijn eigen programma laat afzeiken door de presentator zonder maatregelen te nemen. En zo te horen gaat dat ook gebeuren. Of Genee wordt vanavond gemuilkorfd of Derksen trekt de stekker eruit.
Terecht.
Team Derksen
Man dat zijn Stasi praktijken. Als in dat blad staat dat Aids te voorkomen is door je handen te wassen met Pokon dan zou iemand die daar werkzaam is daar geen kritische vraag over mogen stellen? Het is trouwens ook niet zo dat Genee er continue over begint (gisteren wel) vaak is het Derksen die iemand met de grond gelijk maakt (ook toen met Jans wat een vriend van Genee was volgens Derksen ook zo ontzettend kinderachtig).quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:58 schreef Symer het volgende:
[..]
Derksen zit daar helemaal niet om constructief te luisteren hoe Genee aan de poten van z'n blad zaagt.
hiddink en interquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef Symer het volgende:
Help me even: waar ging de ruzie de vorige keer over toen Genee dacht dat ie een journalist was? Hij had iets in een column geschreven zonder wederhoor, maar wat was dat ook alweer?
Over Yolanthe en vrouw van Hiddink.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef Symer het volgende:
Help me even: waar ging de ruzie de vorige keer over toen Genee dacht dat ie een journalist was? Hij had iets in een column geschreven zonder wederhoor, maar wat was dat ook alweer?
Yes, Genee kan het niet laten om telkens te melden dat de redacteuren geen knip voor de neus waard zijn en dat Genee als enige het gelijk aan zijn zijde heeft. Hij plaatst zichzelf daarmee boven VI en dat is onacceptabel voor de hoofdredacteur van dat merk. Dat snap ik heel goed. Dit is gewoon commerciële tv. Het is Nieuwsuur niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef Mr.Smokey het volgende:
[..]
Afzeiken? Hij vertelde de andere kant van het verhaal, dat derksen dan op zn tollie is getrapt en genee aanpakt zonder argumenten maar alleen met biggie praat zegt genoeg
Nee natuurlijk niet. Dat is mijn taak helemaal niet. Ik lever het werk waar ik voor betaald wordt en ga niet op persoonlijke titel voor een publiek van een klein miljoen mijn baas proberen onderuit te schoffelen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:01 schreef jakees het volgende:
[..]
Man dat zijn Stasi praktijken. Als in dat blad staat dat Aids te voorkomen is door je handen te wassen met Pokon dan zou iemand die daar werkzaam is daar geen kritische vraag over mogen stellen? Het is trouwens ook niet zo dat Genee er continue over begint (gisteren wel) vaak is het Derksen die iemand met de grond gelijk maakt (ook toen met Jans wat een vriend van Genee was volgens Derksen ook zo ontzettend kinderachtig).
Je haalt dingen door elkaar. Als iemand continue dingen beweert die niet waar kunnen zijn mag je toch op onderzoek gaan of doe je dat niet op je werk?
Dit! Laat het gewoon voor de rest van de dag aanstaanquote:
Vi lult wel vaker onzin dus mag Genee even?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dat is mijn taak helemaal niet. Ik lever het werk waar ik voor betaald wordt en ga niet op persoonlijke titel voor een publiek van een klein miljoen mijn baas proberen onderuit te schoffelen.
Goed mogelijk idd. Maar Genee waant zich een onderzoeksjournalist die de waarheid boven tafel moet krijgen. Als hij dat zo graag wil moet ie zelf maar artikelen gaan schrijven in het blad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:06 schreef Neuroscience het volgende:
Het zou me trouwens ook kunnen dat Derksen na de uitzending van afgelopen maandag Genee heeft gevraagd zich wat terughoudender op te stellen en de afwikkeling van de rechtzaak af te wachten en dat hij daarom gister zich in een hek gedreven voelde en daarom zo uit z'n slof schoot.
Ok Lemming!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:07 schreef Symer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Dat is mijn taak helemaal niet. Ik lever het werk waar ik voor betaald wordt en ga niet op persoonlijke titel voor een publiek van een klein miljoen mijn baas proberen onderuit te schoffelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |