quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
"In principe zal ik wel moeten aanschuiven, ik heb niet veel te kiezen. Ik wil van te voren wel contact hebben met de RTL directie."
Oh
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er niet van gediend dat Wilfred Genee in 2 minuten een journalistiek product van de tafel veegt. Zijn journalistieke stukjes bestaan uit 1 telefoontje van meneer Veenstra. Hij is de sprekende pop van Veenstra, hij beschadigd Voetbal International waar hij nog presentator van is. Het probleem is dat hij nergens van weet, de wereld draait niet om meneer Genee. Ik kan niet alles zeggen, meneer Genee ratelt weer het verhaal op en heeft geen enig kennis van zaken. Ik kan niet helemaal de achterste van mijn tong laten zien omdat het ongepast zal zijn. Genee wilt constant over de rug van VI redacteuren scoren. Hij heeft geen idee hoe hij het merk VI waar hij ook onderdeel van uitmaakt beschadigd met zijn gebrabbel.
Heb mee lopen typen. Johan gaat los!
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word er helemaal gek van! Ik heb een verantwoordelijkheid richting mijn redacteuren en laat hem niet afzeiken door de pedante Genee. Ik wil van het RTL directie horen dat Genee stopt met het beschadigen van VI. Als RTL die garantie niet kan geven ga ik er niet meer zitten, dan kan het programma natuurlijk ook geen Voetbal International meer heten. Want wij willen niet beschadigd worden door zo'n pedant mannetje. Ik heb nog nooit een uitzending gemist, in principe zit ik er gewoon want dat staat in mijn contract. Ik ben gisteren gewoon naar huis gegaan, nee ik had geen behoefte aan zo'n nababbel met Genee.
Werk jij als typist op de rechtbank of zo met zo'n apart toetsenbord?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:17 schreef RensAjacied het volgende:
Samenvatting van Derksen op de VI radio wat ik heb meegeschreven:
[..]
[..]
[..]
Nee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:18 schreef jakees het volgende:
[..]
Werk jij als typist op de rechtbank of zo met zo'n apart toetsenbord?
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:17 schreef RensAjacied het volgende:
Samenvatting van Derksen op de VI radio wat ik heb meegeschreven:
[..]
[..]
[..]
Dat komt omdat er twee discussies naast elkaar spelen: Genee is trots op z'n werk en wil inhoudelijk de discussie aangaan omdat hij denkt dat hij dat kan winnen, Derksen daarentegen wil het niet inhoudelijk over de zaak hebben wegens de rechtszaak en wil niet dat de redacteuren van zijn blad tegen de presentator van het uithangbord van dat blad op tv op moeten boksen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:14 schreef Merkie het volgende:
Ik snap echt niet waarom Derksen zich zo aanstelt. Het merk VI wordt beschadigd door Genee, hij doet het werk van de VI-redacteuren af als broddelwerk, blabla. Dat is toch niet waar, Genee heeft alleen 100x gevraagd wat er niet klopt aan zijn informatie en Johan Derksen wil daar geen antwoord op geven. Er is maar één iemand die persoonlijk wordt en dat is Derksen.
Dan kan Derksen dat toch gewoon zeggen? Maar nee, in plaats daarvan gaat Johan Wilfred persoonlijk aanvallen en zeggen dat:quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef Scrummie het volgende:
Vergeten jullie niet dat er ook een rechtzaak speelde? Denk je dat Derksen achterlijk is en dan alles maar op tafel gooit wat er maar te vinden is? Dat kan en mag helemaal niet als ie zijn blad wil behouden, een kleine fout en die rechtzaak zou niet zomaar meer een rechtzaak zijn maar dan kan het hele blad zo'n beetje op het spel staan. Daarom is het ook zo achterlijk stom dat Genee er telkens weer over begon, hij weet dat namelijk wel, en daarom kies ik ook de kant van Derksen en niet van Genee.
quote:'Ik werk al 13 jaar met die man en ik heb helemaal niks met hem. Ik hoef alleen me hem te werken, maar als dat werk ook nog eens onplezierig wordt dan hoeft het voor mij allemaal niet meer."
Ik kan gewoon ontzettend snel typen, verder ben ik gewoon een mbo scholierquote:
MBOquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik kan gewoon ontzettend snel typen, verder ben ik gewoon een mbo scholier.
Dit interesseert mij en heb toch een dagje vrij!
Dit inderdaad.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Merkie het volgende:
Dan kan Derksen dat toch gewoon zeggen? Maar nee, in plaats daarvan gaat Johan Wilfred persoonlijk aanvallen en zeggen dat:
• Genee slechts een presentator is
• Niet weet wat journalistiek is
• Geen idee heeft waar hij het over heeft
• Een spreekpop van Veenstra is
• Niet chique is
• Etc.
Te gek voor woorden.
Je vergeet voor het gemak even dat Derksen er, voorafgaand aan het gedreig met die rechtszaak, zelf ook weer over is begonnen. Toen heeft hij letterlijk een kwartier lopen lullen; zonder enige onderbouwing.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:21 schreef Symer het volgende:
[..]
Dat komt omdat er twee discussies naast elkaar spelen: Genee is trots op z'n werk en wil inhoudelijk de discussie aangaan omdat hij denkt dat hij dat kan winnen, Derksen daarentegen wil het niet inhoudelijk over de zaak hebben wegens de rechtszaak en wil niet dat de redacteuren van zijn blad tegen de presentator van het uithangbord van dat blad op tv op moeten boksen.
De eerste discussie boeit mij voor geen meter, dat Derksen in die tweede discussie gelijk heeft staat voor mij als een paal boven water.
Wordt hoe dan ook een legendarische uitzending. Ik denk dat Genee er nog het zuurste bij zal zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef Paul het volgende:
Derksen zit er dus gewoon vanavond, en ze praten er niet meer over.
Mijn opleiding vind ik niet zo rullevant. Ik zeg toch ook niet dat jij eruit ziet als een dorpspastoor.quote:
Ik denk dat ze gewoon zeggen, we hebben afgesproken dat dit afgesloten is we praten er niet meer over. Rene! Wat is jou verder opgevallen, nouuuuu Wilfred hahaha en dan praat die over barcelonaquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wordt hoe dan ook een legendarische uitzending. Ik denk dat Genee er nog het zuurste bij zal zitten.
Boskamp zit er toch vanavond?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon zeggen, we hebben afgesproken dat dit afgesloten is we praten er niet meer over. Rene! Wat is jou verder opgevallen, nouuuuu Wilfred hahaha en dan praat die over barcelona
Ja, Derksen zit daar als exponent van z'n journalisten. Genee mag daar kritische vragen over stellen natuurlijk, maar door gewoon te roepen dat het allemaal niet klopt en niet waar is schiet Genee z'n taak ver voorbij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:23 schreef Jivis het volgende:
[..]
Je vergeet voor het gemak even dat Derksen er, voorafgaand aan het gedreig met die rechtszaak, zelf ook weer over is begonnen. Toen heeft hij letterlijk een kwartier lopen lullen; zonder enige onderbouwing.
Volgensmij was dat vorige week maandag, maar daar wil ik vanaf wezen.
Heb je je pilletjes weer niet ingenomen? Altijd die overacting.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn opleiding vind ik niet zo rullevant. Ik zeg toch ook niet dat jij eruit ziet als een dorpspastoor.
Verder is dit mijn eerste jaar (nadat ik dit jaar van havo ben overgegaan naar mbo) en doe ik volgend jaar havo sprint.
Verder is het MBO maar mbo, wie is hier de notoire domoor?
havo sprint doenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mijn opleiding vind ik niet zo rullevant. Ik zeg toch ook niet dat jij eruit ziet als een dorpspastoor.
Verder is dit mijn eerste jaar (nadat ik dit jaar van havo ben overgegaan naar mbo) en doe ik volgend jaar havo sprint.
Verder is het MBO maar mbo, wie is hier de notoire domoor?
Derksen is ook de fout in gegaan door expliciet te zeggen dat Genee niet weet waar hij over praat. Dan vind ik dat Genee ook zijn woordje mag doen als hij over harde feitelijke informatie beschikt zoals gekopieerde declaraties.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:26 schreef Symer het volgende:
[..]
Ja, Derksen zit daar als exponent van z'n journalisten. Genee mag daar kritische vragen over stellen natuurlijk, maar door gewoon te roepen dat het allemaal niet klopt en niet waar is schiet Genee z'n taak ver voorbij.
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het zal me niets verbazen als dit vooropgezet zou zijn om de kijkcijfers van VI te verhogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |