abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124086933
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:16 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nee, die begrijpt niet waar zij zich druk over maken, vanwege een compleet andere mentaliteit.
Hij is slim genoeg om zich te kunnen inleven in andere mensen. Dat ie zelf niet in zo'n situatie terecht zou komen is iets anders.
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
pi_124086970
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:

Daarom werd Derksen vandaag ook ontzettend de hoek in geluld door Genee. Voor elk argument dat Derksen gaf, kwam Genee met meerdere tegenargumenten. Je zag duidelijk dat Derksen geen tegenspraak duldt/gewend is, vandaar dat ie ook steeds in herhaling bleef vallen. Als Derksen niet vroegtijdig was weggelopen dan had Genee vast wel die documenten van Heerenveen geciteerd, aangezien ze op tafel lagen.
Precies, ik vond het juist goede TV de laatste weken, een serieuze discussie. Genee zit er ook om kritisch te zijn anders heb je alleen maar elke week hetzelfde slappe gelul over dat Pelle goed is, de NL competitie slecht, lachen om een voetballer die een foutje maakt en af en toe een bordeelverhaal.

Als Derksen er niet over wil praten kan hij ook alle opmerkingen af laten ketsen door met een glimlach een algemene opmerking te plaatsen, zodat het gesprek doodloopt en Genee verder moet met een ander onderwerp, maar daar is hij niet slim genoeg voor. Elke keer als Genee een opmerking plaatst gaat Derksen meteen vertellen wat hij denkt en waarom dat niet waar is, zo hou je het gesprek juist lopend.
Het is wel een beetje irritant dat Derksen uit de hoogte doet en probeert gelijk te halen door Genee te kleineren, en dat Genee erg snel praat om zo veel opmerkingen erin te willen gooien in een seconde, soms zegt hij zoveel dat je er niet meer op kan reageren.
pi_124087106
Het wordt in ieder geval een ongemakkelijke (dus leuke) uitzending vanavond! :P
pi_124087113
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:17 schreef Nielsch het volgende:

[..]

simpleton sport
In ieder geval een sport met een echte ronde bal, die de normale spelers alleen maar met de voeten aan mogen raken.

Derksen een keer als co-host bij BNR the Friday Move te gast lijkt mij wel eens interessant. Ze werken al zo lang samen, maar nu moeten ze eens over iets anders praten dan voetbal.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_124087138
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef Resistor het volgende:

[..]

In ieder geval een sport met een echte ronde bal, die de normale spelers alleen maar met de voeten aan mogen raken.

met normale spelers bedoel je toch jankende wijven?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:25:49 #181
241662 Jian
Well, well, well
pi_124087170
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Zolang Gijp en Genee er maar bij zijn, met Boskamp als reguliere gast. Die kunnen goed met elkaar opschieten, getuige de filmpjes in VI van hun strandbezoekjes, waar ze het voetbalnieuws doornamen.
Wellicht zitten we niet te wachten op 2 gasten die zo goed met elkaar kunnen opschieten, wellicht willen we zo nu en dan wat peper. Daarnaast bestond VI als Voetbal Insite natuurlijk allang zonder Wilfred Genee. Genee, Gijp en Derksen is gewoon een geweldige combinatie voor leuke TV, maar als de boel zou breken en het programma gaat door dan is de onmisbare factor toch echt Derksen/VI
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:26:16 #182
241662 Jian
Well, well, well
pi_124087182
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het wordt in ieder geval een ongemakkelijke (dus leuke) uitzending vanavond! :P
Laten we het hopen :P
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:26:33 #183
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_124087199
Samenvatting van Derksen op de VI radio wat ik heb meegeschreven:
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
"In principe zal ik wel moeten aanschuiven, ik heb niet veel te kiezen. Ik wil van te voren wel contact hebben met de RTL directie."

Oh :o
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben er niet van gediend dat Wilfred Genee in 2 minuten een journalistiek product van de tafel veegt. Zijn journalistieke stukjes bestaan uit 1 telefoontje van meneer Veenstra. Hij is de sprekende pop van Veenstra, hij beschadigd Voetbal International waar hij nog presentator van is. Het probleem is dat hij nergens van weet, de wereld draait niet om meneer Genee. Ik kan niet alles zeggen, meneer Genee ratelt weer het verhaal op en heeft geen enig kennis van zaken. Ik kan niet helemaal de achterste van mijn tong laten zien omdat het ongepast zal zijn. Genee wilt constant over de rug van VI redacteuren scoren. Hij heeft geen idee hoe hij het merk VI waar hij ook onderdeel van uitmaakt beschadigd met zijn gebrabbel.

Heb mee lopen typen. Johan gaat los!
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 11:51 schreef RensAjacied het volgende:
Ik word er helemaal gek van! Ik heb een verantwoordelijkheid richting mijn redacteuren en laat hem niet afzeiken door de pedante Genee. Ik wil van het RTL directie horen dat Genee stopt met het beschadigen van VI. Als RTL die garantie niet kan geven ga ik er niet meer zitten, dan kan het programma natuurlijk ook geen Voetbal International meer heten. Want wij willen niet beschadigd worden door zo'n pedant mannetje. Ik heb nog nooit een uitzending gemist, in principe zit ik er gewoon want dat staat in mijn contract. Ik ben gisteren gewoon naar huis gegaan, nee ik had geen behoefte aan zo'n nababbel met Genee.

:o
AFCA!
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:27:39 #184
241662 Jian
Well, well, well
pi_124087256
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:24 schreef Nielsch het volgende:

[..]

met normale spelers bedoel je toch jankende wijven?
Nee, die Rugby-homo's met dat rare balletje, dat is pas kijksport, vandaar ook dat het zo populair is op TV.
pi_124087272
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:27 schreef Jian het volgende:

[..]

Nee, die Rugby-homo's met dat rare balletje, dat is pas kijksport, vandaar ook dat het zo populair is op TV.
Uh ja, best wel eigenlijk.
pi_124087327
Het zal me niets verbazen als dit vooropgezet zou zijn om de kijkcijfers van VI te verhogen.
pi_124087338
Toen die Derksen zei: "mijn VI-medewerkers komen hier niet meer om zich voor lullen te laten zetten door zo'n vlugge vogel..."

Had die Genee eigenlijk moeten zeggen: "Gijpvogel?"

pi_124087345
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Het zal me niets verbazen als dit vooropgezet zou zijn om de kijkcijfers van VI te verhogen.
joh
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:31:59 #189
241662 Jian
Well, well, well
pi_124087391
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:28 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Uh ja, best wel eigenlijk.
Tsja, dat blijft subjectief natuurlijk .....
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:34:51 #190
241662 Jian
Well, well, well
pi_124087514
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:30 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik zei het al eerder, ze zijn er toe in staat, maar de lichaamstaal van Derksen gisteren beweert toch echt het tegendeel. Het VI radio interview, waarbij Derksen nu in alle rust Genee min of meer beschadigt, doe ook vermoeden dat dit geen opzetje is.
pi_124087530
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:31 schreef Jian het volgende:

[..]

Tsja, dat blijft subjectief natuurlijk .....
In ieder geval populair genoeg voor bedrijven als Heineken, Royal Bank of Scotland, Rabobank, Orange, Societe Generale, Landrover, AIG en Aviva om er een hoop geld in te steken, om maar eens wat te noemen.
pi_124087588
Ik vind die kleren van Derksen wel cool.
pi_124087626
Ik mag Derksen wel. Genee is een professional, maar als journalist heb ik 'm toch niet zo hoog zitten als Derksen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:38:57 #194
241662 Jian
Well, well, well
pi_124087671
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:35 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In ieder geval populair genoeg voor bedrijven als Heineken, Royal Bank of Scotland, Rabobank, Orange, Societe Generale, Landrover, AIG en Aviva om er een hoop geld in te steken, om maar eens wat te noemen.
Ook het korfbal heeft sponsoren en los daarvan blijft het peanuts in vergelijking met wat er door sponsoren in de voetbalsport wordt geïnvesteerd.
pi_124087791
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:38 schreef Jian het volgende:

[..]

Ook het korfbal heeft sponsoren en los daarvan blijft het peanuts in vergelijking met wat er door sponsoren in de voetbalsport wordt geïnvesteerd.
Tsja, Britney Spears verkoopt vandaag de dag ook meer platen dan Led Zeppelin, wat nog niets over de kwaliteit van de artiest wil zeggen natuurlijk.

Neemt niet weg dat een WK rugby ongeveer 4,2 miljard views trekt en een WK korfbal misschien 100.000?
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:43:09 #196
241662 Jian
Well, well, well
pi_124087796
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:38 schreef Spatzmann het volgende:

[..]

Volgens mij is Derksen juist wel misbaar. De inhoud van het programma kan me gestolen worden, als entertainment programma is het echt geweldig
Derksen is de enige factor die altijd aanwezig is geweest en haal alle voetbal(informatie) eruit en ga alleen nog maar lollig zitten doen en programma is een kort leven beschoren. De mix is wat het 'm voor de meeste mensen doet en daar moeten ze nu al voorzichtig mee zijn, zoals DS4 ook al terecht opmerkte.
pi_124087812
Erg zielig en laf van Derksen om zijn collega Genee nu zo te kakken te zetten. De man heeft duidelijk narcistische trekjes. Hopelijk houdt Genee de eer aan zichzelf door niet te reageren.
pi_124087832
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:37 schreef Lyrebird het volgende:
Ik mag Derksen wel. Genee is een professional, maar als journalist heb ik 'm toch niet zo hoog zitten als Derksen.
Ja, en Derksen is gewoon grappiger denk ik. Nee weet ik zeker. Die Genee, daar zou ik niet eens een biertje mee willen drinken als ik geld toe kreeg.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 12:44:56 #199
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_124087850
quote:
Derksen vanavond 'gewoon' weer bij VI

AMSTERDAM -
Johan Derksen zit vanavond ondanks zijn knallende ruzie met presentator Wilfred Genee gewoon weer aan tafel bij het voetbaldiscussieprogramma VI. ,,Ik heb een contract en, helaas, net voor vier jaar verlengd."
http://www.telegraaf.nl/p(...)j_VI_vanavond__.html
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_124087859
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:43 schreef Mint_Clansell het volgende:
Erg zielig en laf van Derksen om zijn collega Genee nu zo te kakken te zetten. De man heeft duidelijk narcistische trekjes. Hopelijk houdt Genee de eer aan zichzelf door niet te reageren.
Dat weet die Genee toch ook al jaren. Hij wordt al jaren te kakken gezet, of was dat die Hans Kraaij? Afijn, Genee weet wie Derksen is en heeft er zelf al die jaren voor gekozen om een programma met hem te maken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')