Gast ik kijk al net zo lang VI als jullie, ik ben met stomheid geslagen dat jullie door heel deze kermis niet heenprikken... Zet die roze bril eens af joh. Zoals je zelf al zegt, de ruzietjes beginnen te vervelen. Maar ze zijn er toch echt om publiciteit te genereren. Net zoals toen Prem geband werd van DWDD en dat toen een mediaschandaal werd, een half jaartje later zat ie weer aan tafel alsof er niks gebeurd was.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:13 schreef ZuidGrens het volgende:
Zo, dat is nog eens heftig wakker worden. Ik moet eerlijk bekennen dat ik het gisteren allemaal niet gevolgd heb, alleen beelden van de wedstrijden.
Maar wie er gelijk heeft e.d. vind ik allemaal niet zo rullevant, ze moeten nu gewoon stoppen met die onzin. Vroeger was het allemaal wel leuk, die ruzietjes. Maar nu begin het (in ieder geval in mijn ogen) vervelend te worden. Dus gewoon kappen met dat gezeik over dat kut-Heerenveen. Doe uit dat licht, weg die club.
[..]
Wie is deze nobody? Het gaat mij iets te ver om te zeggen van, 'ga jij de was eens doen' (omdat vrouwen natuurlijk in de keuken thuishoren) maar deze mevrouw staat altijd met ellebogenwerk op de voorgrond. Ze is gewoon een starfuckertje.
LUTSER!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Begin jij nu ook al te zeiken? Waardeloze gozer man.
Dit zijn VI quotes, als je dan tegengas wilt geven doe het dan in het VI jargon ouwe reus.quote:
Nou, dan zijn het hele goede acteurs. Je hoort bijvoorbeeld aan hoe Derksen begint te hijgen dat hij echt boos is. Daarnaast zie je dat ook aan gezichtsuitdrukkingen. Ik respecteer je mening, want iedereen in dit land heeft recht op een mening, maar je maakt ZuidGrensie niet wijs dat dit gespeeld is hoor, echt niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Gast ik kijk al net zo lang VI als jullie, ik ben met stomheid geslagen dat jullie door heel deze kermis niet heenprikken... Zet die roze bril eens af joh. Zoals je zelf al zegt, de ruzietjes beginnen te vervelen. Maar ze zijn er toch echt om publiciteit te genereren. Net zoals toen Prem geband werd van DWDD en dat toen een mediaschandaal werd, een half jaartje later zat ie weer aan tafel alsof er niks gebeurd was.
Open jullie ogen aub. Ik ben groot fan van het drietal van VI maar ze hebben deze fake ruzietjes niet nodig...
En komt gerust haten met je "ga afwassen" opmerkingen.
Het valt niet te ontkennen dat dit ze meer kijkcijfers gaat opleveren, maar om nou te zeggen dat het allemaal 'gestaged' is, is weer een ander uiterste.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Gast ik kijk al net zo lang VI als jullie, ik ben met stomheid geslagen dat jullie door heel deze kermis niet heenprikken... Zet die roze bril eens af joh. Zoals je zelf al zegt, de ruzietjes beginnen te vervelen. Maar ze zijn er toch echt om publiciteit te genereren. Net zoals toen Prem geband werd van DWDD en dat toen een mediaschandaal werd, een half jaartje later zat ie weer aan tafel alsof er niks gebeurd was.
Open jullie ogen aub. Ik ben groot fan van het drietal van VI maar ze hebben deze fake ruzietjes niet nodig...
Je kan genoeg aanmerkingen hebben op VI, maar niet dat het fake is. Veel eerlijkere televisie is er niet aanwezig op de beeldbuis. Wat je ziet is echt. Maar jij mag wat anders vinden natuurlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
EDIT: sorry had niet door dat je een Derksen impressie deed, goed bezig!!!![]()
![]()
Ik kom hier te weinig.
Wel, ze zitten voor de uitzending ook een uur samen, waarom vechten ze het dan niet achter de schermen uit en maken ze daarna gewoon een net, goedlopend informatief programma samen??? Dat zegt genoeg lijkt me.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:21 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het valt niet te ontkennen dat dit ze meer kijkcijfers gaat opleveren, maar om nou te zeggen dat het allemaal 'gestaged' is, is weer een ander uiterste.
Het is algemeen bekend dat Johan en Wilfred amper contact hebben buiten de uitzending.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wel, ze zitten voor de uitzending ook een uur samen, waarom vechten ze het dan niet achter de schermen uit en maken ze daarna gewoon een net, goedlopend informatief programma samen??? Dat zegt genoeg lijkt me.
Is dat zo? Wie is jouw bron?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wel, ze zitten voor de uitzending ook een uur samen, waarom vechten ze het dan niet achter de schermen uit en maken ze daarna gewoon een net, goedlopend informatief programma samen??? Dat zegt genoeg lijkt me.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De door Danny Vera begeleide introfilmpjes doen anders vermoeden...quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:26 schreef Jivis het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat Johan en Wilfred amper contact hebben buiten de uitzending.
Dat Genee dat live brengt is een keuze inderdaad. Maar dat wil niet zeggen dat het gespeeld isquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:25 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Niet echt, je ziet Johan meestal op een bank chillen met de gast en Genee ergens anders achter een computer.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De door Danny Vera begeleide introfilmpjes doen anders vermoeden...
Ze zitten even bij elkaar, maar je weet niet hoe lang van tevoren dat is. Bovendien zie je Derksen en Genee nooit overleggen in die fragmenten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:28 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
De door Danny Vera begeleide introfilmpjes doen anders vermoeden...
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Was wel leuk geweest als Gijpie gewoon ingegrepen had.
'Johan, Johan, hee, Johan, lieverd, luister nou naar mij-hij, luister naar mij, interesseert 'm toch geen reet wat jij te zegge heb man! Laat gaan ouwe pik!'.
Of als Tijl ineens boven de tafel uitkwam en riep:
'JONGENS DE FINALE! NEDERLAND-SPANJE, SPANJE-NEDERLAND?!'
Ik had niets anders verwacht daar zij beiden natuurlijk eieren voor hun geld kiezen en er veel geld mee is gemoeid. Maar iets zegt mij dat Wilfred Genee,de vakman dat hij is, toch voorzichtig het opnieuw over SC Heerenveen zal hebben en er dus ongetwijfeld weer een reactie van Derksen komt en de poppen dus aan het dansen zijn met alle gevolgen van dien.quote:
Lijkt me niet echt realistisch eigenlijk.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:30 schreef ZuidGrens het volgende:
'Johan, Johan, hee, Johan, lieverd, luister nou naar mij-hij, luister naar mij, interesseert 'm toch geen reet wat jij te zegge heb man! Laat gaan ouwe pik!'.
Haha dit moet ge-edit wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:30 schreef ZuidGrens het volgende:
Zit wat in ouwe pik.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt realistisch eigenlijk.
We zitten er klaar voor.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Om 11.45 is Johan te horen op VI Radio!
Ben benieuwd, hij zal het wel afdoen met een verhaaltje dat het allemaal wel meeviel denk je niet?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:35 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Om 11.45 is Johan te horen op VI Radio!
Dit is toch gvd niet serieus he?quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:18 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
EDIT: sorry had niet door dat je een Derksen impressie deed, goed bezig!!!![]()
![]()
Ik kom hier te weinig.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:37 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Ben benieuwd, hij zal het wel afdoen met een verhaaltje dat het allemaal wel meeviel denk je niet?
http://www.ad.nl/ad/nl/45(...)weet-wel-beter.dhtmlquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
We zitten echt in een crisis hoor.
Genee op de radio bij Evers en heeft gezegd dat hij het inhoudelijk houdt en geen probleem erin ziet. Derksen op Rijnmond gezegd dat hij vanavond zal aansluiten. Met tegenzin. Maar nu stream.quote:
Wat een droeftoeter zeg. Pfffquote:Op vrijdag 15 maart 2013 11:45 schreef RensAjacied het volgende:
"In principe zal ik wel moeten aanschuiven, ik heb niet veel te kiezen. Ik wil van te voren wel contact hebben met de RTL directie."
Oh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |