Gijp was absolute top als het gaat om talent. Hij mist de drive van een topsporter en dan is het al verdomd vreemd dat je zo ver komt als hij is gekomen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:57 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Mwah, een hoogvlieger was het ook niet echt.
Die is irl nog veel vervelender dan Genee. En een waardeloze presentator. Als sidekick van Spaan was het een tijdje grappig.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:01 schreef Mint_Clansell het volgende:
Doet Harry Vermeegen nog iets in de tv?
Gijp zegt anders geregeld wel iets verstandigs, maar het sneeuwt vaak onder in het overige slappe gelul. En sommige gasten roepen ook verstandige dingen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat zijn jouw vooroordelen. Het is gewoon tendentieus en clichematig gelul zonder kennis van zaken of inzicht, met als aanleiding voetbal. Daar is kennelijk meer behoefte aan dan aan scherpe observaties en echte analyse.
Ik ben zelf voetballiefhebber en ik hou in het algemeen van analyse, opmerkingsvermogen, grondigheid en diepgang maar ik snap dat dat niet de norm kan zijn voor een voetbalpraatprogramma. De Belg laat echter wekelijks zien dat je ook een goed tafelgesprek over voetbal kan hebben.
Dat is serieus, maar ook vaak helemaal niet hoogstaand. En soms zelfs volstrekte onzin.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 10:35 schreef Karina het volgende:
Een programma over voetbal hoeft toch niet altijd serieus te zijn? Daarvoor kijk je bijvoorbeeld naar Studio Voetbal.
Zoals entertainment behoort te zijn.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef HeatWave het volgende:
VI hoeft wmb ook helemaal niet zo diepgaand te zijn eigenlijk, gewoon luchtig vermaak met voetbal als thema.
Van mij mag er weer iets meer over voetbal gesproken worden, de mix was beter in het verleden. Van Hanegem zie ik graag verschijnen. Kieft kan het ook, maar die laat het bij VI eigenlijk niet zo zien, want die denkt volgens mij gewoon "ja, als jullie hier slap zitten lullen, dan doe ik wel mee".quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef HeatWave het volgende:
VI hoeft wmb ook helemaal niet zo diepgaand te zijn eigenlijk, gewoon luchtig vermaak met voetbal als thema.
Precies, en daarom zijn die ruzies ook gewoon vaak wel leuk. Ik heb het gisteren helaas niet gezien verder. Maar vond het bij VI al een beetje irritant worden de laatste keer.quote:
Koertquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:56 schreef Jian het volgende:
Alhoewel ik een toneelstukje niet helemaal voor onmogelijk houd, denk ik, kijkend naar Derksen en vooral ook luisterend naar zijn ademhaling, dat dit toch wel ernst is. Als de boel onverhoopt echt breekt zie ik Genee overigens verdwijnen en het programma doorgaan met Derksen, v.d. Gijp en .......?
Tuurlijk begrijpt ie t wel. Alleen zijn mentaliteit is anders dan die van hen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:27 schreef DS4 het volgende:
[..]
Hij begrijpt het ook gewoon niet. Die denkt gewoon "waar maken die zich druk om?". Die begreep de vraag of hij morgen wel komt ook niet, want die denkt "ja, ik ben er toch iedere vrijdag"...
Vervang Derksen en Gijp door twee anderen, en het hele programma gaat naar de klote, of dacht je nou echt dat ze die kijkcijfers halen vanwege Genee?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:56 schreef Mint_Clansell het volgende:
Derksen is gewoon boos dat het niet meer zijn show is, maar die van Genee.
quote:Johan Derksen geeft uitleg over de ruzie met presentator Wilfred Genee, die donderdagavond voor veel ophef zorgde. 'Ik wil eerst een onderhoud met de RTL-directie.'
http://www.vi.nl/radio/23(...)aanschuif-bij-VI.htm
Vervang zuurpruim Derksen voor een andere voetbalcriticus en het programma zal alleen maar beter worden.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Vervang Derksen en Gijp door twee anderen, en het hele programma gaat naar de klote, of dacht je nou echt dat ze die kijkcijfers halen vanwege Genee?
Daar heb ik zo mijn twijfels bij.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:09 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Vervang zuurpruim Derksen voor een andere voetbalcriticus en het programma zal alleen maar beter worden.
Nee, die begrijpt niet waar zij zich druk over maken, vanwege een compleet andere mentaliteit.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:02 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Tuurlijk begrijpt ie t wel. Alleen zijn mentaliteit is anders dan die van hen.
voetbalquote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:12 schreef Nielsch het volgende:
ah, de heren hebben weer een toneelstukje opgevoerd![]()
voetbal![]()
praten over voetbal![]()
Dat in tegenstelling tot de meeste enorm intelligente sporten?quote:
oh ik dacht omdat ie homo was?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 12:13 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik mis SCH op dit soort momenten. Die is ook weg vanwege Heerenveen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |